உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب ہندوستان میں گوگل ناو ایپس کے لیے UPI آٹو پیمنٹ کا فیچر ہوگا فراہم، جانیے تفصیلات

    آنے والے دنوں میں اپ ڈیٹ شروع ہو جائے گا۔

    آنے والے دنوں میں اپ ڈیٹ شروع ہو جائے گا۔

    یو پی آئی 2019 میں اپنے آغاز کے بعد سے انفرادی خریداریوں کے لیے دستیاب ہے، لیکن اب آپ ملک میں یو پی آئی کے ذریعے نیٹ فلکس، یوٹیوب پریمیم YouTube Premium اور دیگر گیمز کے لیے بھی ادائیگی کر سکیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai, India
    • Share this:
      گوگل آخر کار صارفین کو ہندوستان میں یو پی آئی کے ذریعے خودکار ادائیگی کو فعال کرنے کا آپشن دے رہا ہے۔ ادائیگی کا اختیار پلے اسٹور کے ذریعے فراہم کیا جائے گا اور اس کا اعلان منگل کو کیا گیا۔ یو پی آئی آٹو پے بنیادی طور پر لوگوں کو ایپس سبسکرپشن کے لیے ایک ہی بار میں ادائیگی کرنے کی اجازت دیتا ہے اور ادائیگی رجسٹرڈ اکاؤنٹ سے ہر ماہ کاٹی جائے گی۔

      یو پی آئی 2019 میں اپنے آغاز کے بعد سے انفرادی خریداریوں کے لیے دستیاب ہے، لیکن اب آپ ملک میں یو پی آئی کے ذریعے نیٹ فلکس، یوٹیوب پریمیم YouTube Premium اور دیگر گیمز کے لیے بھی ادائیگی کر سکیں گے۔ ادائیگی کارڈز اور ٹوکنائزیشن کے لیے چارج کرنے کے قوانین کے ساتھ بار بار چلنے والی ادائیگیوں کے لیے یو پی آئی ایڈریس شامل کرنا بہت سے لوگوں کے لیے وقت بچانے والا ہو سکتا ہے۔ آپ کو ڈیبٹ یا کریڈٹ کارڈ کی توثیق کرنے اور اپنے سبسکرپشن پلانز کے لیے ادائیگی کے طریقے کے طور پر یو پی آئی استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      اس یو پی آئی آٹو ادائیگی فیچر کے لیے صارفین کو کارٹ میں ادائیگی کے طریقہ پر ٹیپ کرنے کی ضرورت ہے۔ ’یو پی آئی کے ساتھ ادائیگی کریں‘ کا آپشن منتخب کریں اور پھر ڈیوائس پر رجسٹرڈ یو پی آئی ایپ کا استعمال کرتے ہوئے ادائیگی کو حتمی شکل دیں۔ ادائیگی کو حتمی شکل دینے سے پہلے آپ کو خریداری کے لیے سبسکرپشن کا انتخاب کرنا ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: