آنر بینڈ 5 بنام ایم آئی بینڈ 4 : جانئے آپ کیلئے کیا ہے صحیح انتخاب

فٹنس بینڈ کی اس فہرست میں حال ہی میں ایک نیا نام شامل ہوا ہے ۔ یہ آنر بینڈ 5 ہے ۔ 2399 روپےکی قیمت والا یہ بینڈ ایک شاندار ٹریکر ہے ، جو ہر کسی کے اسٹائل کیلئے موزوں بھی ہے۔

Oct 12, 2019 09:18 PM IST | Updated on: Oct 12, 2019 09:18 PM IST
آنر بینڈ 5 بنام ایم آئی بینڈ 4 : جانئے آپ کیلئے کیا ہے صحیح انتخاب

آنر بینڈ 5 بنام ایم آئی بینڈ 4 : جانئے آپ کیلئے کیا ہے صحیح انتخاب

آپ کے کیلنڈر روکنے والے تہواروں اور مٹھائیاں آپ کے کھانے کی میز میں زیادہ تر جگہ لینے کے ساتھ ، ان اضافی انچوں کو کم کرنے کے لیے اپنے تندرستی کے معمولات کو بڑھانا ضروری ہوجاتا ہے۔ جس کا مطلب اپنے فٹنس بت کے انسٹاگرام فیڈ کے ذریعہ اسکرول کرنا، اپنی دیوار پر ترغیبی اقتباسات چسپاں کرنا، نہایت آسان غذا کا منصوبہ بنانا، اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ اپنی ترقی کو نظر رکھنے کیلئے خود کو تندرستی کا بینڈ بنانا ہے۔ ان سب کے بعد، ان اضافی تہواری پونڈز کو کم کرنے کے لیے ایک چیز کو اچھی طرح تیار کرنے کی ضرورت ہے۔

ممکنہ طور پر، تندرستی کے برانڈز تندرستی کے معمولات سے باخبر رہنے کو کیک کا ایک ٹکڑا بنانے والا چلتا پھرتا اسمارٹ آلہ بن چکا ہے۔ اس کا فی الحال، اور اچھی وجہ سے کافی رجحان ہو گيا ہے۔ مارکیٹ کے تندرستی کلائی بینڈز کی لیگ میں تازہ ترین اضافوں میں سے ایک آنر بینڈ 5 ہے۔ اس کی قیمت کے لیے، یہ ایک نئے ڈیزائن کے ساتھ پہلے درجے کا ٹریکر ہے جو سب کے لیے موزوں ہے اس کے آغاز کے بعد سے، اسے پرجوش تعریفی جائزے حاصل ہوئے ہیں۔ ہمیں آنر بینڈ سیریزوں کے تازہ ترین اعادہ کو دیکھنے کا موقع حاصل ہوا ہے، اور ہمیں لازمی طور پر کہنا چاہیے کہ، یہ اتنا ہی اچھا ہے جتنا کہ اس کا دعوی کیا جاتا ہے۔ لیکن،کیا یہ ایم آئی بینڈ 4 کو اس کی پیشکشوں اور ایپلیکشنوں کی شرائط میں شکست دیتا ہے؟ جی ہاں یہ شکست دیتا ہے اور ہم آپ کو ویساہی دکھانے کے لیےآنر بینڈ 5 اور شیومی ایم آئی بینڈ 4 کا موازنہ کرنے جا رہے ہيں۔ آئیے دیکھتے ہیں۔

یوبر کول ڈسپلے اور ڈیزائن

آنر بینڈ 5 اور ایم آئی بینڈ 4 برائے کھیل دونوں 0.95-انچ 2.5 ڈسپلے شیشہ کے ساتھ ایک امولڈ رنگین ٹچ ڈسپلے والے ہیں۔ البتہ آنر بینڈ 5 کا ڈسپلے زیادہ روشنی والا، پڑھنے کو زیادہ آسان بنانے اور مزید آرام دہ ہے۔ اس لیے، آپ کو آنر بینڈ 5 کے ذریعے سورج کی تیز روشنی میں اپنے بینڈ پر دیکھنے کے دوران مزاحمت نہیں کرنی ہوگی۔

Loading...

بالآخر، گھڑی کی شکل فیصلہ کرتی ہے آيا اسے ہر موقع پر پہنا جا سکتا ہے۔ اپنی پریمیم شکل والی ربر کی پٹیوں کی وجہ سے، ایم آئی بینڈ 4 کے مقابلے میں آنر بینڈ 5 زیادہ انوکھی معلوم ہوتی ہے اور یہ بہت ہی ہلکی اور پہنے میں آرامدہ ہے۔ایم آئی بینڈ 4 میں پہلے سے سیٹ کردہ گھڑی کی چار شکلیں ہیں، جنہیں آپ اپنے موڈ کے مطابق تبدیل کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی تصویری گیلری سے کوئی تصویر ڈاؤن لوڈ بھی کر سکتے ہیں یا اسے منتخب کر سکتے ہیں اور اسے اپنی گھڑی کا چہرہ بنا سکتے ہیں۔ آنر بینڈ 5 مختلف مواقع کے لیے قابل سوئچ آٹھ مناسب گھڑی کے چہروں کی پیشکش کرتا ہے۔

بالکل واضح، یہ کہنے میں کوئی مضائقہ نہیں ہے کہ ڈسپلے اور ڈیزائن کے لحاظ سے آنر بینڈ 5 ایک اچھا انتخاب ہے۔

تیرنے نے مؤثر بنا دیا

آنر بینڈ 5 اور ایم آئی بینڈ 4 دونوں 50 میٹر تک پانی کو روکنے والی ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ، اب آپ تیرنے کے لیے بھی اپنے بینڈ کو پہن سکتے ہیں اور دونوں بینڈز تیرنے کے ضربوں کو شمار کر سکتے ہیں جیسے کہ پیٹھ کے بَل لیٹ کر تیراکی، تتلی کی طرح تیراکی، سینے کے بل لیٹ کر تیراکی اور ہر طرح کے انداز کی تیراکی۔آنر بینڈ 5 اضافی طور پر، تیرنے کی رفتار، اس کی دوری اور کیلوریز کو ریکارڈ کرتی ہے۔ ان خصوصیات میں سے ایک جو ہمیں دلچسپ معلوم ہوئی سوولف کے اسکور، وہ فی لمبائی آپ کے کل ضربوں کو شمار کر کے حاصل ہونے والے اسکور اور لمبائی کا احاطہ کرنے میں آپ کو لگنے والے وقت کو شمار کرنے کی اس کی قابلیت تھی۔

شمار کردہ گھر سے باہر تندرستی کے نظام

قدم کی گنتی کا پتا لگانے زیادہ تر لوگ تندرستی کے ٹریکرز کا استعمال کرتے ہیں۔ کیا کسی نے آپ کو بتایا کہ قدم کی گنتی آنر بینڈ 5 میں زیادہ صحیح ہوتی ہے۔ جی ہاں، آنر بینڈ 5 ہر قدم شمار کرتی ہے۔

ایک پہلو جوآنر بینڈ 5 کو نمایاں بناتی ہے وہ شناخت کرنے اور صحیح طور پر تندرستی کے 10 مختلف ماڈلوں کا پتا لگانے کی اس کی قابلیت ہے، جیسے کہ گھر کے باہر دوڑنا، گھر کے اندر دوڑنا، گھر کے باہر چہل قدمی، گھر کے باہر سائیکل چلانا، گھر کے اندر سائیکل چلانا، مفت ٹریننگ، پول میں تیرنا، گھر کے اندر چہل قدمی، ایلپٹیکل مشین اور چپو کھینے کی مشین۔ جب آنر بینڈ 5 نے پتا لگانے کی اپنی سروسز کو درست کر لیا ہے، تو ایم آئی بینڈ 4 گھر سے باہر دوڑنے، پیر چکّی، پول میں تیرنا، چہل قدمی اور سائیکل چلانے جیسے تندرستی کے صرف 6 موڈز میں سمٹ جاتی ہے۔آنر بینڈ 5 کی بنیادی ترتیبات کو اسی آلہ پر تبدیل کیا جا سکتا ہے ۔ایم آئی بینڈ 4 کے برعکس جسے تبدیل کرنے کے لیے ایپلیکیشن درکار ہوتی ہے۔

دل اپنی خواہش کے مطابق چیزیں چاہتا ہے

ورزش کرنے کے دوران اپنے دل کی دھڑکن پر نظر رکھنا اس سے پہلے کبھی آسان نہیں رہا ہے۔ دونوں بینڈز ریئل ٹائم میں آپ کے دل کی دھڑکن کو مانیٹر کرنا دعوی کرتی ہے۔ آنر اضافی طور پرتھرڈ جنریشن ہواوئی ٹرو سین ہارٹ ریٹ مانیٹر کا استعمال کرتاہے، جو صحت سے متعلق چیزوں کو اچھی طرح پڑھنے کیلئے اے آئی سے چلنے والے الگورتھم کا استعمال کرتا ہے۔ آنر بینڈ 5 دل کی دھڑکن کے ریکارڈز میں زیادتی یا کمی کی صورت میں صارفین کو یاددہانی بھی کراتا ہے۔ یہ رات میں مسلسل، عدم مداخلت کی نگرانی کے لیے زیریں سُرخ ٹیکنالوجی کا استعمال کرتی ہے۔ یہ اہم مطالعے سے آپ کو آپ کی طرز زندگی کے نظام کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے اور آپ کو آپ کی قلبی شرح کے بارے میں قابل قدر بصیرتیں حاصل ہو سکتی ہیں۔

اچھی نیند سوئیں، اچھی زندگی گزاریں

آپ کے سونے وقت، آپ کی نیند کا سائیل، پوری رات سونے کے نظام کی تبدیلیاں اور آپ کے بیدار ہونے کے وقت کے بارے میں تفصیلات کو مدنظر رکھتے ہوئےآنر بینڈ 5 کی نیند کا پتا لگانے کی خصوصیت نہایت ہی صحیح ہے نیند میں قلبی شرح اور سانس کی نگرانی کرنے کے لئے بینڈ 5 ہواویئی کی ٹرو سلیپ 2.0 کا استعمال کرتی ہے اور 200 سے زائد ذاتی نوعیت والی سونے کی تجویزات کے ذریعے نیند کی چھ عام مسائل کی مزید شناخت کر سکتی ہے۔ آنر بینڈ 5 کے بالمقابل ایم آئی بینڈ 4 کی نیند کا پتا لگانے کی خصوصیت زیادہ درست نہیں ہے۔

خون میں آکسیجن کا صحیح پتا لگانا

آنر بینڈ 5 کے منفرد خصوصیوں میں سے ایک خصوصیت ایس پی 02 مانیٹر ہے ایس پی 02 مانیٹر جو کرتا ہے وہ یہ ہے کہ یہ خون کے دورانیہ میں آکسیجن کی سیرابی کی سطحوں کا پتا لگاتا ہے تاکہ آپ ورزشوں اور بہت ہی اونچائیوں کے دوران اپنے جسم کے رد عمل اور توافق کا تجزیہ کرسکتے ہیں۔ ایم آئی بینڈس کے مالکان کو اس خصوصیت کے لیےآنر بینڈ 5 سے تبدیل کرنے پر غور کرنا پڑ سکتا ہے۔

اضافی خصوصیات شاید آپ کو پسند آئے

دونوں بینڈز موسیقی اور موسیقی کے والیوم کنٹرول، ایپ کی اطلاعات، پیغامات دیکھیں، کالز دکھائیں، کالز مسترد کریں، اسٹاپ واچ، ٹائمر، کال وغیرہ کو سپورٹ کرتی ہیں۔ اضافی طور پر آنر بینڈ 5 آپ کو بینڈ کے ساتھ کیمرا کے کنٹرول کا فنکشن فراہم کرتی ہے۔ آپ بینڈ کے ذریعے اپنا فون بھی تلاش کر سکتے ہیں۔ کافی اچھی ہے اوہو؟

آنر اور ایم آئی دونوں بینڈ سے منسلک ہونے کے لیے صحت کی ایپس کا اپنا ورژن فراہم کرتی ہیں ہواویئی صحت ایپ ایم آئی صحت ایپ کے مقابلے میں زيادہ آسان معلوم ہوتی ہے۔ دونوں بینڈ زیادہ تر معاملات میں ایک ایپلیکیشن سے دوسرے ایپلیکیشن میں بآسانی نیویگیٹ کرنے میں کامیاب ہیں۔

بینڈ کا پاور ہاؤس

تندرستی کے ٹریکرز کو بہترین خصوصیات میں سے ایک بنانے کی امید کرتے ہوئے، انہیں لمبے عرصے کے لیے جانا جاتا ہے110 ایم اے ایچ کی بیٹری سے چلنے والی آنر بینڈ 5 ایک گھنٹہ مکمل چارج کرنے کے بعد ٹھیک 14 دن چل سکتی ہے چونکہ ایم آئی بینڈ 4 جس میں 135 ایم اے ایچ بیٹری ہوتی ہے، اسے ٹھیک 20 دن تک چلنے کے لیے مکمل 2 گھنٹہ چار کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ آپ کے لیے خوش قسمت کی بات ہے کہ، تندرستی کی دونوں ٹریکرز میں بیٹری کی مدت قابل غور ہے۔

صرف وہ قیمت جسے آپ کو جاننے کی ضرورت ہے

کمرے میں ہاتھی کے بارے میں بات کرنا، دونوں بینڈز کی قیمتوں کی پیشکش کافی برابر ہے حیرت انگیز، جی ہاں، کیونکہ خصوصیات استعمال کے اعتبار سے کافی آسان اور وسیع ہے۔ ایم آئی بینڈ کی قیمت 2299 روپے ہے۔ جبکہ آنر بینڈ 5 کی قیمت 2,599 روپے ہے۔ آپ کے لئے خبریں بتانے کا وقت یہ ہے کہ آنر بینڈ 5 اس تہوار کی فروخت کے دوران، 2,399روپے میں پیش کی جا رہی ہے۔

حتمی فیصلہ

آنر بینڈ 5 اور ایم آئی بینڈ 4 ہلکا اور دیکھنے میں اسٹائلش ہے۔ یہ ان لوگوں کے نمونہ ہے جو بھاری، تندرستی کے اعلی ٹریکرز ترجیح نہیں دیتے ہیں۔ تاہم، اگر ہمیں ان دو کے درمیان منتخب کرنا ہوتا، تو ہم قطعی طور پرآنر بینڈ 5 کو منتخب کرتے ۔ کیونکہ یہ خصوصیت کی اچھی پیش کشوں کے لحاظ سے بہتر زیادہ موافق ہے صرف اتنا ہی نہیں، لیکن اگر آپ کو کھبی بھی آنر بینڈ 5 خریدنا ہو، تو آپ یقینی طور پر اپنی ترقی کا سراغ لگانے میں اس کی تاثیر دیکھیں گے۔ یہ ڈیٹا کی وہ قسم بھی فراہم کرتی ہے جو آپ کو ایم آئی بینڈ 4 میں ملے گا۔

یہ یَقیناً آپ کے اسمارٹ فون کے لیے ایک اسٹائلش اور کارآمد ساتھی ہے۔ اگر جائزہ لیا جائے تو ایم آئی بینڈ 4 کے مقابلے میں آنر بینڈ 5 زیادہ بہتر ہے۔

یہاں خریدیں

Amazon: https://amzn.to/2owKqSR

Flipkart: https://bit.ly/2VyVUkS

Loading...