உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Explained: بچیوں کے لیے سرمایہ کاری کیسے کریں؟ سوکنیا سمردھی یوجنا (Sukanya Samriddhi Yojana) کس طرح مدد کر سکتی ہے؟

    ایس ایس وائی سود کی شرح دیگر چھوٹی بچت اسکیموں جیسے پبلک پراویڈنٹ فنڈ، نیشنل سیونگ سرٹیفکیٹ (NSC) سے زیادہ ہے

    ایس ایس وائی سود کی شرح دیگر چھوٹی بچت اسکیموں جیسے پبلک پراویڈنٹ فنڈ، نیشنل سیونگ سرٹیفکیٹ (NSC) سے زیادہ ہے

    سوکنیا سمردھی یوجنا (Sukanya Samriddhi Yojana) حکومت کی حمایت یافتہ ڈپازٹ اسکیم deposit scheme ہے جس کا مقصد بچیوں کے مالی اہداف کے لیے بچت کرنا ہے۔ اسکیم کے تحت واپسی کی حکومت کی طرف سے ضمانت دی گئی ہے۔ مزید برآں والدین SSY اکاؤنٹ میں جمع کی گئی رقم پر ٹیکس کے فوائد سے بھی لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

    • Share this:
      بڑھتے ہوئے اخراجات کے پیش نظر والدین اپنی بچیوں کو بہتر زندگی فراہم کرنے کے لیے بچت اور سرمایہ کاری کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ تاہم سرمایہ کاری کے زیادہ تر اختیارات بعض متعلقہ خطرات یا حدود کے ساتھ آتے ہیں۔ کوئی بھی والدین اپنی بچیوں کے مالی مستقبل کو محفوظ بنانے کے لیے رقم بچاتے ہوئے کوئی خطرہ مول نہیں لینا چاہیں گے۔

      اگر آپ بھی اپنی بچیوں کے لیے بچت کرنا چاہتے ہیں تو مرکزی حکومت کی سوکنیا سمردھی یوجنا (SSY) ایسی اسکیم ہے جس پر آپ کو ضرور ایک نظر ڈالنی چاہیے۔ ایس ایس وائی حکومت کی حمایت یافتہ ڈپازٹ اسکیم deposit scheme ہے جس کا مقصد بچیوں کے مالی اہداف کے لیے بچت کرنا ہے۔ اسکیم کے تحت واپسی کی حکومت کی طرف سے ضمانت دی گئی ہے۔ مزید برآں والدین SSY اکاؤنٹ میں جمع کی گئی رقم پر ٹیکس کے فوائد سے بھی لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔


      اس وقت ایس ایس وائی ڈپازٹس پر 7.6 فیصد سود کی پیشکش کر رہا ہے۔ حکومت کی طرف سے اس شرح پر سہ ماہی نظر ثانی کی جاتی ہے۔ تاہم گزشتہ کئی سہ ماہیوں سے مرکزی حکومت نے SSY اکاؤنٹ کی شرح سود میں کوئی تبدیلی نہیں کی ہے۔

      ایس ایس وائی سود کی شرح دیگر چھوٹی بچت اسکیموں جیسے پبلک پراویڈنٹ فنڈ، نیشنل سیونگ سرٹیفکیٹ (NSC) سے زیادہ ہے۔ یہ فکسڈ ڈپازٹس پر سود کی شرحوں سے بھی بہتر ہے جو اس وقت سرکردہ سرکاری اور نجی شعبے کے بینکوں کی طرف سے پیش کیے جا رہے ہیں۔

      ایس ایس وائی کو مرکزی حکومت نے اپنی 'بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ' مہم کے ایک حصے کے طور پر شروع کیا تھا۔ اس کے بعد سے حکومت نے SSY ڈپازٹس پر دیگر بچت اسکیموں سے زیادہ شرح سود کی پیشکش کی ہے۔

      ایس ایس وائی کو مرکزی حکومت نے اپنی 'بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ' مہم کے ایک حصے کے طور پر شروع کیا تھا۔
      ایس ایس وائی کو مرکزی حکومت نے اپنی 'بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ' مہم کے ایک حصے کے طور پر شروع کیا تھا۔


      تعلیم کے بڑھتے ہوئے اخراجات اور آس پاس کی ہر دوسری چیز سے پریشان والدین کے لیے حفاظت اور اعلی سود کی شرح ایس ایس وائی کو سرمایہ کاری کے لیے جانے کا اختیار بناتی ہے۔

      ایس ایس وائی اکاؤنٹ 21 سالو میں میچور ہو جاتا ہے۔ لہذا اگر آپ 5 سالہ بچی کے لیے ایس ایس وائی اکاؤنٹ کھولتے ہیں، تو اکاؤنٹ 21 سال کے بعد یعنی جب وہ 26 سال کی ہو جائے گی، میچور ہو جائے گا۔ تاہم شادی کی وجہ سے 18 سال کی عمر کے بعد SSY اکاؤنٹ سے رقم نکالنے کی اجازت ہے۔ لڑکیاں 18 سال کی عمر کے بعد خود ہی اسکیم میں رقم جمع کروا سکتی ہیں جبکہ والدین بھی اسے جاری رکھ سکتے ہیں۔

      دلچسپ بات یہ ہے کہ ایس ایس وائی اکاؤنٹ 21 سال میں پختہ ہو جاتا ہے، والدین کو صرف ابتدائی 15 سالوں کے لیے اسکیم میں رقم جمع کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس کے بعد اکاؤنٹ میچورٹی تک جاری رہے گا لیکن کسی رقم جمع کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

      ایس ایس وائی اکاؤنٹ صرف 10 سال سے کم عمر کی لڑکی کے نام پر کھولا جا سکتا ہے۔ ایک خاندان میں، دو ایس ایس وائی اکاؤنٹس کھولے جا سکتے ہیں۔ ایس ایس وائی کے تحت ایک مالی سال میں زیادہ سے زیادہ ڈپازٹ کی 1.5 لاکھ روپے اجازت ہے ۔ کوئی بھی 250 روپے سے کم جمع کر کے لڑکی کے نام پر ایس ایس وائی 221 اکاؤنٹ کھول سکتا ہے۔

      محققین کا کہنا ہے کہ 8.6 فیصد بچے ایسے تھے جن کی مائیں دوران حمل متحرک نہیں تھیں۔ ان کے پھیپھڑے اتنے مضبوط نہیں تھے جتنا ورزش کرنے والی ماؤں کے 4.2 فیصد بچوں کے تھے۔ (ایجنسی ان پٹ)


      چونکہ ایس ایس وائی ثاکاؤنٹ کے تحت سود کی شرح مالی سال کی کسی بھی سہ ماہی میں بدل سکتی ہے، اس لیے پہلے سے درست میچورٹی کا حساب لگانا ممکن نہیں ہے۔ تاہم، 15 سال کے لیے 1.5 لاکھ روپے کے ڈپازٹس پر 7.6 فیصد کی واپسی کو مانتے ہوئے، 21 سال کے بعد میچورٹی کی رقم تقریباً 66 لاکھ روپے ہونے کی امید کی جا سکتی ہے۔

      ٹیکس کا فائدہ

      ایس ایس وائی اسکیم انکم ٹیکس کے نقطہ نظر سے بھی فائدہ مند ہے۔ ایس ایس وائی کے ذخائر ای ای یوٹیکس فوائد سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے، SSY اکاؤنٹ میں شراکت کو سیکشن 80C کے تحت ٹیکس کا فائدہ ملتا ہے، جبکہ حاصل شدہ سود اور میچورٹی کی رقم بھی ٹیکس سے پاک رہتی ہے۔

      ہمیں کیا کرنا چاہئے؟

      والدین کے لیے جو اپنی بچی کے مالی اہداف کو پورا کرنے کے لیے پیسے بچانا چاہتے ہیں، وہ SSY فنڈز جمع کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ تاہم طویل مدتی اہداف کے لیے ایک قابل قدر کارپس بنانے کے لیے والدین کو ایک پیشہ ور مالیاتی مشیر سے تجاویز لینے کے بعد ایکویٹی میوچل فنڈز اور دیگر اختیارات میں سرمایہ کاری کرنا چاہیے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: