உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Digital Currency: ہندوستان کی اپنی ڈیجیٹل کرنسی ہوگی؟ آر بی آئی جاری کرے گاقانونی ٹینڈر

    ریزرو بینک آف انڈیا (RBI)

    ریزرو بینک آف انڈیا (RBI)

    مرکزی بینک نے کہا کہ ریزرو بینک ہندوستان میں مرکزی بینک ڈیجیٹل کرنسی کو متعارف کرانے کے فوائد اور نقصانات کا جائزہ لے رہا ہے۔ اس کے مطابق CBDCs کے مناسب ڈیزائن عناصر جو بہت کم، یا بغیر کسی رکاوٹ کے لاگو کیے جاسکتے ہیں۔

    • Share this:
      ریزرو بینک آف انڈیا (Reserve Bank of India) نے جمعہ 27 مئی کو جاری کردہ اپنی سالانہ رپورٹ میں کہا کہ وہ سینٹرل بینک ڈیجیٹل کرنسی (Digital Currency) کو متعارف کرانے کے لیے "گریڈڈ اپروچ" کا راستہ اختیار کرنے جا رہا ہے۔اس نے کہا کہ مرکزی ڈیجیٹل سکے کا ڈیزائن اس کی مانیٹری پالیسی کے مقاصد، مالی استحکام اور کرنسی اور ادائیگی کے نظام کے موثر آپریشنز کے مطابق ہونے کی ضرورت ہے۔

      آر بی آئی کا یہ بیان اس وقت کے مہینوں بعد آیا ہے جب اس نے کہا تھا کہ وہ پائلٹ پروجیکٹس کی جانچ اور چلانے کے ساتھ شروع کرنے کی پوزیشن میں ہے۔ ریزرو بینک آف انڈیا 2022 کے کام کے بارے میں سالانہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ریزرو بینک ہندوستان میں مرکزی بینک ڈیجیٹل کرنسی (سی بی ڈی سی) کے تعارف میں مصروف ہے۔ مرکزی بینک ڈیجیٹل کرنسی کے ڈیزائن کو مانیٹری پالیسی، مالی استحکام اور کرنسی اور ادائیگی کے نظام کے موثر آپریشنز کے بیان کردہ مقاصد کے مطابق ہونے کی ضرورت ہے۔

      آر بی آئی نے اپنی سالانہ رپورٹ میں مزید کہا کہ ریزرو بینک نے سی بی ڈی سی کو متعارف کرانے کے لیے ایک درجہ بندی کا نقطہ نظر اپنانے کی تجویز پیش کی ہے، جو کہ تصور کے ثبوت، پائلٹس اور لانچ کے مراحل کے ذریعے قدم بہ قدم چلتی ہے۔ تصور کا ثبوت ایک مشق ہے جس میں کام اس بات کا تعین کرنے پر توجہ مرکوز کی جاتی ہے کہ آیا کسی خیال کو حقیقت میں تبدیل کیا جا سکتا ہے یا اس بات کی تصدیق کرنے کے لیے کہ آیا وہ تصور کے مطابق کام کرے گا۔

      مرکزی بینک نے کہا کہ ریزرو بینک ہندوستان میں مرکزی بینک ڈیجیٹل کرنسی کو متعارف کرانے کے فوائد اور نقصانات کا جائزہ لے رہا ہے۔ اس کے مطابق CBDCs کے مناسب ڈیزائن عناصر جو بہت کم، یا بغیر کسی رکاوٹ کے لاگو کیے جاسکتے ہیں۔

      مزید پڑھیں: آرین خان کو ڈرگس معاملے میں کلین چٹ، تو انہیں گرفتار کرنے والے سمیر وانکھیڑے کی مشکلات میں اضافہ

      آر بی آئی نے کہا کہ سی بی ڈی سی کے تعارف کا اعلان مرکزی بجٹ 23-2022 میں کیا گیا ہے اور آر بی آئی ایکٹ 1934 میں ایک مناسب ترمیم کو فنانس بل 2022 میں شامل کیا گیا ہے۔ فنانس بل 2022 کو نافذ کیا گیا ہے، جس کے لیے قانونی ڈھانچہ فراہم کیا گیا ہے۔

      مزید پڑھیں: Modi@8:پی ایم مودی نے 8 سالوں میں بڑھائی عوام کی شراکت داری

      مرکزی بینک ڈیجیٹل کرنسی وہ قانونی ٹینڈر ہے جو مرکزی بینک کی طرف سے ڈیجیٹل شکل میں جاری کیا جاتا ہے۔ یہ فیاٹ کرنسی کی طرح ہے اور فیاٹ کرنسی کے ساتھ ون ٹو ون قابل تبادلہ ہے۔ صرف اس کی شکل مختلف ہے۔ سی بی ڈی سی ایک ڈیجیٹل یا ورچوئل کرنسی ہے لیکن اس کا موازنہ ان پرائیویٹ ورچوئل کرنسیوں سے نہیں کیا جا سکتا جو پچھلی دہائی میں بڑھی ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: