ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Business Idea: آپ25ہزارروپئےکی سرمایہ کاری سے ہرماہ کیسےکماسکتے ہیں3لاکھ روپئے؟

آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ آج کل موتی کی کاشت (ٖPearl Farming)پر لوگوں کی توجہ تیزی سے بڑھ چکی ہے۔ بہت سے لوگ اس کی کاشت کرکے کروڑ پتی بن چکے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ یہ کاروبار کیسے شروع کیا جاسکتا ہے؟

  • Share this:
Business Idea: آپ25ہزارروپئےکی سرمایہ کاری سے ہرماہ کیسےکماسکتے ہیں3لاکھ روپئے؟
ایک صدف تیار کرنے میں اس کی قیمت 25 سے 35 روپے ہے

نئی دہلی:آج ہم آپ کو ایک خاص کاروباری طریقہ کار کے بارے میں بتا رہے ہیں ، جس کی شروعات سے آپ اچھی خاصی رقم کما سکتے ہیں۔ اس کی خاص بات یہ ہے کہ اس کے اخراجات پر 50 فیصد تک کی سبسڈی حکومت بھی دیتی ہے۔ آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ آج کل موتی کی کاشت (ٖPearl Farming)پر لوگوں کی توجہ تیزی سے بڑھ چکی ہے۔ بہت سے لوگ اس کی کاشت کرکے کروڑ پتی بن چکے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ یہ کاروبار کیسے شروع کیا جاسکتا ہے؟


موتی کی کھیتی باڑی کے لئے کون سی چیزیں درکار ہیں؟


ایک تالاب ، سیپٹر (جس میں موتی تیار ہوتے ہیں) اور تربیت ، موتی کی کاشت کے لئے ان تین چیزوں کی ضرورت ہے۔ اگر آپ چاہیں تو ، آپ اپنے اخراجات پر تالاب کھود سکتے ہو یا حکومت کی طرف سے دی جانے والی 50 فیصد سبسڈی سے بھی فائدہ اٹھاسکتے ہیں۔ صدف ہندوستان کی کئی ریاستوں میں پائے جاتے ہیں۔ اگرچہ جنوبی ہندوستان اور بہار میں دربھنگہ کے صدفوں کا معیار اچھا ہے۔ اس کی تربیت کے لئے ملک میں بہت سے ادارے بھی موجود ہیں۔ آپ مدھیہ پردیش کے ہوشنگ آباد اور ممبئی سے موتیوں کی کھیتی باڑی کی تربیت لے سکتے ہیں۔


 ایکSheepسے دو موتی نکل آتے ہیں اور ایک موتی کم سے کم 120 روپے میں فروخت ہوتا ہے۔
ایکSheepسے دو موتی نکل آتے ہیں اور ایک موتی کم سے کم 120 روپے میں فروخت ہوتا ہے۔


جانتے ہیں کہ موتی کیسے کاشت کرتے ہیں؟

پہلے ، صدف(Sheep) کو جال میں باندھ کر تالاب میں 10 سے 15 دن رکھا جاتاہے تاکہ وہ ان کے مطابق اپنا ماحول بنا سکیں ، جس کے بعد انہیں باہر لے جاکر کھولا جاتاہے۔صدف(Sheep) اندر ایک ذرہ یا سڑنا ڈالا جاتا ہے۔ اس سڑنا پر کوٹنگ کے بعد ، شکتی پرت بنائی جاتی ہے ، جو بعد میں موتی بن جاتی ہے۔

25،000 روپے کی لاگت سے شروع

ایک صدف تیار کرنے میں اس کی قیمت 25 سے 35 روپے ہے ، جب کہ تیاری کے بعد ، ایکSheepسے دو موتی نکل آتے ہیں اور ایک موتی کم سے کم 120 روپے میں فروخت ہوتا ہے۔ اگر معیار اچھا ہے تو آپ 200 روپے سے زیادہ حاصل کرسکتے ہیں۔ اگر آپ ایک ایکڑ کے تالاب میں 25 ہزار گولے ڈال دیتے ہیں تو اس کی قیمت لگ بھگ 8 لاکھ روپے ہے۔ فرض کریں کہ یہاں تک کہ اگر تیاری کے دوران کچھ Sheep ضائع ہوجاتے ہیں تو ، 50فیصد سے زیادہ صدفیصد محفوظ ہیں۔ اس سے سالانہ 30 لاکھ روپے آسانی سے کما سکتے ہیں۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jun 06, 2021 10:57 AM IST