உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ITR: ٹیکس حد سے کم آمدنی؟ اب بھی ان معاملات میں انکم ٹیکس ریٹرن کرنا ہوگا فائل!

    انکم ٹیکس ریٹرن کو لے کر یہ معلومات آپ کے لئے کافی اہم ہوسکتی ہے۔

    انکم ٹیکس ریٹرن کو لے کر یہ معلومات آپ کے لئے کافی اہم ہوسکتی ہے۔

    اس سے قبل 21 اپریل 2022 کو سینٹرل بورڈ آف ڈائریکٹ ٹیکسز (سی بی ڈی ٹی) نے ایک نوٹیفکیشن جاری کیا تھا۔ جو کہ انکم ٹیکس (نویں ترمیم) رولز 2022 سے متعلق تھا۔ جس میں ان اضافی شرائط کا ذکر کیا گیا

    • Share this:
      کسی فرد کے لیے لازمی ہے کہ وہ انکم ٹیکس ریٹرن یا آئی ٹی آر فائل کرے اگر مالی سال کے دوران مجموعی ٹیکس (TDS) یا ٹیکس جمع کیا گیا (TCS) مالی سال کے دوران 25,000 روپے یا اس سے زیادہ کی آمدنی ہے۔ یہ قاعدہ بہت جلد لاگو ہوگا چاہے کسی شخص کی آمدنی قابل ٹیکس حد سے کم ہو۔

      اس سے قبل 21 اپریل 2022 کو سینٹرل بورڈ آف ڈائریکٹ ٹیکسز (سی بی ڈی ٹی) نے ایک نوٹیفکیشن جاری کیا تھا۔ جو کہ انکم ٹیکس (نویں ترمیم) رولز 2022 سے متعلق تھا۔ جس میں ان اضافی شرائط کا ذکر کیا گیا، جہاں انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنا لازمی ہے یہاں تک کہ جب فرد کی آمدنی بنیادی چھوٹ کی حد سے کم ہے۔

      انکم ٹیکس (نویں ترمیم) رولز 2022 نے انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنے کی شرائط کو سیکشن 139 انکم ٹیکس ایکٹ 1961 کے ذیلی سیکشن (1) کے ساتویں شرط کی شق (iv) کے لحاظ سے مطلع کیا۔ اس کے علاوہ ایک نیا اصول 12AB ہے۔ یہ انکم ٹیکس رولز 1962 میں داخل کیا گیا ہے، جب انکم ٹیکس کی واپسی لازمی ہو تو اضافی دفعات کو لازمی قرار دیا جائے گا۔

      انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنا ان چار شرائط میں لازمی ہے۔

      1) کسی فرد کو انکم ٹیکس ریٹرن فائل کرنا ہوگا اگر اس کی کل فروخت، کاروبار، یا کاروبار میں مجموعی رسیدیں پچھلے سال کے دوران 60 لاکھ روپے سے زیادہ ہو

      2) اگر پچھلے سال کے دوران پیشے میں کل مجموعی رسیدیں 10 لاکھ روپے سے زیادہ ہیں، تو اس شخص کو ITR فائل کرنے کی ضرورت ہے۔

      مزید پڑھیں: Annu Kapoor Robbed In France:انوکپور کے ساتھ فرانس میں ہوا بڑا حادثہ، ہنسل مہتا نے بھی سنائی اپنی آپ بیتی



      3) اگر سال کے دوران TDS یا TCS 25,000 روپے یا اس سے زیادہ ہے تو انکم ٹیکس کا ریٹرن فائل کرنا لازمی ہے۔ بزرگ شہریوں کے لیے یہ قاعدہ لاگو ہوگا کہ اگر افراد مجموعی TDS یا TCS ایک مالی سال میں 50,000 روپے یا اس سے زیادہ ہیں۔ تو ان پر بھی یہ لاگو ہوگا۔



      مزید پڑھیں: ’کبڈی‘ کی وجہ سےKatrina Kaifکوایڈشوٹ سے کردیاگیاتھا آؤٹ، آج لاکھوں دلوں پر کرتی ہیں راج


      4) شخص کے ایک یا زیادہ بچت بینک کھاتوں میں جمع پچھلے سال کے دوران 50 لاکھ روپے یا اس سے زیادہ ہے، انکم ٹیکس ریٹرن پیش کرنا ضروری ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: