உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Gold پر کیا ہے حکومت کا نیا فیصلہ، کیسے عام آدمی کو اس سے ملے گا فائدہ، 5 پوائنٹس میں جانیے سب کچھ

    سونے پر حکومت کے اس فیصلے سے عام آدمی کو ملیں گے یہ پانچ فائدے۔

    سونے پر حکومت کے اس فیصلے سے عام آدمی کو ملیں گے یہ پانچ فائدے۔

    وزارت خزانہ نے سیکیورٹیز کنٹریکٹس ایکٹ 1956 کے تحت الیکٹرانک گولڈ رسیپٹس (EGR) کو سیکیورٹیز کا درجہ دیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب آپ شیئر کی طرح سونے میں بھی تجارت کر سکتے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی:اسٹاک ایکسچینج میں سونے کی خرید و فروخت اب حقیقت میں تبدیل ہونے جا رہی ہے۔ مارکیٹس ریگولیٹر SEBI نے BSE کو الیکٹرانک سونے کی رسیدوں میں تجارت کے لیے گرین سگنل دے دیا ہے۔ اس اقدام سے اسپاٹ بلین ایکسچینج (Bullion Exchange)شروع کرنے کا راستہ صاف ہو گیا ہے۔ وزارت خزانہ نے سیکیورٹیز کنٹریکٹس ایکٹ 1956 کے تحت الیکٹرانک گولڈ رسیپٹس (EGR) کو سیکیورٹیز کا درجہ دیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ اب آپ شیئر کی طرح سونے میں بھی تجارت کر سکتے ہیں۔ ہم سادہ زبان میں الیکٹرانک سونے کی رسیدوں کو پیپر گولڈ بھی کہہ سکتے ہیں۔ یہ ایک سرمایہ کاری انسٹرومنٹ ہے۔ ای جی آر، شیئر کی طرح، ڈی میٹ کی شکل میں رکھا جائے گا۔ خاص بات یہ ہے کہ ضرورت پڑنے پر آپ انہیں فزیکل گولڈ میں بھی تبدیل کر سکتے ہیں۔

      1-یہ خیال کیا جاتا ہے کہ اب بی ایس ای کو اسپاٹ گولڈ ایکسچینج شروع کرنے میں چند ماہ سے بھی کم وقت لگے گا۔ وزارت خزانہ کے اس اقدام کے بعد، الیکٹرانک سونے کی رسیدوں کی تجارت موجودہ ایکسچینجز پر الگ الگ حصے میں کی جا سکے گی۔ اس کے علاوہ اب ملک میں سونے کے نئے ایکسچینج کھولنے کے کام کو بھی فروغ ملے گا۔

      2-ملٹی کموڈٹی ایکسچینج (MCX) اس سیگمنٹ میں BSE کا اہم حریف ہو گا کیونکہ یہ اشیاء خصوصاً بلین میں اسپاٹ ٹریڈنگ متعارف کرانے کا ارادہ رکھتا ہے۔ لیکن اسپاٹ بلین ایکسچینج کے لیے سافٹ ویئر ملنے میں تاخیر کی وجہ سے ایکسچینج کو نقصان ہوا ہے۔

      3-تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ بی ایس ای نے اپنے پلیٹ فارم پر کموڈٹی ٹریڈنگ شروع کر دی ہے، لیکن وہ اب بھی ایم سی ایکس کو اس طرح چیلنج کرنے کے قابل نہیں ہے جس طرح مارکیٹوں نے پیش گوئی کی تھی۔ بلین فیوچرز، کروڈ اور میٹلز میں تجارت MCX کی اہم طاقت ہے جو کہ تقریباً دو دہائیوں سے مسلسل برقرار ہے، حالانکہ حجم میں نمایاں کمی دیکھی گئی ہے۔

      4-EGR خریدا اور جمع کیا جا سکتا ہے جب تک کہ سونے کی فزیکل ڈیلیوری کا مطالبہ نہ کیا جائے۔ EGR ڈیمیٹ کھاتوں میں پڑے شیئر کی شکل اختیار کرے گا۔

      5-تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ اس سے ڈیمیٹ اکاؤنٹس کی ترقی کو بھی فروغ ملے گا اور EGR کے ذریعے سونے کے قرض دینے اور قرض دینے کو فروغ دے کر ہائی فائنانشیل ڈیلس کی راہ ہموار ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: