உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بہت جلد انتظار ختم! جیو فون نیکسٹ دیوالی تک ہوگا لانچ : گوگل سی ای او سندر پچائی، ڈیجیٹل تبدیلی کی طرف پیش رفت

    JioPhone Next Update: سستے کے ساتھ شاندار کیمرہ اور مضبوط بیٹری جیسی کئی خوبیوں سے بھرا ہے یہ فون

    JioPhone Next Update: سستے کے ساتھ شاندار کیمرہ اور مضبوط بیٹری جیسی کئی خوبیوں سے بھرا ہے یہ فون

    پچائی نے کہا کہ وہ Jio کے ساتھ شراکت داری کے بارے میں پرجوش ہیں۔ وہ اس طرح فون بنانے، سرمایہ کاری کرنے اور لوگوں کو جدید سہولیات فراہم کرنے کے ضمن میں پرامید ہے۔

    • Share this:
      گوگل Google کے سی ای او سندر پچائی Sundar Pichai نے دیوالی تک اسمارٹ فون جیو فون نیکسٹ JioPhone Next کے لانچ کرنے کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے بجٹ ڈیوائس اور ہندوستان میں ڈیجیٹل تبدیلی کے بارے میں کھل کر بات کی ہے۔ سندر پچائی نے کہا کہ جیو فون نیکسٹ میں پریمیم لوکلائزڈ صلاحیتیں موجود ہیں اور دیوالی تک مارکیٹ میں لانچ کرنے کی توقع ہے۔

      گوگل کی پیرنٹ کمپنی الفابیٹ کے چیف ایگزیکٹیو آفیسر پچائی نے کہا کہ گوگل نے ریلائنس کے ساتھ مل کر تیار کردہ ہندوستان کے لیے سستے اسمارٹ فون کے ساتھ ترقی کی ہے۔ ہندوستان میں کورونا وائرس (COVID-19) کی وجہ سے حالات خراب ہوئے، لیکن اب لوگ بہتر حالات کی طرف لوٹ رہے ہیں۔ اس دوران یقینی طور پر ایسے لوگوں کی بڑی تعداد ہے، جو جدید سہولیات سے لیس اسمارٹ فونز خریدنا چاہتے ہیں۔ ہم دیکھ رہے ہیں کہ فیچر فونز سے اسمارٹ فونز کی طرف جانے والے لوگوں کی مانگ میں اضافہ ہورہا ہے‘‘۔پچائی نے کہا کہ وہ Jio کے ساتھ شراکت داری کے بارے میں پرجوش ہیں۔ وہ اس طرح فون بنانے، سرمایہ کاری کرنے اور لوگوں کو جدید سہولیات فراہم کرنے کے ضمن میں پرامید ہے، تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگ اسمارٹ فون سے فائدہ اٹھا سکیں"۔

      گوگل Google کے سی ای او سندر پچائی Sundar Pichai نے کہا ہے کہ یہ ڈیوائس لاکھوں نئے صارفین کے لیے نئے امکانات کا سبب بنیں گے
      گوگل Google کے سی ای او سندر پچائی Sundar Pichai نے کہا ہے کہ یہ ڈیوائس لاکھوں نئے صارفین کے لیے نئے امکانات کا سبب بنیں گے


      انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ یہ ڈیوائس لاکھوں نئے صارفین کے لیے نئے امکانات کا سبب بنیں گے، جو پہلی بار انٹرنیٹ کا تجربہ کریں گے۔ لہذا میں اسے [Jiophone Next کا آغاز] بنیاد رکھنے کے طور پر دیکھتا ہوں۔ یہ ڈیجیٹل تبدیلی کا ایک نیا ایک ورژن ہے اور مجھے لگتا ہے کہ 3 سے 5 سال کے ٹائم فریم میں اس کا بہت زیادہ اثر پڑے گا۔ لیکن مجموعی طور پر ایشیا پیسیفک کی طرح ہندوستان بھی ہمارے لیے ایک دلچسپ مارکیٹ بنا ہوا ہے۔ ہم ان زمروں میں نئی ترقی محسوس کرتے ہیں۔ جن میں ہم شامل ہیں‘‘۔

      جون کے شروع میں JioPhone Next کے بارے میں بات کرتے ہوئے پچائی نے کہا تھا کہ ہماری ٹیموں نے ہمارے Android OS کے ایک ورژن کو آپٹمائز کیا ہے، خاص طور پر اس ڈیوائس کے لیے ہمارا وژن ہندوستانیوں کے لیے ان کی اپنی زبان میں معلومات تک سستی رسائی فراہم کرنا ہے، تاکہ نئی نئی تعمیرات کی جاسکیں۔ ہندوستان کی منفرد ضروریات کے لیے مصنوعات اور خدمات اور ٹیکنالوجی کے ساتھ کاروبار کو بااختیار بنانے کے لیے یہ بڑا اقدام ہے۔

      اس ہفتے کے شروع میں جیو نے JioPhone Next کے کئی فیچرز کی تفصیل فراہم کی ہے۔ ایک میکنگ آف JioPhone Next فلم میں جیو نے اس بات کا اعادہ کیا کہ JioPhone Next اس کی دیگر خدمات کی طرح، ’’میڈ ان انڈیا، میڈ فار انڈیا اور میڈ از انڈینز‘‘ Made in India, Made for India and Made by Indians ہے۔ ڈیوائس کا مقصد یہ یقینی بنانا ہے کہ ہر ہندوستانی کو مساوی مواقع ملے اور ڈیجیٹل ٹکنالوجی تک مساوی رسائی۔ خاص طور پر ویڈیو اسمارٹ فون کے ڈیزائن کو اہمیت دی گئی ہے۔ جو واضح طور پر پچھلے حصے میں 13 میگا پکسل کیمرے کو نمایاں کرتا ہے۔

      ڈس کلیمر: نیٹ ورک18 اور ٹی وی 18 کو news18.com چلاتا ہے۔ یہ انڈیپنڈنٹ میڈیا ٹرسٹ کے زیر کنٹرول ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: