உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ستمبر میں 1.4 لاکھ کروڑ کی جی ایس ٹی وصولی، اب تک کی تیسری بلند ترین سطح

    سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے۔

    سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے۔

    مضبوط جی ایس ٹی وصولیوں کا سلسلہ رواں مالی سال کے پہلے مہینے سے شروع ہوا، جب اپریل کی آمدنی 1,67,540 کروڑ پر اب تک کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی۔ بعد میں جولائی میں 1,48,995 کروڑ کی دوسرا سب سے زیادہ زیادہ رقم تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Hyderabad | Lucknow | Karnawal
    • Share this:
      ستمبر میں اشیا اور خدمات ٹیکس (جی ایس ٹی) سے آمدنی 26 فیصد سال بہ سال بڑھ کر 1.48 لاکھ کروڑ ہو گئی، جو اب تک کا تیسرا سب سے زیادہ ہے اور مسلسل ساتویں مہینے میں 1.40 لاکھ کروڑ کو عبور کر گیا۔ ستمبر میں جی ایس ٹی کی مجموعی آمدنی 1,47,686 کروڑ تھی، جو اگست میں کاروباری لین دین کی عکاسی کرتی ہے، جو کہ 1.50 لاکھ کروڑ سے کم 2,314 کروڑ تھی، لیکن سرکاری حکام اور صنعت کے ماہرین کو توقع ہے کہ اگلے ماہ زیادہ فروخت کے دوران وصولی اس نشان کو عبور کر لے گی۔

      ایک کنسلٹنسی ڈیلوئٹ انڈیا کے پارٹنر ایم ایس مانی نے کہا کہ لگاتار سات مہینوں تک 1.4 لاکھ کروڑ سے اوپر کا جی ایس ٹی ماہانہ وصولی مالیاتی محاذ میں مزید ترقی فراہم کرتا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ تہوار کے موسم کے دوران زیادہ کھپت کی توقع اور یکم اکتوبر سے 10 کروڑ سے زیادہ کا کاروبار کرنے والے ٹیکس دہندگان کے لیے لازمی ای-انوائس پروٹوکول کی توسیع کی وجہ سے اگلے تین مہینوں میں وصولیاں اور زیادہ مضبوط ہونے کی امید ہے۔

      ہندوستان میں کے پی ایم جی میں بالواسطہ ٹیکس کے پارٹنر ابھیشیک جین نے کہا کہ یہ قابل ذکر ہے کہ یہ مجموعے اگست میں کیے گئے سامان کی عکاسی کرتے ہیں۔ تہوار کا موسم آنے کے ساتھ آنے والے مہینوں میں جی ایس ٹی کی وصولیوں میں مزید اضافہ ہونے کی امید کی جا سکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      مسلسل چوتھی بار بڑھا ریپو ریٹ، آج  0.50 فیصد کا اضافہ، مہنگا ہوا قرض

      وزارت خزانہ نے ہفتہ کو ایک بیان میں کہا کہ یہ آٹھواں مہینہ ہے اور لگاتار ساتویں مہینوں میں اب ماہانہ جی ایس ٹی کی آمدنی 1.4 لاکھ کروڑ کے نشان سے زیادہ ہے۔ ستمبر 2022 تک جی ایس ٹی کی آمدنی میں گزشتہ سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 26 فیصد اضافہ ہوا، جو کہ بہت زیادہ تیزی کا مظاہرہ کرنا جاری رکھے ہوئے ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      OLA لایا فیسٹول آفر، S1 پر 10 ہزار کی کیش چھوٹ، جانئے کیسے اٹھا سکتے ہیں آفر کا فائدہ

      مضبوط جی ایس ٹی وصولیوں کا سلسلہ رواں مالی سال کے پہلے مہینے سے شروع ہوا، جب اپریل کی آمدنی 1,67,540 کروڑ پر اب تک کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی۔ بعد میں جولائی میں 1,48,995 کروڑ کی دوسرا سب سے زیادہ زیادہ  رقم تھی۔ ستمبر میں جمع ہونے والی کل مجموعی جی ایس ٹی آمدنی میں سے مرکزی جی ایس ٹی کا حصہ 25,271 کروڑ ہے اور ریاستی جی ایس ٹی 31,813 کروڑ ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: