ہوم » نیوز » عالمی منظر

مک کینزی اسکاٹ نے کیا 286 تنظیموں کو مزید 2.7 بلین ڈالر کا عطیہ، آخر کیسے کمائی اتنی رقم؟

بلاگ پوسٹ میں اسکاٹ نے کہا کہ اس کا فائدہ غیر منافع بخش افراد میں دولت تقسیم کرنے کی خواہش سے نکلا ہے جو دو اور چار سالہ اعلی تعلیمی اداروں ، آرٹس اور ثقافتی اداروں اور کمیونٹی کی شمولیت کی تنظیموں جیسے معاشروں کو تقویت بخشتی ہے۔

  • Share this:
مک کینزی اسکاٹ نے کیا 286 تنظیموں کو مزید 2.7 بلین ڈالر کا عطیہ، آخر کیسے کمائی اتنی رقم؟
MacKenzie Scott

ایمیزون (Amazon ) کے بانی جیف بیزوس (Jeff Bezos) کی سابقہ ​​اہلیہ میک کینزی اسکاٹ (MacKenzie Scott) نے منگل کے روز ایک بلاگ پوسٹ میں چندے کے بڑی رقم کا اعلان کیا ہے۔اسکاٹ نے کہا کہ انہوں نے 286 اعلی تاثیر والی تنظیموں اور جماعتوں کو جو تاریخی طور پر پیسوں سے محروم اور نظرانداز کی گئی ہیں۔ ان سب کو 2.74 بلین ڈالر کا عطیہ کرچکی ہے۔ بتادیں کہ 2019 میں بیزوس سے طلاق لینے کے بعد خاص طور پر گذشتہ سال میں اسکاٹ ایک انسان دوست پاور ہاؤس بن کر ابھری ہیں۔اسکاٹ کے اپنے ای کامرس ٹائیکون شوہر سے علیحدگی نے اسے ایمیزون میں 4 فیصد حصہ داری کو داؤ پر لگا دیا اور فورا ہی اس کو دولت مند لوگوں میں شامل کردیا۔ ان کی مجموعی مالیت 59.8 بلین نے انھیں بلومبرگ ارب پتی انڈیکس (Bloomberg Billionaires Index) میں 22 واں مقام حاصل کیا ہے۔


منگل کے بلاگ پوسٹ میں سکاٹ نے کہا کہ اس کا فائدہ غیر منافع بخش افراد میں دولت تقسیم کرنے کی خواہش سے نکلا ہے جو دو اور چار سالہ اعلی تعلیمی اداروں ، آرٹس اور ثقافتی اداروں اور کمیونٹی کی شمولیت کی تنظیموں جیسے معاشروں کو تقویت بخشتی ہے۔



اسکاٹ نے کہا کہ ’’میں، ڈین ، محققین اور منتظمین اور مشیروں کی ٹیم ہم سب ایک ایسی خوش قسمتی کو حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جو نظام کی تبدیلی کے ذریعہ قابل عمل بنایا گیا ہے۔ اس کوشش میں ہم ایک عجیب و غریب اعتقاد کے ذریعہ حکمرانی کرتے ہیں کہ یہ بہتر ہوگا اگر غیر متناسب دولت تھوڑی تعداد میں متمرکز نہ ہوتی اور یہ کہ اس طرح کے حل دوسروں کے ذریعہ بہترین ڈیزائن اور ان پر عمل درآمد کیے جاتے ہیں‘‘۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 16, 2021 12:03 PM IST