اپنا ضلع منتخب کریں۔

    گلوبل ٹیبلٹ مارکیٹ میں 16 فیصد کمی، اب بھی ایپل کی برتری برقرار! آخر کیا ہے راز؟

    امیر صارفین کو افراط زر کو کم کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔

    امیر صارفین کو افراط زر کو کم کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔

    میڈیا رپورٹس کے مطابق ایپل کی ترسیل میں سال بہ سال 14 فیصد کی کمی ہوئی لیکن پھر بھی اس نے مارکیٹ شیئر حاصل کیا کیونکہ اس کے اعلی درجے کے پورٹ فولیو سے امیر صارفین کو افراط زر کو کم کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Hyderabad
    • Share this:
      اس سال تیسری سہ ماہی میں عالمی ٹیبلٹ مارکیٹ (global tablet market) میں سال بہ سال 16 فیصد کی کمی ریکارڈ کی گئی ہے۔ اس کے باوجود ایپل نے 39 فیصد مارکیٹ شیئر کے ساتھ برتری حاصل کی اور ایپل کے 14.7 ملین یونٹس فروخت کیے گئے ہیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ایپل کی ترسیل میں سال بہ سال 14 فیصد کی کمی ہوئی لیکن پھر بھی اس نے مارکیٹ شیئر حاصل کیا کیونکہ اس کے اعلی درجے کے پورٹ فولیو سے امیر صارفین کو افراط زر کو کم کرنے سے فائدہ ہوتا ہے۔

      مجموعی طور پر مارکیٹ گرنے کے دوران سیمسنگ 19 فیصد مارکیٹ شیئر اور ایمیزون 10 فیصد مارکیٹ شیئر کے ساتھ سرفہرست کمپنیوں میں شامل رہا ہے۔ جس کی وجہ سے صارفین پر بھی اس کا اثر پڑا۔ کنیکٹڈ کمپیوٹنگ کے ڈائریکٹر ایرک اسمتھ نے کہا کہ سیمسنگ کو اس سہ ماہی میں اپنے متنوع اینڈرائیڈ پورٹ فولیو کی بدولت گیلکسی ٹیب ایس 8 سیریز کے ساتھ پریمیم درجے کو گیلکسی ٹیب اے سیریز کی وجہ سے نچلے درجے تک پھیلانے کی بدولت بڑا فائدہ حاصل ہوا۔

      انھوں نے کہا کہ سیمسنگ کی ترسیل 7.2 ملین یونٹس پر توقع سے بہتر تھی، جو کہ سال بہ سال صرف 4 فیصد کم ہوئی، جبکہ ایمیزون کی ترسیل 5 فیصد گر کر 3.7 ملین یونٹس پر آگئی۔ ایپل (Apple) کے لیے یہ سخت سہ ماہی تھی کیونکہ ستمبر 2021 میں بہت سی نئی پروڈکٹس لانچ کیے گئے تھے۔ میک (Mac) کے نتائج کے برعکس آئی پیڈ (iPad) میں پچھلی سہ ماہی کی سپلائی میں رکاوٹ کی وجہ سے کم سے کم اوور ڈیمانڈ (طلب) تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ سال بہ سال شپمنٹ میں 33 فیصد کمی کے باوجود ہواوے نے ٹیبلٹ مارکیٹ میں اپنی ٹاپ 5 پوزیشن برقرار رکھی۔ لینووو کی ترسیل میں 37 فیصد کمی واقع ہوئی کیونکہ اسے ای ایم ای اے اور شمالی امریکہ میں سخت مقابلے کا سامنا کرنا پڑا اور وبائی امراض کے بعد ونڈوز کے حصے میں مانگ سست ہو رہی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: