உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    India Mobile Congress 2021: مکیش امبانی نے کہا، 5Gکو نافذ کرنا ہندستان کی پہلی ترجیح ہونی چاہئے

    RIL کے سی ایم ڈی مکیش امبانی

    RIL کے سی ایم ڈی مکیش امبانی

    RIL کے سی ایم ڈی مکیش امبانی نے کہا کہ ایک طرف ہندوستان اپنی COVID-19 ویکسینیشن مہم میں بے مثال پیش کر رہا ہے۔ دوسری طرف، یہ معیشت کو ترقی کی بلند پٹڑی پر واپس لانے کی کوششیں تیز کر رہا ہے۔

    • Share this:
      India Mobile Congress 2021:  آج دھ، 8 دسمبر سے  ملک کا سب سے بڑا ٹیکنالوجی ایونٹ  انڈیا موبائل کانگریس 2021 کا پانچواں ایڈیشن،شروع ہو رہا ہے۔ ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ ( Reliance Industries Limited)   کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش امبانی (CMD Mukesh Ambani)   نے پروگرام سے خطاب کیا۔ مکیش امبانی نے کہا کہ ہندوستان میں موبائل اور ڈیجیٹل سیکٹر میں زبردست تبدیلی آئی ہے۔ یہ سمیلن کووڈ کے بعد ہندوستان میں ایک اہم موڑ پر ہو رہا ہے۔

      RIL کے سی ایم ڈی مکیش امبانی نے کہا کہ ایک طرف ہندوستان اپنی COVID-19 ویکسینیشن مہم میں بے مثال پیش کر رہا ہے۔ دوسری طرف، یہ معیشت کو ترقی کی بلند پٹڑی پر واپس لانے کی کوششیں تیز کر رہا ہے۔ ان دو بڑے کاموں کی کامیابی میں ہماری صنعت کا حصہ اہم رہا ہے۔ مجھے یقین ہے کہ ہندوستان مستقبل میں کووڈ کی کسی بھی لہر پر قابو پانے میں نہ صرف کامیاب ہوگا بلکہ تیزی سے معاشی واپسی بھی کرے گا جو دنیا کو حیران کردے گا۔

      5G کے بارے میں بات کرتے ہوئے، مکیش امبانی نے کہا کہ ہم نے 100 فیصد مقامی اور جامع 5G حل تیار کیا ہے، جو مکمل طور پر کلاؤڈ مقامی، ڈیجیٹل منظم اور ہندوستانی ہے۔ ہماری ٹیکنالوجی کی وجہ سے، Jio نیٹ ورک کو جلد از جلد 4G سے 5G میں اپ گریڈ کیا جا سکتا ہے۔

      مکیش امبانی نے ملک میں موبائل سبسڈی دینے کے لیے سرکاری یونیورسل سروس اوبلیگیشن فنڈ کے استعمال کی وکالت کی ہے۔ ان کا ماننا ہے کہ اگر ملک کے پسماندہ لوگوں کو ملک کی ڈیجیٹل ترقی کا حصہ بننا ہے تو انہیں سستی قیمتوں پر خدمات اور ڈیوائس فراہم کیے جائیں۔

       

      مکیش امبانی نے کہا کہ ہندوستان کو جلد از جلد 2G سے 4G اور پھر 5G  مائیگریشن پورا کرنا چاہیے۔ لاکھوں ہندوستانیوں کو سماجی و اقتصادی ہیرامڈ میں سب سے نیچے 2G تک محدود رکھنا انہیں ڈیجیٹل انقلاب کے فوائد سے محروم کر رہا ہے۔ کووڈ میں ہم نے دیکھا جب سب کچھ بند تھا، تب صرف انٹرنیٹ اور موبائل نے ہمیں زندہ رکھا۔ ٹیکنالوجی ہماری زندگی اور روزگار کا سہارا بنی۔
      DISCLAIMER: Network18 and TV18 – the companies that operate news18urdu.com – are controlled by Independent Media Trust, of which Reliance Industries is the sole beneficiary.


       
      Published by:Sana Naeem
      First published: