உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مچھلی پال کر بنیں لکھ پتی، ہر ماہ ہوگی 2 لاکھ کی کمائی، ملیں گے یہ کئی بڑے فائدے

    اگر آپ بھی مچھلی پالنے (Fish Farming) کے کاروبار میں ہیں یا اپنا کاروبار  (Start own business) شروع کرنا چاہتے ہیں تو اس کی جدید ٹیکنالوجی آپ کو بہت زیادہ منافع دے سکتی ہے۔

    اگر آپ بھی مچھلی پالنے (Fish Farming) کے کاروبار میں ہیں یا اپنا کاروبار (Start own business) شروع کرنا چاہتے ہیں تو اس کی جدید ٹیکنالوجی آپ کو بہت زیادہ منافع دے سکتی ہے۔

    اگر آپ بھی مچھلی پالنے (Fish Farming) کے کاروبار میں ہیں یا اپنا کاروبار (Start own business) شروع کرنا چاہتے ہیں تو اس کی جدید ٹیکنالوجی آپ کو بہت زیادہ منافع دے سکتی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: اگر آپ پیسہ کمانے (How to earn money?)   کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو آج ہم آپ کو ایک زبردست کاروباری آئیڈیا  (New Business Idea)  کے بارے میں بتا رہے ہیں۔ جہاں آپ سالانہ صرف 25،000 روپے خرچ کرکے 1.75 لاکھ روپے منافع بخش کاروبار  (Profitable business) کما سکتے ہیں۔ ہم مچھلی پالنے (Fish Farming) کے کاروبار کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ بتادیں کہ اس وقت سبزیوں کے علاوہ کسان ماہی گیری پر بھی توجہ دے رہے ہیں۔ حکومت ماہی گیری  (Fisheries) کے کاروبار کو بھی فروغ دے رہی ہے۔ حال ہی میں  مچھلی کاشتکاروں کی حوصلہ افزائی کے لیے چھتیس گڑھ حکومت نے اسے زراعت Agri)  کا درجہ دیا ہے۔ ریاستی حکومت مچھلی کے کاشتکاروں کو بلا سود قرض کی سہولت فراہم کر رہی ہے۔ اس کے ساتھ  ماہی گیروں کے لیے سبسڈی اور انشورنس اسکیم بھی حکومت کی طرف سے دستیاب ہے۔

      جانیں کیسے ہوگی کمائی؟
      اگر آپ بھی مچھلی پالنے (Fish Farming) کے کاروبار میں ہیں یا اپنا کاروبار  (Start own business) شروع کرنا چاہتے ہیں تو اس کی جدید ٹیکنالوجی آپ کو بہت زیادہ منافع دے سکتی ہے۔ جی ہاں، ان دنوں بائیو فلوک تکنیک مچھلی کی کاشت (Fish Farming Business by Biofloc Technique)  کے لیے بہت مشہور ہو رہی ہے۔ بہت سے لوگ اس تکنیک کو استعمال کرکے لاکھوں میں کما رہے ہیں۔

      جانئے کیسے کام کرتی ہے تکنیک
      آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ بائیو فلوک تکنیک Biofloc Technique ایک بیکٹیریا کا نام ہے۔ یہ تکنیک مچھلی پالن میں بہت مدد کر رہی ہے۔ اس میں بڑے۔ بڑے (تقریبا 10-15 ہزار لیٹر) کے ٹینکوں میں  مچھلیوں کو ڈالا دیا جاتا ہے۔ ان ٹینکوں میں پانی ڈالنے ، نکالنے  اس میں آکسیجن دینے کا ایک اچھا نظام موجود ہے۔ بائیو فلوک بیکٹیریا مچھلی کے مل کو پروٹین میں تبدیل کرتے ہیں جو مچھلی واپس کھالیتی ہیں۔ اس سے  ایک تہائی خوراک کی بچت ہوتی ہے۔ پانی گندا ہونے سے بھی بچا رہتا ہے۔ حالانکہ یہ تھوڑا مہنگا ہے  لیکن بعد میں یہ بہت زیادہ منافع بھی دیتا ہے۔ نیشنل فشریز ڈیولپمنٹ بورڈ (این ایف ڈی بی NFDB) کے مطابق  اگر آپ اپنا کاروبار 7 ٹینکوں سے شروع کرنا چاہتے ہیں  تو آپ کو ان کے سیٹ اپ پر تقریبا7.5  لاکھ روپے خرچ ہوں گے۔ حالانکہ آپ تالاب میں مچھلی پال کر بھی موٹی رقم کما سکتے ہیں۔

      fish farming
      fish farming


      دو لاکھ سے زیادہ کی ہو رہی آمدنی

      ہم آپ کو گربچن سنگھ کے بارے میں بتا رہے ہیں جو کہ ایک چھوٹے سے گاؤں کا ایک چھوٹا سا کسان ہے جس کے پاس صرف 4 ایکڑ زمین ہے۔ انہوں نے اسے تیار کیا اور 2 ایکڑ میں مچھلی پالن  شروع کیا۔ انہوں نے ایک تالاب میں مچھلی پال کر کاروبار شروع کیا۔ سنگھ کے مطابق ، میں نے تقریبا 10 سال پہلے مچھلی پالن پر ایک ریڈیو پروگرام سنا تھا اور میں نے روایتی کاشتکاری کے طریقوں کو چھوڑنے اور کچھ نیا کرنے کا سوچا تھا۔ میں نے موگا شہر میں ضلعی فشریز ڈیپارٹمنٹ سے رابطہ کیا۔ ماہی گیری کے افسران نے مجھے مچھلی پالن  پر پانچ دن کی تربیت دی۔

      گربچن  اپنے 2 ایکڑ مچھلی کے تالاب سے کمائی سے پرجوش ہیں۔ انہوں نے قریبی کوٹ صدر خان گاؤں میں 2.5 ایکڑ اراضی لیز پر لی اور اسے مچھلی پالن  کے لیے تالاب میں تبدیل کر دیا۔ اس کی وجہ سے وہ آج 2 لاکھ روپے سے زیادہ کماتے ہیں۔ آپ کو بتاتے ہیں کہ مرکزی حکومت مچھلیوں پالن  کو فروغ دینے کے لیے بہت سی سہولیات بھی دیتی ہے۔ آپ جس ریاست میں اسے شروع کرنا چاہتے ہیں سے ماہی گیری سے متعلقہ دفتر میں پوچھ ۔گچھ سکتے ہیں ۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: