உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    GST Portal: جی ایس ٹی پورٹل کی خرابی! جی ایس ٹی فائل کرنے کی آخری تاریخ میں توسیع کا امکان

    سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے۔

    سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ کیا ہے۔

    حکومت نے 2015 میں انفوسس کو جی ایس ٹی نظام کی تعمیر اور اسے برقرار رکھنے کے لیے 1,380 کروڑ روپے کا معاہدہ دیا تھا۔ تاہم ملک بھر میں ٹیکس دہندگان کی طرف سے اکثر جی ایس ٹی پورٹل کی خرابیوں کی اطلاع دی گئی ہے۔

    • Share this:
      سنٹرل بورڈ آف بالواسطہ ٹیکس اور کسٹمز (Central Board of Indirect Taxes & Customs (CBIC)) نے منگل کو کہا کہ وہ اشیا اور خدمات ٹیکس کو درپیش تکنیکی خرابی کی وجہ سے اپریل کے مہینے کے لیے جی ایس ٹی (گڈز اینڈ سروسز ٹیکس) فائل کرنے کی آخری تاریخ بڑھانے کی تجویز پر غور کر رہا ہے۔ نیٹ ورک سی بی آئی سی کے مطابق حکومت نے انفوسس کو اس معاملے کو جلد سے جلد سنبھالنے کی ہدایت دی ہے۔ سافٹ ویئر دیو انفوسس کو حکومت کے ٹیکس پورٹل کو سنبھالنے کی ذمہ داری دی گئی ہے، بشمول جی ایس ٹی پورٹل اور انکم ٹیکس پورٹل۔

      سنٹرل بورڈ آف بالواسطہ ٹیکس اور کسٹمز نے کہا کہ اپریل 2022 GSTR-2B اور پورٹل پر GSTR-3B کے ذریعہ تکنیکی خرابی کی اطلاع ملی ہے۔ @Infosys_GSTN کے ذریعہ 22 اپریل کو GSTR-2B اور پورٹل پر GSTR-3B کی خودکار سہولت میں ایک تکنیکی خرابی کی اطلاع دی گئی ہے۔ Infosys کو حکومت نے جلد حل کے لیے ہدایت دی ہے۔ تکنیکی ٹیم جلد از جلد GSTR-2B اور درست خودکار GSTR-3B فراہم کرنے کے لئے کام کر رہی ہے۔

      سی بی آئی سی نے ایک اور ٹویٹ میں کہا کہ ٹیکس دہندگان کو اپریل 2022 کے مہینے کے لیے GSTR-3B فائل کرنے میں درپیش مشکلات کو مدنظر رکھتے ہوئے اپریل 2022 کے لیے GSTR-3B فائل کرنے کی مقررہ تاریخ میں توسیع کی تجویز زیر غور ہے۔ ٹیکس دہندگان کو ہونے والی تکلیف پر افسوس ہے۔

      پی ٹی آئی کے مطابق GSTR-2B اسٹیٹمنٹ عام طور پر اگلے مہینے کے 12 ویں دن کاروباروں کو دستیاب کرایا جاتا ہے، جس کی بنیاد پر وہ ٹیکس ادا کرتے ہوئے اور GSTR-3B فائل کرتے ہوئے ITC کا دعوی کرسکتے ہیں۔ GSTR-3B ہر مہینے کی 20، 22 اور 24 تاریخ کے درمیان ٹیکس دہندگان کے مختلف زمروں کے لیے حیران کن انداز میں فائل کیا جاتا ہے۔

      اس نے ایڈوائزری میں کہا تھا کہ جی ایس ٹی این نے دو دن پہلے نامکمل جی ایس ٹی آر-2 بی پر ایک ایڈوائزری جاری کرنے کے بعد یہ بات سامنے آئی ہے۔ یہ دیکھا گیا ہے کہ کچھ معاملات میں اپریل 2022 کی مدت کے لیے کچھ ریکارڈ GSTR-2B اسٹیٹمنٹ میں ظاہر نہیں ہوتے ہیں۔ تاہم ایسے ریکارڈ ایسے وصول کنندگان کے GSTR-2A میں نظر آتے ہیں۔ تکنیکی ٹیم متاثرہ ٹیکس دہندگان کے لیے اس مسئلے کو حل کرنے اور جلد از جلد تازہ GSTR-2B بنانے کے لیے کام کر رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      GSTN نے کہا کہ عبوری طور پر متاثرہ ٹیکس دہندگان سے GSTR-3B فائل کرنے میں دلچسپی رکھنے والے افراد سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ GSTR-2A کا استعمال کرتے ہوئے خود تشخیص کی بنیاد پر ریٹرن فائل کریں۔




      حکومت نے 2015 میں انفوسس کو جی ایس ٹی نظام کی تعمیر اور اسے برقرار رکھنے کے لیے 1,380 کروڑ روپے کا معاہدہ دیا تھا۔ تاہم ملک بھر میں ٹیکس دہندگان کی طرف سے اکثر جی ایس ٹی پورٹل کی خرابیوں کی اطلاع دی گئی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: