உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آپ میوچل فنڈ (Mutual Fund) کا انتخاب کیسے کریں؟ کیا مناسب اور کیا نامناسب ہوگا؟ جانیے تفصیل

    کچھ میوچل فنڈ اسکیمیں قلیل مدتی ضروریات یا اہداف کے لیے موزوں ہوتی ہیں

    کچھ میوچل فنڈ اسکیمیں قلیل مدتی ضروریات یا اہداف کے لیے موزوں ہوتی ہیں

    آپ کو پہلے اپنے مالی اہداف کی شناخت کرنی ہوگی۔ کچھ میوچل فنڈ اسکیمیں قلیل مدتی ضروریات یا اہداف کے لیے موزوں ہوتی ہیں، جبکہ کچھ طویل مدتی اہداف کے لیے بہتر ہوسکتی ہیں۔ اگلا مرحلہ آپ کی خطرے برداشت کرنے کی صلاحیت ہے۔

    • Share this:
      ایک ٹریول ایجنٹ سے پوچھنے کا تصور کریں کہ ’’میں اپنے ٹرانسپورٹ کے طریقے کا انتخاب کیسے کروں؟‘‘ پہلی چیز جو وہ کہے گا وہ یہ ہے کہ ’’اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کہاں جانا چاہتے ہیں‘‘۔ اگر میں 5 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرنا چاہتا ہوں تو آٹو رکشہ بہترین آپشن ہو سکتا ہے، جب کہ نئی دہلی سے کوچی تک کے سفر کے لیے فلائٹ بہترین ہو سکتی ہے۔ مختصر فاصلے کے لیے پرواز دستیاب نہیں ہوگی اور ایک آٹو رکشہ طویل فاصلے کے سفر کے لیے انتہائی غیر آرام دہ اور سست ہوگا۔

      میوچل فنڈ (Mutual Funds) میں بھی یہی نقطہ آغاز ہونا چاہیے۔ آپ کی ضروریات کیا ہیں؟

      یہ آپ کے مالی اہداف اور خطرے برداشت کرنے کی صلاحیت سے شروع ہوتا ہے۔

      اس مضمون میں ہم میوچل فنڈ سے متعلق چیزوں کو آسانی سے سمجھانے کی کوشش کررہیں
      اس مضمون میں ہم میوچل فنڈ سے متعلق چیزوں کو آسانی سے سمجھانے کی کوشش کررہیں


      آپ کو پہلے اپنے مالی اہداف کی شناخت کرنی ہوگی۔ کچھ میوچل فنڈ اسکیمیں قلیل مدتی ضروریات یا اہداف کے لیے موزوں ہوتی ہیں، جبکہ کچھ طویل مدتی اہداف کے لیے بہتر ہوسکتی ہیں۔

      اگلا مرحلہ آپ کی خطرے برداشت کرنے کی صلاحیت ہے۔ مختلف لوگوں میں خطرے کی مختلف سکت ہوتی ہے۔ یہاں تک کہ شوہر اور بیوی کے بھی مشترکہ مالیات ہو سکتے ہیں لیکن مختلف رسک پروفائلز بھی اس کے لیے معنی رکھتے ہیں۔ کچھ اعلی خطرے کی مصنوعات کے ساتھ آرام دہ اور پرسکون ہیں۔

      آپ اپنی خطرے کی بھوک کا اندازہ لگانے کے لیے مالیاتی منصوبہ سازوں یا سرمایہ کاری کے مشیروں یا میوچل فنڈ کے تقسیم کاروں سے مدد حاصل کر سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: