உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jio-bp and TVS Motor: ملک میں الیکٹرک دو پہیہ اور تین پہیہ گاڑی کو چارج کرنے کے لئے مضبوط انفرااسٹرکچر سے متعلق بڑا فیصلہ

    ملک میں الیکٹرک دو پہیہ اور تین پہیہ گاڑی کو چارج کرنے کے لئے مضبوط انفرااسٹرکچر سے متعلق بڑا فیصلہ

    ملک میں الیکٹرک دو پہیہ اور تین پہیہ گاڑی کو چارج کرنے کے لئے مضبوط انفرااسٹرکچر سے متعلق بڑا فیصلہ

    جیو بی پی اور ٹی وی ایس موٹر کمپنی نے ملک میں الیکٹرک دو پہیہ اور تین پہیہ گاڑی کو چارج کرنے کے لیے ایک مضبوط انفرااسٹرکچر بنانے کے امکانات تلاش کرنے پر اتفاق کیا ہے، یہ جیو بی پی کے نیٹ ورک پر مبنی ہوگا۔

    • Share this:
      جیو بی پی اور ٹی وی ایس موٹر کمپنی نے ملک میں الیکٹرک دو پہیہ اور تین پہیہ گاڑی کو چارج کرنے کے لیے ایک مضبوط انفرااسٹرکچر بنانے کے امکانات تلاش کرنے پر اتفاق کیا ہے، یہ جیو بی پی کے نیٹ ورک پر مبنی ہوگا۔ اس مجوزہ شراکت داری کے تحت ٹی وی ایس الیکٹرک گاڑیوں کے صارفین کو جیو- بی پی کے وسیع چارجنگ نیٹ ورک تک رسائی حاصل ہوگی۔ ظاہر ہے کہ یہ چارجنگ اسٹیشن دیگر الیکٹرانک گاڑیوں کے لئے بھی کھلے رہیں گے۔

      صارفین کو چارجنگ کا جامع اور قابل اعتماد انفرااسٹرکچر فراہم کرنے کے لیے اے سی چارجنگ نیٹ ورک کے ساتھ ڈی سی فاسٹ چارجنگ نیٹ ورک بھی بنایا جائے گا۔ دونوں کمپنیاں برقیاتی شعبے میں بین الاقوامی سطح کی مہارت رکھتی ہیں، جسے ہندوستانی مارکیٹ میں کمپنیاں صارفین کو ایک نیا تجربہ فراہم کرنے کے لیے استعمال کریں گی۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      Elon Musk نے اب Twitter میں خریدی شراکت داری، خبر سے 28 فیصد اچھل گئے شیئر

      جیو بی پی پلس برانڈ کے تحت اپنے الیکٹرانک گاڑیوں کی چارجنگ اور سویپنگ اسٹیشن چلاتا ہے۔ جیو بی پی ایپ کے ساتھ صارفین آسانی سے قریبی چارجنگ اسٹیشن تلاش کر سکتے ہیں اور اپنے ای وی ایس کو چارج کر سکتے ہیں۔ جیو بی پی ایک مضبوط چارجنگ ایکو سسٹم بھی بنا رہا ہے جس سے تمام اسٹیک ہولڈرز کو فائدہ پہنچے گا۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      پاکستانی وزیراعظم عمران خان کے خلاف جانے والے تھے قومی اسمبلی کے اسپیکر
      ٹی وی ایس موٹر کمپنی نے الیکٹرک نقل و حرکت کی نئی مصنوعات اور متعلقہ ٹیکنالوجیز تیار کرنے میں اہم پیش رفت کی ہے۔ کمپنی نے لانچ کے بعد سے اپنے پہلے ہائی اسپیڈ الیکٹرک سکوٹر ٹی وی ایس آئی کیوب کے 12,000 سے زیادہ یونٹ فروخت کیے ہیں۔ٹی وی ایس آئی کیوب ایک سمارٹ، منسلک اور عملی ای وی ہے جو صارفین کی روزانہ سفر کی ضروریات کو پورا کرتا ہے۔

      کمپنی 5-25 کلوواٹ کی رینج میں مزید دو تین پہیوں کا ایک مکمل پورٹ فولیو بنا رہی ہے، جوآئندہ 24 مہینوں میں شروع کر دیا جائے گا۔ یہ شراکت داری ملک میں دو پہیہ اور تین پہیہ گاڑیوں کے صارفین کی حوصلہ افزائی کرے گی کہ وہ ای وی کو اپنانے کی طرف قدم اٹھائیں اور ہندوستان کے صفرکاربن اخراج کے اہداف کو حاصل کرنے میں بھی معاونت کریں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: