உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Loans: بینکوں کی طرف سےسودبڑھانےکےساتھ ہی قرض ہوامہنگا، سستےکریڈٹ کیسےکریں حاصل؟

    اب قرض لینے والے سستے قرض کی تلاش کر رہے ہیں۔

    اب قرض لینے والے سستے قرض کی تلاش کر رہے ہیں۔

    اگر آپ ایک اچھا سی آئی بی آئی ایل اسکور برقرار رکھنا چاہتے ہیں، تو یہ پہلی اور اہم چیز ہے۔ وقت کے اندر ادائیگی کریں اور تاخیر نہ کریں۔ قرضوں یا کریڈٹ کارڈ کے واجبات کی ادائیگی کا آپ کے سی آئی بی آئی ایل اسکور پر بہت بڑا اثر پڑتا ہے۔

    • Share this:
      جیسے جیسے بینک قرضوں پر اپنی شرح سود میں اضافہ کر رہے ہیں، اسی رفتار کے ساتھ EMIs زیادہ ہو رہی ہیں اور گھریلو بجٹ پر دباؤ بڑھ رہا ہے۔ اب قرض لینے والے سستے قرض کی تلاش کر رہے ہیں۔ نسبتاً سستا قرض حاصل کرنے کا طریقہ یہ ہے کہ کریڈٹ انفارمیشن بیورو (انڈیا) لمیٹڈ (CIBIL) کی جانب سے ملنے والا اسکور اچھا ہو۔ یہ اسکور قرض لینے والے کی ساکھ کی نشاندہی کرتا ہے۔ تفصیل سے جانیں کہ یہ سستا قرض حاصل کرنے میں کس طرح مدد کرتا ہے اور کس طرح اچھے کریڈٹ ریٹنگ اسکور کو برقرار رکھا جا سکتا ہے:

      سی آئی بی آئی ایل اسکور اور قرضوں پر سود کی شرح

      سی آئی بی آئی ایل اسکور ایک کریڈٹ ریٹنگ ہے جو کمپنی TransUnion CIBIL کے ذریعے قرض لینے والوں کو تفویض کی گئی ہے۔ یہ اسکور تین ہندسوں کا نمبر ہے اور اس کی رینج 300 سے 900 تک ہوتی ہے۔ آپ کا جتنا زیادہ اسکور ہوگا، اتنا ہی بہتر ہے۔ عام طور پر 750 سے اوپر کا سکور اچھا سمجھا جاتا ہے جہاں قرض کی منظوری کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔ اسکور قرض لینے والے کی ساکھ کو ظاہر کرتا ہے، جو قرض دہندہ کو قرض کے ڈیفالٹ کے امکان کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

      قرض دہندہ قرض لینے والے کے سی آئی بی آئی ایل اسکور کی بنیاد پر اپنی شرح سود پیش کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر ہوم لون پر سب سے کم شرح سود جو ایس بی آئی اب قرض لینے والوں کو دے رہا ہے وہ 7.55 فیصد سالانہ ہے۔ اس کے لیے قرض لینے والے کو سی آئی بی آئی ایل اسکور 800 یا اس سے زیادہ درکار ہوگا۔

      جن کا سی آئی بی آئی ایل اسکور 750 تا 799 ہے انہیں 7.65 فیصد شرح سود کی پیشکش کی جائے گی۔ 700 تا 749 اسکور والوں کے لیے یہ 7.75 فیصد ہو گا۔ 650 تا 699 اسکور کے لیے یہ 7.85 ہوگا اور جن کا سی آئی بی آئی ایل اسکور 550 اور 649 کے درمیان ہے، ہوم لون 8.05 فیصد سود پر سب سے مہنگا ہوگا۔

      ایک اچھا سی آئی بی آئی ایل اسکور کیسے برقرار رکھا جائے؟

      اپنے کریڈٹ کارڈ کی حد کو صرف 30 فیصد تک ختم کریں:

      یہ بھی پڑھیں:
      ریسٹورنٹ میں اب نہیں دینا ہوگا جبراً سروس چارج، CCPAنے جاری کی گائیڈ لائنس

      ہمیشہ کریڈٹ کارڈ کے اخراجات کو کارڈ کی حد کے 30 فیصد تک رکھیں۔ اگر آپ کارڈ کی موجودہ حد کے اندر رہنے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں تو زیادہ اعلی حد کے ساتھ کریڈٹ کارڈ حاصل کریں۔ اچھے CIBIL سکور کے لیے کریڈٹ کے استعمال کا تناسب 30 فیصد تک محدود ہونا چاہیے۔

      کریڈٹ کی ادائیگی پر کبھی ڈیفالٹ نہ کریں:

      یہ بھی پڑھیں:
      Part-time PhD courses: کام کرنےوالے پیشہ ورافرادکیلئےپارٹ ٹائم پی ایچ ڈی کورسز، جانیےتفصیل

      ہمیشہ یاد رکھیں کہ کسی بھی کریڈٹ کی ادائیگی پر ڈیفالٹ نہ کریں، چاہے وہ قرض ہو یا کریڈٹ کارڈ۔ ڈیفالٹ کسی فرد کی کریڈٹ ریٹنگ پر بہت زیادہ اثر ڈالتا ہے۔ اگر آپ ایک اچھا سی آئی بی آئی ایل اسکور برقرار رکھنا چاہتے ہیں، تو یہ پہلی اور اہم چیز ہے۔ وقت کے اندر ادائیگی کریں اور تاخیر نہ کریں۔ قرضوں یا کریڈٹ کارڈ کے واجبات کی ادائیگی کا آپ کے سی آئی بی آئی ایل اسکور پر بہت بڑا اثر پڑتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: