اپنا ضلع منتخب کریں۔

    فاربس کی جانب سے ہندوستان کے 100 امیر ترین شخصیات کی فہرست جاری، جانیے مکمل تفصیلات

    ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی مشترکہ دولت 25 بلین ڈالر بڑھ کر 800 بلین ڈالر تک پہنچ گئی۔

    ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی مشترکہ دولت 25 بلین ڈالر بڑھ کر 800 بلین ڈالر تک پہنچ گئی۔

    اس سال اسٹاک مارکیٹ ایک سال پہلے کے مقابلے میں معمولی طور پر نیچے تھی جس میں سب سے بڑا کمزور روپیہ تھا، جو گذشتہ سال کے اسی عرصے کے دوران 10 فیصد گرا۔ اس کے باوجود ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی مشترکہ دولت 25 بلین ڈالر بڑھ کر 800 بلین ڈالر تک پہنچ گئی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammu | Delhi | Hyderabad | Lucknow
    • Share this:
      عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) کے بعد برطانیہ کو پیچھے چھوڑتے ہوئے ہندوستانی معیشت دنیا کی پانچواں بڑی معیشت بننے کی راہ پر گامزن ہے۔ لیکن اسٹاک مارکیٹ ایک سال پہلے کے مقابلے میں معمولی طور پر نیچے تھی جس میں سب سے بڑا کمزور روپیہ تھا، جو گذشتہ سال کے اسی عرصے کے دوران 10 فیصد گرا۔ اس کے باوجود ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی مشترکہ دولت 25 بلین ڈالر بڑھ کر 800 بلین ڈالر تک پہنچ گئی۔

      اس کا بڑا فائدہ بنیادی طور پر انفراسٹرکچر ٹائیکون گوتم اڈانی (Gautam Adani) کو ملا ہے۔ جنھوں نے 2008 کے بعد پہلی بار سب سے اوپر کی ترتیب کو تبدیل کیا۔ فوربس انڈیا 2022 کی رپورٹ کے مطابق 2021 میں اپنی دولت میں تقریباً تین گنا اضافے کے بعد اڈانی نے اس سال اپنی دولت کو دوگنا کر کے 150 بلین ڈالر کر دیا اور وہ ہندوستان کے نمبر 1 دولت مند بنیں۔ یوں وہ کرہ ارض کے دوسرے امیر ترین شخص بنے۔ فیصد اور ڈالر دونوں لحاظ سے اس سال سب سے زیادہ فائدہ اٹھانے والے اڈانی نے اعلان کیا کہ وہ اگلی دہائی میں 100 ڈالر بلین کی سرمایہ کاری کریں گے، اس کا 70 فیصد گرین انرجی میں خرچ ہوگا۔

      مکیش امبانی (Mukesh Ambani) تیل اور گیس سے لے کر ٹیلی کام کی بڑی کمپنیوں کے مالک ہیں۔ وہ 88 ڈالر بلین کے ساتھ پچھلے سال کے مقابلے میں 5 فیصد کم سطح پر آگئے ہیں۔ اڈانی اور امبانی اب ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی کل دولت کا 30 فیصد بنتے ہیں۔ مکیش امبانی ریلائنس انڈسٹریز کو کنٹرول کرتے ہیں۔ وہ نیٹ ورک 18 کے مالک اور فوربس انڈیا کے پبلشر ہیں۔ ملک کے خوردہ فروشی کے بادشاہ رادھا کشن دامانی (Radhakishan Damani) سپر مارکیٹ DMart چین کے مالک ہیں، وہ پہلی بار ٹاپ تھری میں شامل ہوئے ہیں حالانکہ ان کی مجموعی مالیت 6 فیصد کم ہو کر 27.6 بلین ڈالر رہ گئی۔

      ہندوستان کی 100 امیر ترین 2022 کی مکمل فہرست دیکھیں

      کورونا وائرس (CoVID-19) ویکسینز سے بمپر منافع کی وجہ سے 21.5 بلین ڈالر کی دولت کے ساتھ ویکسین کے تاجر سائرس پونا والا (Cyrus Poonawalla) نے چوتھے مقام حاصل کیا۔ اس سال نو نئے چہرے ہیں، جن میں تین آئی پی اوز شامل ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      اس سال فہرست کے تین ممتاز اراکین کا انتقال ہو گیا، جن میں راہول بجاج، راکیش جھنجھن والا اور پالونجی مستری شامل ہیں۔ جن کا 54 سالہ بیٹا سائرس مستری ستمبر میں ایک کار حادثے میں ہلاک ہو گیا تھا، جس کے نتیجے میں سرپرست کے بڑے بیٹے شاپور مستری نے خاندان کی 14.2 بلین ڈالر کی دولت کو سنبھالا تھا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: