ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

آپ، 25پیسے کےسکے کےبدلے میں 1.5 لاکھ روپئے کماسکتے ہیں!یہ کیسے ممکن ہے؟جانئے یہاں

اگر آپ 25 پیسے کا سکہ ڈھونڈ لاتے ہیں تو آپ کو 25 پیسے کے سکہ والی تصویر پر کلک کرنا ہے اور انڈیامارٹ ڈاٹ کام (IndiaMART.com ) پر تصویر اپلوڈ کرنا ہے جہاں لوگ نیلامی میں حصہ لیتے ہیں۔ جو شخص زیادہ سے زیادہ بولی لگائے گا وہ سکہ لے گا۔ آپ کو خریدار سے مذاکرات کرنے کی اجازت ہے

  • Share this:
آپ، 25پیسے کےسکے کےبدلے میں 1.5 لاکھ روپئے کماسکتے ہیں!یہ کیسے ممکن ہے؟جانئے یہاں
پرانے سکوں کی نیلامی سے کمائی حاصل کی جاسکتی ہے

کورونا وائرس کے کیسوں میں اضافے نے مہلک وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے حکومت کو لاک ڈاؤن نافذ کرنے پر مجبور کیا ہے۔ لہذا جب آپ گھر میں رہ رہے ہو تو آپ 25 پیسے کا پرانا سکہ ڈھونڈ سکتے ہیں اور اس کے بدلے میں 1.5 لاکھ روپے حاصل کرسکتے ہیں۔


اگر آپ 25 پیسے کا سکہ ڈھونڈ لاتے ہیں تو آپ کو 25 پیسے کے سکہ والی تصویر پر کلک کرناہے اور انڈیامارٹ ڈاٹ کام (IndiaMART.com ) پر تصویر اپلوڈ کرنا ہے جہاں لوگ نیلامی میں حصہ لیتے ہیں۔ جو شخص زیادہ سے زیادہ بولی لگائے گا وہ سکہ لے گا۔ آپ کو خریدار سے مذاکرات کرنے کی اجازت ہے۔


آپ کے 25 پیسے کے سکے کا رنگ چاندی کا ہونا چاہئے۔ پرانے 5 پیسے اور 10 پیسے کے سکے بیچ کر بھی آپ اچھی خاصی رقم حاصل کرسکتے ہیں۔ آپ ان سکوں کو انڈیامارٹ ڈاٹ کام پر بیچ سکتے ہیں جہاں پرانے سکے نیلام کیے جاتے ہیں۔


انڈیامارٹ نے اپنی ویب سائٹ پر بیان کیاہے کہ انڈیامارٹ ہندوستان کا ای کامرس کے سب سے بڑے بازاروں میں سے ایک ہے۔ انڈیامارٹ 10 کروڑ سے بھی زیادہ خریداروں اور 60 لاکھ سے زائد سپلائرز کو پورا کررہاہے۔ چاہے آپ خوردہ فروش ہوں یا صنعت کار ، انڈیامارٹ آن لائن بڑھتے ہوئے کاروبار کی نمایاں منزل ہے اور ہمارے ڈیسک ٹاپ اور موبائل پلیٹ فارمز میں 100 سے زیادہ ملیین صارفین کے ذریعہ اس پر اعتماد کیاجاتا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق اگر آپ کے پاس ماتا واشنو دیوی (Mata Vaishno Devi) کے ساتھ نقش کردہ 5 اور 10 روپے مالیت کے سکے ہیں تو آپ انہیں نیلامی میں رکھ کر لاکھوں روپے کما سکتے ہیں۔ ان سکوں کو حکومت نے 2002 میں جاری کیا تھا اور اس کی بہت زیادہ مانگ ہے۔ چونکہ ہندوؤں نے ماتا وشنو دیوی کی بہت عزت کی ہے۔ بہت سارے لوگ ایسے ہی ایک سکے کے مالک ہونے کے لئے لاکھوں خرچ کرنے کو تیار ہیں۔

ایک اور سیریز جو انتہائی مقبول ہے وہ '786' ہے۔ مسلمانوں میں یہ سلسلہ بہت زیادہ مانگ میں ہے۔ '786' سیریز والے کرنسی نوٹ اچھے سمجھے جاتے ہیں اور اس کا مالک ہونا خوشحالی کی علامت ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 26, 2021 08:01 AM IST