ہوم » نیوز » معیشت

India Covid crisis: ہندوستان میں کورونا کے نیو ویریئنٹ کے بعد مختلف ممالک کی جانب سے سفری پابندی

متحدہ عرب امارات ہندوستان سے آنے والی پروازوں پر معطلی کا اعلان کرنے والے 11 ممالک میں شامل ہوگیا ہے۔ یہ اعلان کیا گیا ہے کہ متحدہ عرب امارات ہفتے کے روز سے مؤثر تمام داخلی پروازیں معطل کر دے گا-

  • Share this:
India Covid crisis: ہندوستان میں کورونا کے نیو ویریئنٹ کے بعد مختلف ممالک کی جانب سے سفری پابندی
سعودی عرب میں کچھ دن کے بعد پھر سے کورونا وائرس کے معاملوں میں اضافے کے مدنظر پاکستان اور ہندستان سمیت 20 ممالک سے آنے والی پروازوں پر پابندی عائد کردی ہے۔

بستروں اور آکسیجن سپلائی کی قلت کے سبب ملک میں کورونا وائرس کے بحران کی دوسری لہر پھیل چکی ہے۔ اں بھیانک صورت حال کے بعد دنیا بھر کے ممالک نے کووڈ۔19کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے سفری پابندیوں کا اعلان کیا ہے۔


متحدہ عرب امارات ہندوستان سے آنے والی پروازوں پر معطلی کا اعلان کرنے والے 11 ممالک میں شامل ہوگیا ہے۔ یہ اعلان کیا گیا ہے کہ متحدہ عرب امارات ہفتے کے روز سے مؤثر تمام داخلی پروازیں معطل کر دے گا ، جس سے آخری لمحے کے ٹکٹوں کی مانگ میں اضافہ ہوگیاہے اور بہت سے لوگوں کو ہندوستان  میں پھنسے اپنے رشتہ داروں کو لیکر پریشان ہے۔


منگل کی شب قوم سے خطاب میں وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ 1.3 بلین افراد کا ملک ایک بار پھر بڑی جنگ لڑرہا ہے‘‘۔کووڈ کی جاری صورتحال کے تناظر میں عالمی رہنماؤں کو اپنے ملک میں داخلہ پر غور کرنا پڑا ہے۔ برطانیہ کے وزیر اعظم بورس جانسن نے پیر کے روز دوسری بار اپنا دورہ منسوخ کردیا ، جبکہ جاپانی وزیر اعظم یوشی ہوڈے سوگا نے اعلان کیا کہ وہ اپنا سفر اپریل کے اختتام تک ملتوی کررہے ہیں۔


ممبئی ایئرپورٹ
ممبئی ایئرپورٹ


یہاں ان ممالک کی ایک فہرست ہے جنہوں نے اب تک ہندوستان سے آنے والے مسافروں پر سفری پابندی عائد کردی ہے۔

1.پاکستان

پڑوسی ملک میں اس وائرس کے دوہرے تغیر پذیر ہونے کی وجہ سے پاکستان نے اگلے دو ہفتوں کے لئے ہندوستان سے آنے والے مسافروں پر ہوائی اور زمینی راستوں پر پابندی عائد کردی ہے۔

2. امریکہ

پیر کے روز امریکیوں کو بھی یہ مشورہ دیا گیا تھا کہ وہ ملک میں موجود کووڈ 19 کے بہت ہی اعلی درجے کی وجہ سے ہندوستان جانے سے گریز کریں۔

3. برطانیہ

ہاؤس آف کامنز میں ہیلتھ سکریٹری میٹ ہینکاک نے اعلان کیا کہ کووڈ 19 کے ہندوستانی متغیر کے 100 سے زائد کیسوں کے بعد بورس جانسن کی حکومت نے پیر کے روز صبح 4 بجے سے ہندوستان آنے والوں پر سفری پابندی کا اعلان کیا۔

4. نیوزی لینڈ

نیوزی لینڈ کے وزیر اعظم جیکنڈا آرڈرن نے 8 اپریل کو اعلان کیا تھا کہ ہندوستان سے کورونا وائرس آنے والے ایک بہت سارے مثبت کیس کے بعد اس ملک نے اپنے ہی شہریوں سمیت ہندوستان سے آنے والے تمام مسافروں کے لئے عارضی طور پر داخلہ معطل کردیا ہے۔

5. ہانگ کانگ

اتوار کے روز دیر گئے ایک بیان میں حکام نے بتایا کہ ہانگ کانگ نے ایشین مالیاتی مرکز میں پہلی بار این 501 وائی اتپریورتی کوویڈ 19 کے تناؤ کا پتہ لگانے کے بعد 20 اپریل سے ہندوستان، پاکستان اور فلپائن کی پروازوں کو دو ہفتوں کے لئے معطل کردیا۔

6. سنگاپور

ساؤتھ چائنا مارننگ پوسٹ کے مطابق سنگاپور 24 اپریل سے ہندوستان میں سفر کرنے والے تمام غیر رہائشیوں کے داخلے پر پابندی عائد کرے گا۔

7. عمان

عمان نیوز ایجنسی نے بدھ کے روز اطلاع دی کہ عمان نے اگلے اطلاع تک ہندوستان سے سفر معطل کردیا ہے۔ فیصلہ کووڈ 19 کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے سپریم کمیٹی نے لیا۔

8. فرانس

فرانس نے بدھ کے روز ہندوستان سے آنے والے مسافروں پر متعدی کارونواس قسم کے مدمقابل لڑنے کے لئے نئی داخلے پابندیوں کا اعلان کیا ہے۔

9. متحدہ عرب امارات

جمعرات کو جنرل سول ایوی ایشن اتھارٹی (جی سی اے اے) اور نیشنل ایمرجنسی کرائسس اینڈ ڈیزاسٹر ایمرجنسی مینجمنٹ اتھارٹی (این سی ای ایم اے) نے اعلان کیا کہ 24 اپریل کی شام 11.59 سے ہندوستان سے متحدہ عرب امارات کی تمام پروازیں 10 دن کے لئے معطل رہیں گی۔

10۔سعودی عرب

سعودی عرب نے 20 ممالک سے آنے والی بین الاقوامی پروازوں پر 17مئی تک پابندی عائد کردی ہے ۔جس میں ہندوستان بھی شامل ہے ۔سعودی عرب کے روزنامہ عرب نیوز کے سرکاری ائرلائنس کے حوالے لکھا ہے کہ 17 مئی کے بعد بھی ہندوستان سے آنے والے پروازوں پر پابندی عائد رہے گی ۔ جب کہ دیگر ممالک سے آنے والے پروازوں کو بحال کردیاجائیگا۔

11. کینیڈا


کینیڈا نے جمعرات کو ہندوستان اور پاکستان سے مسافروں کی پروازوں پر پابندی عائد کرنے کا اعلان کیا ۔ہندوستان اور پاکستان سے تمام تجارتی اور مسافر پروازوں کو روک دیاگیاہے۔ تاہم ، کا رگو پروازیں جاری رہیں گی ، وزرا نے مشترکہ ورچوئل پریس کانفرنس میں یہ بات بتاہی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 23, 2021 01:43 PM IST