உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    غیریقینی کے ماحول میں سیکورٹی فراہم کرتا ہے سونا، پڑھیے Gold میں سرمایہ کاری سے جڑی اہم باتیں

    Gold میں سرمایہ کاری کو اس لئے مانا جاتا ہے محفوظ۔

    Gold میں سرمایہ کاری کو اس لئے مانا جاتا ہے محفوظ۔

    Axis Bank مشورہ دیتا ہے کہ اپنی پوری سرمایہ کاری کو ایک اثاثہ میں نہ رکھیں اور اپنے مقاصد کے لحاظ سے مختلف اثاثوں میں سرمایہ کاری کریں۔ بینک کا مشورہ ہے کہ طویل مدت میں سونے میں اپنی مجموعی سرمایہ کا 15 فیصد سے زیادہ سرمایہ کاری نہ کریں۔ ساتھ ہی مختصر مدت میں اس حصہ کو 5 فیصد تک رکھا جا سکتا ہے۔

    • Share this:
      روس یوکرائن کے بحران سے دنیا بھر کی اسٹاک مارکیٹ(stock market) میں زبردست گراوٹ دیکھنے میں آئی ہے۔ تاہم دوسری جانب سونے کی قیمتوں میں (gold price)زبردست اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔ درحقیقت تناؤ یا غیر یقینی صورتحال کے وقت سونے کی مانگ بڑھ جاتی ہے کیونکہ اسے سرمایہ کاری (Investment)کے لیے ایک محفوظ آپشن سمجھا جاتا ہے۔ اس وقت دنیا بھر کی مارکیٹوں میں غیر یقینی کی صورتحال ہے اور سرمایہ کار اسٹاک مارکیٹ سے پیسے نکال کر سونے میں سرمایہ کاری کر رہے ہیں۔ ایک اندازے کے مطابق موجودہ حالات اور آنے والے وقت میں مہنگائی کی شرح میں اضافے کے باعث سونے کی قیمت اس سال 55 ہزار اور اگلے سال 62 ہزار کی سطح کو چھو سکتی ہے۔ اس وقت سونا 52 ہزار کی سطح کے قریب پہنچ گیا ہے۔ اگر آپ بھی سونے میں سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں تو پہلے یہ سمجھ لیں کہ سونے میں سرمایہ کاری کے آپشن کیا ہیں، اور اگر آپ سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں تو آپ کی کتنی رقم سونے میں لگانے کا صحیح رہے گا۔

      سونے میں سرمایہ کاری کے کیا ہیں آپشن
      سونے میں سرمایہ کاری کے بہت سے اختیارات ہیں۔ جن کی اپنی خصوصیات ہیں۔ سوورین گولڈ بانڈ کو سرمایہ کاری کے لیے بہترین آپشن سمجھا جاتا ہے، اسے حکومت کی جانب سے ریزرو بینک جاری کرتا ہے، اس لیے اس پر منافع ملنے کی ضمانت دی جاتی ہے۔ اس میں سرمایہ کار کو نہ صرف سونے کی بڑھتی ہوئی قیمتوں کا فائدہ ملتا ہے بلکہ اضافی سود بھی ملتا ہے۔ اس کے علاوہ گولڈ میوچل فنڈز اور گولڈ ای ٹی ایف کے ذریعے بھی تھوڑی رقم کے ساتھ سرمایہ کاری کی جا سکتی ہے۔ ان تمام سرمایہ کاری میں سونا آپ کے ہاتھ میں نہیں ہے اور MFs اور ETFs کے اپنے خطرات ہیں۔ اس کے بعد آپ ڈیجیٹل گولڈ کے ذریعے بھی سونا خرید سکتے ہیں۔ڈیجیٹل گولڈ کی پیشکش کرنے والے بھی ایک خاص حد کے بعد آپ کو ٹھوس سونا فراہم کرتے ہیں۔ آخر میں سرمایہ کاری کا سب سے عام طریقہ ٹھوس سونا خریدنا ہے، ہندوستانی اس طریقہ پر سب سے زیادہ انحصار کرتے ہیں اور میکنگ چارجز وغیرہ ادا کرکے زیورات یا سکوں کی شکل میں ٹھوس سونا خریدتے ہیں۔

      کتنا کریں سونے میں سرمایہ کاری
      Axis Bank مشورہ دیتا ہے کہ اپنی پوری سرمایہ کاری کو ایک اثاثہ میں نہ رکھیں اور اپنے مقاصد کے لحاظ سے مختلف اثاثوں میں سرمایہ کاری کریں۔ بینک کا مشورہ ہے کہ طویل مدت میں سونے میں اپنی مجموعی سرمایہ کا 15 فیصد سے زیادہ سرمایہ کاری نہ کریں۔ ساتھ ہی مختصر مدت میں اس حصہ کو 5 فیصد تک رکھا جا سکتا ہے۔ بینک کے مطابق غیر یقینی صورتحال میں سونا ایک محفوظ آپشن ہے۔ دوسری طرف، شیئر یا سیکورٹی کے مقابلے میں سونے پر قرض یا نقد رقم حاصل کرنا بہت آسان ہے۔ تاہم، اسٹاک کے مقابلے میں سونے پر منافع محدود ہے، اس لیے اس میں سرمایہ کاری کا صرف ایک چھوٹا سا حصہ ڈالنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: