உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Forex Reserve: تین ہفتے میں زرمبادلہ میں اس وجہ سے آئی 11ارب ڈالر کی کمی

    زرمبادلہ میں کیوں آئی اربوں ڈالر کی کمی، جانیے وجہ۔

    زرمبادلہ میں کیوں آئی اربوں ڈالر کی کمی، جانیے وجہ۔

    Foreign Exchange Reserves: یہ خیال بھی کیا جا رہا ہے کہ آر بی آئی نے ڈالر کے مقابلے روپے کی کمزوری کو جانچنے کے لیے ڈالر فروخت کیے ہیں، جس کی وجہ سے زرمبادلہ کے ذخائر میں کمی آئی ہے۔

    • Share this:
      Foreign Exchange Reserves:زرمبادلہ کے ذخائر میں کمی(Foreign Exchange Reserves) کا سلسلہ رکنے کا نام نہیں لے رہا۔ عالمی عوامل ( Global Factors) کی وجہ سے ہندوستانی اسٹاک مارکیٹ( Indian Stock Market) میں غیر ملکی پورٹ فولیو سرمایہ کاروں کی فروخت کی وجہ سے، 17 جون کو ختم ہونے والے ہفتے میں غیر ملکی کرنسی کے ذخائر (Foreign Exchange Reserves) میں 5.87 بلین ڈالر کی کمی واقع ہوئی ہے۔ یہ مسلسل تیسرا ہفتہ ہے جب زرمبادلہ کے ذخائر میں کمی ہوئی ہے۔ ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) نے اعداد و شمار جاری کرتے ہوئے اس کی جانکاری دی ہے۔ 3 ستمبر 2021 کو، ہندوستان نے 642.45 بلین ڈالر کے سب سے زیادہ زرمبادلہ کے ذخائر دیکھے تھے۔

      غیر ملکی سرمایہ کاروں کی فروخت کے باعث گزشتہ تین ہفتوں میں زرمبادلہ کے ذخائر میں کمی آئی ہے۔ ان تین ہفتوں میں زرمبادلہ کے ذخائر 601.363 سے 10.785 بلین ڈالر کم ہو کر 590.588 بلین ڈالر ہو گئے ہیں۔ 2022-23 کے اختتام تک ماہرین کے مطابق غیر ملکی سرمایہ کاروں کی جانب سے عالمی وجوہات کی بنا پر اپنی سرمایہ کاری واپس لینے کی وجہ سے زرمبادلہ کے ذخائر 565 ارب ڈالر رہنے کا تخمینہ ہے۔ سال 2022 میں 22 جون تک غیر ملکی سرمایہ کاروں نے ہندوستان سے 28.5 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری نکال لیا ہے۔ اکتوبر 2021 سے اب تک زرمبادلہ کے ذخائر میں 40 ارب ڈالر کی کمی ہوئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Credit Debit Card New Rule: کریڈٹ اور ڈیبٹ کارڈ کا نیا اصول، جولائی سے آن لائن ادائیگی...!

      یہ بھی پڑھیں:
      SBI Offers:آن لائن دوا خریدنے سے لے کر کنسلٹیشن پرSBIدے رہا دھماکہ دار آفر!

      غیر ملکی زرمبادلہ کے ذخائر میں غیر ملکی پورٹ فولیو سرمایہ کاروں کی فروخت کی وجہ سے کمی آئی ہے، ساتھ ہی یہ خیال بھی کیا جا رہا ہے کہ آر بی آئی نے ڈالر کے مقابلے روپے کی کمزوری کو جانچنے کے لیے ڈالر فروخت کیے ہیں، جس کی وجہ سے زرمبادلہ کے ذخائر میں کمی آئی ہے۔ روپیہ فی الحال ایک ڈالر کے مقابلے 78.34 روپے پر ٹریڈ کر رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: