ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

ملازمین کےلیے مودی حکومت کی سوغات:سرکاری کےلیے متغیرمہنگائی الاؤنس میں 1.5کروڑ کا اضافہ

اس اضافے کے نتیجے میں مرکزی حکومت کے ملازمین اور مزدوروں کے لئے کم سے کم اجرت کی شرح میں بھی اضافہ ہوگا۔ جس پر یکم اپریل 2021 سے عمل کیا جائے گا۔

  • Share this:
ملازمین کےلیے مودی حکومت کی سوغات:سرکاری کےلیے متغیرمہنگائی الاؤنس میں 1.5کروڑ کا اضافہ
وی ڈی اے میں یہ اضافہ ملازمین کی مدد کرے گا

مرکزی وزارت محنت و روزگار (Union Ministry of Labour and Employment) نے مرکزی حکومت کے ملازمین کے لئے متغیر مہنگائی الاؤنس (variable dearness allowance) کی شرح میں 105 روپے سے بڑھا کر 210 روپے ماہانہ کرنے کا اعلان کیاہے۔ اس اضافے کے نتیجے میں مرکزی حکومت کے ملازمین اور مزدوروں کے لئے کم سے کم اجرت کی شرح میں بھی اضافہ ہوگا۔اس پر 1اپریل سے نفاذعمل میں آئیگا۔مرکزی وزیر محنت وزیر سنتوش گنگوار (Union Labour Minister Santosh Gangwar) نے کہا کہ اس سے ملک بھر کے مرکزی شعبے میں مختلف طے شدہ ملازمتوں میں مصروف تقریبا 1.50 کروڑ ملازمین کو فائدہ ہوگا۔ وی ڈی اے میں یہ اضافہ ملازمین کی مدد کرے گا، جو کورونا وبا سے جوجھ رہے ہیں‘‘۔


متغیر DA صنعتی ورکرز (CPI-IW) کے اوسط صارف قیمت اشاریہ کی بنیاد پر نظر ثانی کی جاتی ہے۔ وزارت محنت کے مطابق VDA میں تازہ ترین ترمیم کے لئے جولائی تا دسمبر 2020 میں اوسطا CPI-IW تیار کیا گیا تھا۔اس کے علاوہ ، مرکزی حکومت ، ریلوے انتظامیہ ، بارودی سرنگوں ، تیل کے کھیتوں ، بڑی بندرگاہوں یا مرکزی حکومت کے قائم کردہ کسی بھی کارپوریشن کے اختیارات کے تحت قائم کردہ اداروں میں بھی یہ اضافے کا اطلاق ہوتا ہے۔ متغیر ڈی اے میں اضافے کا اطلاق معاہدہ اور آرام دہ اور پرسکون ملازمین / کارکنوں پر بھی ہوگا۔


مرکزی حکومت کم سے کم اجرت ایکٹ کے نفاذ کو تمام شعبوں میں چیف لیبر کمشنر (سنٹرل) کے انسپیکشن آفیسرز کے ذریعے نافذ کیاجاتاہے۔جس سے وقفہ وقفہ سے ملازمین کو ملنے والے  ڈی اے پرنظرثانی کی جاتی ہے۔

Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 22, 2021 05:55 PM IST