உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Downlaod E-Pan: صرف 10منٹ میں فوری کیسے ڈاؤن لوڈ کریں E-Pan؟ جانئے تفصیلات

    پین کارڈ کی علامتی تصویر۔(ِShutterstock)۔

    پین کارڈ کی علامتی تصویر۔(ِShutterstock)۔

    وہ لوگ جن کے پاس آدھار کارڈ اور رجسٹرڈ موبائل نمبر ہے وہ محکمہ کی آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے 10 منٹ سے بھی کم وقت میں اپنا فوری پین یا ای پین حاصل کر سکتے ہیں۔

    • Share this:
      کیا کسی سرکاری دفتر سے کوئی دستاویز حاصل کرنا ایک بڑا کام ہے؟ ٹھیک ہے ، اب آپ کو ایسا نہیں کرنا پڑے گا کیونکہ آپ آن لائن پین کارڈ سمیت کئی دستاویزات کے لیے اندراج کرا سکتے ہیں۔ در حقیقت پین کی تصدیق آن لائن بھی کی جا سکتی ہے۔ ایسا کرنے کے لیے آپ کو صرف https://www.incometax.gov.in/iec/foportal/ ملاحظہ کرنا ہوگا اور ہوم پیج پر 'اپنے پین کی تصدیق کریں' آپشن تلاش کریں۔ آپشن پر کلک کرنے کے بعد آپ سے اپنے پین کی تفصیلات جیسے تاریخ پیدائش ، موبائل نمبر اور نام درج کرنے کو کہا جائے گا۔

      ایک حالیہ سوشل میڈیا پوسٹ میں محکمہ انکم ٹیکس Income Tax نے بتایا کہ پین کے لیے درخواست دینا بہت آسان ہو گیا ہے۔ وہ لوگ جن کے پاس آدھار کارڈ اور رجسٹرڈ موبائل نمبر ہے وہ محکمہ کی آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے 10 منٹ سے بھی کم وقت میں اپنا فوری پین یا ای پین حاصل کر سکتے ہیں۔

      ای پین ایک ڈیجیٹل دستخط شدہ پین کارڈ ہے جو آدھار کارڈ کے ای کے وائی سی ڈیٹا پر مبنی ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ جن کے پاس درست آدھار کارڈ ہے وہ اس سہولت سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ ای پین پی ڈی ایف فارمیٹ میں جاری کیا جاتا ہے۔ یہ طریقہ نہ صرف وقت کی بچت ہے بلکہ ماحول دوست بھی ہے کیونکہ پلاسٹک یا کاغذ کا کوئی استعمال نہیں ہے۔

      پین کارڈ کی  علامتی تصویر۔(ِShutterstock)۔
      پین کارڈ کی علامتی تصویر۔(ِShutterstock)۔


      اپنے ای پین کے لیے درخواست دینے کے لیے ان مراحل پر عمل کریں:

      مرحلہ 1: اپنی پسند کا کوئی بھی انٹرنیٹ براؤزر کھولیں اور https://www.incometax.gov.in/iec/foportal/ پر جائیں

      مرحلہ 2: ہوم پیج پر آپ کو ای پین کے لیے درخواست دینے سے متعلق ایک آپشن نظر آئے گا، اس پر کلک کریں۔

      مرحلہ 3: آپ کو ایک نئی ونڈو کی طرف بھیجا جائے گا جہاں آپ کو ایک ہائپر لنک نظر آئے گا جس پر لکھا ہے۔ نیا ای پین حاصل کریں'۔ اس پر کلک کریں۔

      مرحلہ 4: ایک نیا صفحہ کھل جائے گا جس میں آپ سے اپنا آدھار نمبر، موبائل نمبر اور تاریخ پیدائش درج کرنے کے لیے کہا جائے گا۔ آپ کو اپنی تفصیلات کی تصدیق کے لیے ایک OTP بھی ملے گا۔

      مرحلہ 5: ایک بار کام کرنے کے بعد جمع کرانے والے ٹیب کو دبائیں۔

      اپنے ای پین کی حیثیت چیک کرنے یا اسے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے ان مراحل پر عمل کریں:

      مرحلہ 1: ویب سائٹ کے ہوم پیج پر جائیں اور ای پین سے متعلق ٹیب پر کلک کریں۔

      مرحلہ 2: آپ کو ایک نئی ونڈو کی طرف بھیجا جائے گا جس میں آپ کو ایک آپشن نظر آئے گا جس میں 'چیک اسٹیٹس/ پین ڈاؤن لوڈ کریں' لکھا ہوگا۔ اس پر کلک کریں۔

      مرحلہ 3: ایک نئے صفحے پر آپ سے اپنا آدھار نمبر درج کرنے کے لیے کہا جائے گا۔ اپنے رجسٹرڈ نمبر پر او ٹی پی سے تصدیق کرنے کے بعد آپ کو اپنے پین کی حیثیت معلوم ہو جائے گی۔

      مرحلہ 4: اگر آپ کا ای پین تیار ہے تو آپ دستاویز کو ڈاؤن لوڈ کر سکیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: