உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Startups: کیا آپ کسی کاروبار یا نئے اسٹارٹ اپ کو کرنا چاہتے ہیں شروع؟ جانیے چند اہم باتیں

    واز نے مزید کہا کہ ذہن میں ایسی مہارتیں رکھیں جو آپ حاصل کرنا چاہتے ہیں

    واز نے مزید کہا کہ ذہن میں ایسی مہارتیں رکھیں جو آپ حاصل کرنا چاہتے ہیں

    کارپوریٹ دنیا اس طرح کی مثالوں سے بھری پڑی ہے۔ ایک سروے سے پتا چلا ہے کہ 72 فیصد ملازمین جنہوں نے استعفیٰ کے دوران اپنی ملازمت چھوڑ دی تھی، اپنے فیصلے پر افسوس کا اظہار کیا۔ کیوں؟ کیونکہ انہیں فوری دوسری ملازمت نہں ملی۔ جو متبادل ملازمتیں انہوں نے حاصل کیں وہ ان کی توقعات کے مطابق نہیں تھیں!

    • Share this:
      ایک سروے سے پتا چلا ہے کہ 72 فیصد ملازمین جنہوں نے استعفیٰ کے بعد اپنی ملازمت چھوڑ دی تھی، اپنے فیصلے پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔ سست معاشی ترقی، مارکیٹ میں ہنگامہ آرائی اور فنڈنگ ​​منجمد ہونے کے درمیان کچھ نئی کمپنیوں کی طرف سے بڑے پیمانے پر چھانٹی ہوئی ہے۔ اس کے بعد اسٹارٹ اپ میں ملازمتوں بھی دستیاب نہیں ہیں۔ ملازمت کے متلاشیوں نے بہت سے ملازمتوں کو جعلی ملازمتیں اور غیر مستحکم قرار دیا ہے۔

      کارپوریٹ دنیا اس طرح کی مثالوں سے بھری پڑی ہے۔ ایک سروے سے پتا چلا ہے کہ 72 فیصد ملازمین جنہوں نے استعفیٰ کے دوران اپنی ملازمت چھوڑ دی تھی، اپنے فیصلے پر افسوس کا اظہار کیا۔ کیوں؟ کیونکہ انہیں فوری دوسری ملازمت نہں ملی۔ جو متبادل ملازمتیں انہوں نے حاصل کیں وہ ان کی توقعات کے مطابق نہیں تھیں! مایوسی اور پریشانی سے بچنے کے لیے ایک ملازم کو اسٹارٹ اپ میں شامل ہونے سے پہلے کم از کم یہ چار چیزیں چیک کرنے ہوتے ہیں:

      اسٹارٹ اپ کی فنڈنگ ​​کی حیثیت کے بارے میں واضح سمجھ حاصل کریں:

      برلا انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی اینڈ سائنس پیلانی (Birla Institute of Technology & Science Pilani)، حیدرآباد میں اسکول آف مینجمنٹ کے اسسٹنٹ ڈین ادے ویرمانی نے کہا کہ کسی بھی اسٹارٹ اپ کی شروعات کے لیے بہت زیادہ نقدی کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک صحت مند نقد بہاؤ باقاعدگی سے اور مستقل تنخواہ کی ادائیگی کے لیے اہم ہے اور اگر فنڈنگ ​​ناکافی ہو تو یہ مشکل ہو جاتا ہے۔

      ویرمانی نے متنبہ کیا کہ تعلیمی قرض کی خدمت کے وعدوں کے ساتھ بزنس اسکول کے فارغ التحصیل افراد کو اس محاذ پر مناسب مستعدی سے کام کرنے کی ضرورت ہے۔ انھوں نے بہت سے اسٹارٹ اپس کو یا تو اپنی پیشکشوں سے دستبردار ہوتے ہوئے دیکھا ہے یا مہنگے پریمیم اسکول بھرتی کرنے والوں کو اس وقت فارغ کرتے ہوئے دیکھا ہے جب انہیں لگتا ہے کہ کاروبار میں سست روی ہے یا ان کے سرمایہ کاروں کے نقطہ نظر میں تبدیلی ہے۔

      ویرمانی نے کہا کہ بزنس اسکول کے فارغ التحصیل افراد تنظیمی صلاحیت کو بڑھانے کے لیے خود ایک سرمایہ کاری ہیں۔ جب کسی مشکل صورت حال میں اسٹارٹ اپس لین دین کا نقطہ نظر اختیار کرتے ہیں اور جب سائز کم کرنے یا چھانٹی کی بات آتی ہے تو یہ اکثر سب سے پہلے شکار ہو جاتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ حال ہی میں ہوم اسٹے ٹورازم کے کاروبار کے آغاز میں ہوا۔

      صرف مہنگی پیشکش کے لیے مت بھاگیں، اپنی جگہ تلاش کریں:

      اگرچہ اسٹارٹ اپ میں شامل ہونے سے پہلے امیدوار کو کچھ بنیادی جانچ پڑتال کرنی چاہیے، لیکن سب سے اہم بات یہ جاننا ہے کہ آپ اس سے کیا حاصل کر رہے ہیں -- آپ کے پاس موجود مہارتوں کے مقابلہ میں جو کردار کے لیے درکار ہیں، کیا وہ آپ کے پاس دستیاب ہیں؟

      یہ بھی پڑھیں:

      Google Search down: اچانک گوگل سرچ نے کام کرنا کیا بند! دنیا بھر کے صارفین نے یوں کیاردعمل

      آن لائن تربیت فراہم کرنے والے Imarticus Learning کے نائب صدر اور علاقائی کیریئر سروسز کے سربراہ جوئے واز نے کہا کہ آپ کے پاس جو مہارتیں ہیں، کیا وہ کمپنی کی قیمت سے ملتی ہیں؟ کیا اسٹارٹ اپ آپ کو نئی چیزیں آزمانے کی صلاحیت فراہم کرے گا؟ کیا آپ کو شامل ہونے سے پہلے اپنے ہنر اور صلاحیتوں کو بڑھانا پڑے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      US Court:امریکی’نائنتھ سرکٹ‘کی عدالت میں جج بنی ہندوستانی نژاد روپالی دیسائی

      واز نے مزید کہا کہ ذہن میں ایسی مہارتیں رکھیں جو آپ حاصل کرنا چاہتے ہیں، جو کہ آج کی مسابقتی عالمی جاب مارکیٹ میں خاص طور پر اہم ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: