உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IMF:ہندوستان کی شرح نمومیں آئی ایم ایف نے کی کمی، 0.8 فیصدی سے گھٹ کر7.4فیصد رہنے کا امکان

    ہندوستان کی معیشت کو لے کر آئی ایم ایف نے کہی یہ بڑی بات۔

    ہندوستان کی معیشت کو لے کر آئی ایم ایف نے کہی یہ بڑی بات۔

    IMF on Indian Economy: ابھرتی ہوئی منڈیوں اور ترقی پذیر معیشتوں کے لیے 2022-23 میں ترقی کے لیے منفی نظر ثانی بنیادی طور پر چین کی معیشت میں تیزی سے سست روی اور ہندوستان کی اقتصادی ترقی میں اعتدال کی عکاسی کرتی ہے۔

    • Share this:
      IMF on Indian Economy:آئی ایم ایف نے منگل کو مالی سال 2022 کے لیے ہندوستان کی ترقی کی پیشن گوئی کو 0.8 فیصد پوائنٹس کی کمی سے 7.4 فیصد کر دیا، جو بنیادی طور پر کم سازگار بیرونی حالات اور زیادہ تیزی سے پالیسی سخت ہونے کی عکاسی کرتا ہے۔ آئی ایم ایف نے منگل کو جولائی 2022 میں اپنا ورلڈ اکنامک آؤٹ لک اپ ڈیٹ جاری کیا اور کہا کہ عالمی معیشت اب بھی وبائی امراض اور روس کے یوکرین پر حملے سے دوچار ہے۔

      عالمی معیشت 6.1 سے 3.2 فیصد تک سکڑ جانے کا تخمینہ
      آئی ایم ایف نے پیش گوئی کی ہے کہ عالمی معیشت 2022 میں 3.2 فیصد رہ جائے گی جو گزشتہ سال 6.1 فیصد تھی۔ عالمی نمو 2022 میں 3.2 فیصد اور 2023 میں 2.9 فیصد، اپریل 2022 کے ورلڈ اکنامک آؤٹ لک میں 0.4 اور 0.7 فیصد پوائنٹس کم رہنے کا امکان ہے۔ یہ دنیا کی تین بڑی معیشتوں، امریکہ، چین اور یورو کے علاقے میں ترقی کو روکتا ہے،جس کے عالمی نقطہ نظر کے لیے اہم نتائج برآمد ہوئے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ چین اور امریکہ کے ساتھ ساتھ ہندوستان بھی 2022-23 کے دوران عالمی کساد بازاری کا اثر دیکھے گا۔ یہ بنیادی طور پر اپریل 2022 کے ورلڈ اکنامک آؤٹ لک میں دکھائے گئے منفی پہلو کے خطرات کو ظاہر کرتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      DA Update: سرکاری ملازمین کی تنخواہ میں جلد ہی ہوگااضافہ، مہنگائی الاؤنس میں 4 فیصد اضافہ

      یہ بھی پڑھیں:

       

      UPI-Credit Card Linking: یو پی آئی اور کریڈٹ کارڈ کےدرمیان لنک ہونےکا امکان، آخرکیاہےوجہ؟

      اس میں کہا گیا ہے کہ ابھرتی ہوئی منڈیوں اور ترقی پذیر معیشتوں کے لیے 2022-23 میں ترقی کے لیے منفی نظر ثانی بنیادی طور پر چین کی معیشت میں تیزی سے سست روی اور ہندوستان کی اقتصادی ترقی میں اعتدال کی عکاسی کرتی ہے۔ ہندوستان کے تخمینہ کو 0.8 فیصد پوائنٹ سے 7.4 فیصد کر دیا گیا ہے۔ مالی سال 2022 کے لئے ہندوستان کی 7.4 فیصد جی ڈی پی کی شرح نمو سعودی عرب کی 7.6 فیصد کے بعد دوسری سب سے زیادہ متوقع ہے۔ 2021 میں ہندوستان کی جی ڈی پی کا تخمینہ 8.7 فیصد لگایا گیا تھا۔ اس میں کہا گیا ہے کہ مالی سال 2023 میں اقتصادی شرح نمو 6.1 فیصد پر آ جائے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: