உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Reliance Digital پر شاندار آفرس کے ساتھ ہندوستان کی سب سے بڑی الیکٹرونکس سیل 'ڈیجیٹل انڈیا سیل' کی واپسی

    Reliance Digital پر شاندار آفرس کے ساتھ ہندوستان کی سب سے بڑی الیکٹرونکس سیل 'ڈیجیٹل انڈیا سیل' کی واپسی

    Reliance Digital پر شاندار آفرس کے ساتھ ہندوستان کی سب سے بڑی الیکٹرونکس سیل 'ڈیجیٹل انڈیا سیل' کی واپسی

    Reliance Digital: ریلائنس ڈیجیٹل پر تمام زمروں میں زبردست پیشکشوں کے ساتھ ہندوستان کی سب سے بڑی الیکٹرانکس کی سیلر شروع ہو گئی ہے۔ 16 اگست تک سرکردہ بینکوں کے کارڈز پر اپنی ترجیحی ٹیکنالوجی کی خریداری پر 10% تک فوری چھوٹ کا بھرپور فائدہ اٹھائیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی : ریلائنس ڈیجیٹل پر تمام زمروں میں زبردست پیشکشوں کے ساتھ ہندوستان کی سب سے بڑی الیکٹرانکس کی سیلر شروع ہو گئی ہے۔ 16 اگست تک سرکردہ بینکوں کے کارڈز پر اپنی ترجیحی ٹیکنالوجی کی خریداری پر 10 فیصد تک فوری چھوٹ کا بھرپور فائدہ اٹھائیں۔ مزید برآں، مالیاتی اختیارات کی کثرت کے ساتھ، اب آپ اپنی اگلی خریداری پر 10 فیصد  فوری ڈسکاؤنٹ واؤچر حاصل کر سکتے ہیں۔ آفرز سے فائدہ اٹھانے کے لیے صرف ریلائنس ڈیجیٹل، مائی جیو اسٹورز اور www.reliancedigital.in پر فون، لیپ ٹاپ، ٹی وی، کچن اور ہوم اپلائنسز وغیرہ کی خریداری کی جاسکتی ہے۔

      ڈیجیٹل سیل کے دوران بہترین قیمتوں پر جدید ترین الٹرا ہائی ڈیفینیشن ٹی وی کی خریداری کی جاسکتی ہے۔ 2 سالہ وارنٹی کے ساتھ 65 انچ کا یو ایچ ڈی ایڈرائڈ ٹی ویصرف 49,990 روپے میں گھر لے جائیں، جبکہ 43 انچ کا یو ایچ ڈی اینڈرائڈ ٹی وی 2 سال کی وارنٹی کے ساتھ صرف 19,990/- روپے میں خریدا جاسکتا ہے۔ اسی طرح سیکنڈ جنریشن کا اپیل ایئر پوڈز 8490/-* روپے کی بے مثال قیمت پر دستیاب ہوگا۔

       

      یہ بھی پڑھئے: جیو 700 میگا ہرٹز بینڈ اسپیکٹرم خریدنے والا واحد آپریٹر، جانئے 5G کیلئے کیوں ہے ضروری


      ریلائنس ڈیجیٹل کے پاس بھی لیپ ٹاپ خریداروں کو پیش کرنے کے لیے بہت کچھ ہے۔ Intel Core i3، 8GB RAM اور 512 SSD سٹوریج کے ساتھ خصوصی ایچ پی اسمارٹ سم لیپ ٹاپ کے ساتھ ہمیشہ جڑے رہیں، جو 1295/- روپے کی ای ایم آئی کے متبادل کے ساتھ 43,999/- م روپے میں دستیاب ہے۔ اور اس کے ساتھ ہی100gb Jioڈیٹا مفت دیاجا رہا ہے۔ 16GB RAM اور 512GB SSD سٹوریج والا Asus گیمنگ لیپ ٹاپ ریلائنس میں صرف 4666/-* روپے کے ای ایم آئی آپشن کے ساتھ 55,990/- کی خصوصی قیمت پر دستیاب ہوگا۔ مزید یہ کہ اس عرصے کے دوران خریداری کرنے والے تمام صارفین کو یقینی تحفہ دیا جائے گا، کچھ خوش نصیبوں کو کار، بائیک، ٹی وی، فون جیتنے کا موقع ملے گا!

      128 جی بی اسٹوریج کے ساتھ نیا آئی فون 13 صرف 65,500 روپے میں حاصل کریں۔  اس کے علاوہ 64 جی بی اسٹوریج کے ساتھ آئی فون 12 اب 53,300 روپے میں دستیاب ہے اور 128 جی بی اسٹوریج کے ساتھ آئی فون 11 صرف اضافی کیش بیک کے ساتھ 47,900 روپے میں دستیاب ہے۔ نیز، ڈائنامکایمولیڈ 2X ڈسپلے کے ساتھسیم سنگ گیلکسی S22 الٹراپہلے سے کہیں زیادہ سستی قیمتوں پر دستیاب ہے۔

       

      یہ بھی پڑھئے: Jio کا بے حد شاندار سستا پلان! ملتی ہے 84 دنوں کی ویلیڈیٹی اور مفت کالنگ


      گھریلو آلات پر بہترین ڈیلز کے ساتھ گھریلو کاموں سے آزادی حاصل کریں۔ سیمسنگ ڈش واشر 29,990/-* میں اب تک کی سب سے سستی قیمت پر خریدیں* اور 9,990/- روپے کا مفت فلپس گارمنٹ سٹیمر حاصل کریں۔ ساتھ ساتھ ریفریجریٹر کی خریداری کے ساتھ، آپ کو سمارٹ فونز، سمارٹ واچز، ٹیبلٹس اور منی بارز سمیت بہت ساری دلچسپ چیزیں ملیں گی۔ 2 سال کی وارنٹی کے ساتھ فرنٹ لوڈ واشنگ مشین کے ساتھ لانڈری کے مسائل کو بھول جائیں، صرف 18,990/-* کی ابتدائی قیمت پر دستیاب ہے۔ چھوٹے آلات کے لیے بریک فاسٹ کومبو کی رینج 1,799/-* سے شروع ہوتی ہے۔

      آپ ایئر کنڈیشنرز اور دیگر الیکٹرانک اشیاء پر 60% تک آف سیزن ڈسکاؤنٹ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ صرف یہی نہیں، بالکل نئے مائیکرو ویو اوون اب صرف 6,490/-* کی ابتدائی قیمت پر دستیاب ہیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: