உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وقت پر انکم ٹیکس ریٹرن فائل کیالیکن ابھی تک ریفنڈ نہیں ملا؟ توکیاکیاجائے؟ جانیے مکمل معلومات

    ۔ یہ کئی وجوہات کی بناء پر ہو سکتا ہے۔

    ۔ یہ کئی وجوہات کی بناء پر ہو سکتا ہے۔

    Income Tax Return: محکمہ انکم ٹیکس (آئی ٹی) نے کہا ہے کہ 8 ستمبر 2022 تک 1.19 لاکھ کروڑ روپے کے انکم ٹیکس ریفنڈز جاری کیے گئے ہیں، جو پچھلے سال کی اسی مدت کے دوران جاری کیے گئے ریفنڈز سے 65.29 فیصد زیادہ ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Jammu | Lucknow
    • Share this:
      انکم ٹیکس ریٹرنس (Income tax returns ) جمع کرنے کی مقررہ تاریخ کو ختم ہوئے تقریباً 45 دن ہوچکے ہیں اور محکمہ انکم ٹیکس نے اہل ٹیکس دہندگان کو ریفنڈ جاری کرنا شروع کر دیا ہے۔ محکمہ انکم ٹیکس (آئی ٹی) نے کہا ہے کہ 8 ستمبر 2022 تک 1.19 لاکھ کروڑ روپے کے انکم ٹیکس ریفنڈز جاری کیے گئے ہیں، جو پچھلے سال کی اسی مدت کے دوران جاری کیے گئے ریفنڈز سے 65.29 فیصد زیادہ ہیں۔

      تاہم اب بھی کئی ایسے لوگ ہو سکتے ہیں جنہوں نے ابھی تک اپنے انکم ٹیکس کی واپسی حاصل نہیں کی ہے۔ یہ کئی وجوہات کی بناء پر ہو سکتا ہے۔

      آئی ٹی آر کی واپسی میں تاخیر کیوں ہے؟

      یہ بہت سی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتا ہے، لیکن سب سے پہلے آپ کو یہ چیک کرنے کی ضرورت ہے کہ آیا آپ کے انکم ٹیکس ریٹرنس پر محکمے انکم ٹیکس نے ابھی تک کارروائی کی ہے۔ آپ صرف ان کے آئی ٹی آر پر کارروائی کے بعد اور ٹیکس ڈپارٹمنٹ کی طرف سے اس کی تصدیق کے بعد ہی رقم کی واپسی حاصل کر سکتے ہیں۔

      آپ کے انکم ٹیکس ریٹرنس کی واپسی نہ ملنے کی ایک اور وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ آپ کا بینک اکاؤنٹ پہلے سے تصدیق شدہ نہیں ہے۔ آپ ای-فائلنگ پورٹل میں لاگ ان کرکے چیک کر سکتے ہیں کہ آیا آپ کا بینک اکاؤنٹ آپ کے PAN سے ملحق ہے یا نہیں؟

      اس کے علاوہ اگر آپ کے پاس پچھلے مالی سال سے کوئی بقایا مطالبہ زیر التوا ہے، تو رقم کی واپسی میں تاخیر ہو سکتی ہے۔ انکم ٹیکس کا محکمہ اس منظر نامے میں آپ کے ریفنڈ کو اس مانگ کے مطابق ایڈجسٹ کرے گا۔

      انکم ٹیکس کی واپسی کی حیثیت کو کیسے چیک کریں؟

      مرحلہ 1: تعین کنندگان انکم ٹیکس کی ای فائلنگ ویب سائٹ Incometaxindiaefiling.gov.in کے ذریعے انکم ٹیکس کی واپسی کی حیثیت آن لائن چیک کر سکتے ہیں۔ او ٹی پی حاصل کرنے کے لیے رجسٹرڈ موبائل نمبر کے علاوہ اپنے پین اور آدھار کی تفصیلات کی ضرورت ہوگی۔

      مرحلہ 2: ایک بار ٹیکس دہندہ www.incometax.gov.in پورٹل کھولیں اور پین کے ساتھ او ٹی پی کا استعمال کرتے ہوئے Captcha داخل کرکے اکاؤنٹ میں لاگ ان کرنا ہوگا۔

      مرحلہ 3: لاگ ان ہونے کے بعد ٹیکس دہندہ کو ای فائل آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      آسام حکومت اور 8 قبائلی گروپوں کے درمیان ہوا سمجھوتہ، امت شاہ نے بتایا تاریخی

      مشہور سنگر دلیر مہندی کو ہائی کورٹ سے ملی بڑی راحت، سزا سسپینڈ، جانئے کیا ہے پورا معاملہ

      مرحلہ 4: وہاں سے کسی کو انکم ٹیکس ریٹرن ٹیب پر جانے کی ضرورت ہے اور فائلڈ ریٹرن دیکھیں کے آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: