ہوم » نیوز » معیشت

ایسے آلات جو گھر سے کام کرنے اور گھر کے کام کو بنا سکتے ہیں پُرسکون

موجودہ صورتحال کے پیش نظر- عالمی وبا - جس کے شاید آپ اب عادی ہو گئے ہیں، گھر سے کام کرنا ایک نیا معمول بن گیا ہے۔ اسی کے ساتھ دفتری کام، گھریلو چھوٹے موٹے کام اور اہل خانہ کی ذمہ داریوں کے مابین توازن کو برقرار رکھنا روزانہ کا ایک چیلنج بن گيا ہے۔

  • Share this:
ایسے آلات جو گھر سے کام کرنے اور گھر کے کام کو بنا سکتے ہیں پُرسکون
ایسے آلات جو گھر سے کام کرنے اور گھر کے کام کو پُر سکون بنا سکتی ہیں

موجودہ صورتحال کے پیش نظر- عالمی وبا - جس کے شاید آپ اب عادی ہو گئے ہیں، گھر سے کام کرنا ایک نیا معمول بن گیا ہے۔ اسی کے ساتھ دفتری کام، گھریلو چھوٹے موٹے کام اور اہل خانہ کی ذمہ داریوں کے مابین توازن کو برقرار رکھنا روزانہ کا ایک چیلنج بن گيا ہے۔ اتنا ہی نہیں بلکہ، کھانا پکانا اب ایسا ہو سکتا ہے کہ اسے تیزی پکایا اور اسے بغیر کسی نخرے کے کھایا جا سکے۔


برتن دھونے سے لے کر فرش کی صفائی تک سب آپ کی ذمہ داری ہو گئی ہے۔ اور جتنا ممکن ہو سکے اتنی کوشش کریں، یہ چھوٹے موٹے کام آپ کے دفتر کے کام کے وقت کو برباد کر رہے ہیں۔ اس لیے، آپ اسے کس طرح آسان بنا سکتے ہیں؟ خیر، کچھ گھریلو آلات آپ کے روز مرہ کے فرائض کو آسان بنانے میں بہت مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔


  • روبوٹ ویکیوم کلینرز




ٹیڑھے میڑھے ہینڈل والے ان ویکیومز کو بھول جائيں جنہیں آپ کو اپنے گھر کی صفائی کرنے کے دوران میشین کو دھکیلنا، کھینچن، اسے کھونا اور پکڑے رہنا پڑتا ہے۔ آج کے زمانے کا روبوٹ ویکیوم کلینرز ٹائل لگے، قالین بچھے ہوئے، اور لکڑی کے فرش کی صفائی کر سکتے ہیں۔ ان میں نیویگیشن سینسر، پانی کے ٹینک، انفراریڈ انڈکشن (بجلی سے جلنے والا چولہا)، اور گندگی ڈھونڈ نکالنے کی تکنیک جیسی دیگر اسمارٹ خصوصیات شامل ہیں۔ کچھ روبوٹ ویکیومز کو موبائل ایپ اور صوتی کمانڈز کے ذریعے بھی کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔ یہ چھوٹے روبوٹس آپ کے گھر کو نہایت صاف ستھرا بنائے رکھنے کو کافی آسان بنا سکتے ہیں۔

ان کی کارکردگی کی وجہ سے، وہ تھوڑا سا مہنگا ہو سکتا ہے۔ لیکن HDFC Bank Summer Treats (ایچ ڈی ایف سی بینک کے موسم گرما کے ٹریٹس) کے ذریعہ، آپ Croma پر اپنے ڈیبٹ یا کریڈٹ کارڈ سے کیش بیک حاصل کر سکتے ہیں یا EasyEMI کی خریداری کر سکتے ہیں۔

  • برتن دھونے کی مشینیں




زیادہ مقدار میں کھانا بنانا پُر لطف ہو سکتا ہے، لیکن اس کے بعد بیسن میں پڑے گندے برتن کافی سر درد ثابت ہو سکتے ہیں۔ اور اگر آپ کا خاندان بڑا ہے، تو دن میں تین بار برتن دھونا نہ صرف تکلیف دہ ہے بلکہ وقت طلب بھی ہے۔ ایسی صورت میں برتن دھونے کی مشین مفید ثابت ہو سکتی ہے۔ آج کل کی برتن دھونے کی مشینیں پانی اور بجلی بچاتی ہیں، اور کچھ کو ہر دھلائی کے سیٹ پر اسمارٹ آلات کے ذریعے ہم آہنگ بھی کیا جا سکتا ہے۔ اس طرح، یہ آپ کے لیے اور پانی و بجلی جیسے وسائل کے لیے زيادہ اچھا ہوتا ہے۔

  • HD اسمارٹ TVs اور ہوم تھیٹر سسٹم




گھر کے اندر رہنا ایک ذمہ داری اور احتیاط بن گيا ہے، اور بدقسمتی سے اس کا مطلب ہے کھیل کود کے محدود اختیارات۔ تاہم، اچھی خبر یہ ہے کہ آپ اسمارٹ HD TV کے ذریعے اپنے گھریلو کھیل کود کو بڑھا سکتے ہیں۔ چونکہ OTT پلیٹ فارم پر ہر قسم کے صارفین کے لئے فلمیں، ٹی وی شوز اور دستاویزی فلمیں دستیاب ہیں، گھر پر ہوم تھیٹر کے ہونے سے سینما ہال کا احساس ہوتا ہے۔

لہذا، کسی بھی اسٹور پر جا کر فلم دیکھنے کے اپنے تجربے کو اپ گریڈ کریں، جہاں HDFC Bank Summer Treats (ایچ ڈی ایف سی بینک کے موسم گرما کے ٹریٹس) کا آفر ہو جس کے تحت آپ کیش بیک سے فائدہ اٹھا سکتے ہوں۔ نیز آپ آن لائن خریداری کرنے کے ساتھ HDFC Bank کے ڈیبٹ / کریڈٹ کارڈز یا PayZapp کے ذریعے ادائیگی کرنے پر انعامات وصول کر سکتے ہیں۔

  • 5 ان 1 اسمارٹ کنورٹیبل ریفریجریٹر




چاہے آپ ہفتے کے آخر میں کھانا بنا رہے ہوں یا ہفتے بھر کے لئے ذخیرہ کر رہے ہوں یا گروسری اسٹور کا چکر لگانے سے بچنے کے لیے ضروری سامان اکٹھا کر رہے ہوں، تو ان ضروریات کو پورا کرنے کے لیے آپ کو ایک کشادہ ریفریجریٹر کی ضرورت ہوگی۔ اور نئے زمانے میں 5 ان 1 اسمارٹ کنورٹبل ریفریجریٹر بالکل وہی ہے! ان کے سائز کے علاوہ، ان میں تیزی سے بہت زیادہ ٹھنڈا کرنے، سبزیوں کو تازہ بنائے رکھنے کے لیے ان میں ٹھنڈا کرنے کے مختلف موڈز شامل ہیں، نیز بدبو کو بھی کنٹرول کرنے کی خصوصیت بھی ہے۔

آپ کو ان سامانوں کے لیے بہت زيادہ پیسہ خرچ کرنے کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ HDFC Bank Summer Treats  (ایچ ڈی ایف سی بینک کے موسم گرما کے ٹریٹس) کی پیش کش کے ذریعہ آپ کو کیش بیک مل سکتا ہے اور Samsung اور LG الیکٹریکلز کے اسٹور سے فوری خریداری پر بغیر لاگت والی ای ایم آئی (EMI ) کا اختیار بھی حاصل ہو سکتا ہے۔

گھر سے کام کرنے والی اس نئی ثقافت کا مطلب ہے کہ آپ کو ہر ایک دن دفتری کام اور گھریلو فرائض میں توازن پیدا کرنے کا راستہ تلاش کرنا ہوگا۔ اور صحیح گیجٹس آپ کو ذہانت سے کام کرنے، متعدد کام کو بہتر بنانے اور خود کو گھر سے زیادہ پیشہ ورانہ انداز میں چلانے میں مدد فراہم کر سکتے ہیں۔

 بلوٹوتھ ہیڈسیٹس: اچھی آواز منسوخ کرنے والا بلوٹوتھ ہیڈسیٹ آپ کو شور مچانے اور باتیں کرنے یا دروازے کا جواب دینے یا چائے بنانے جیسے گھریلو چھوٹے موٹے کام کے دوران کالز کرنے، کانفرنس کے اجلاسوں میں خفیہ طور پر کہی جانے والی باتوں کو پوشیدہ طور پر سننے کی سہولت دیتا ہے۔

 لیپ ٹاپ: اگر آپ ایک سست لیپ ٹاپ سے تھک چکے ہیں جو آپ کے کام کی پروڈکٹیوٹی کو متاثر کرتا ہے، تو آپ کو ایک نئے لیپ ٹاپ کی ضرورت ہے جو ملٹی ٹاسک کے لیے اچھا نتیجہ پیش کرتا ہے اور تیزی سے کاموں کو تبدیل کرتا ہے۔ ہائی ریزولوشن اور تیز پروسیسر صارف کو بہترین تجربے کی پیش کش کر سکتے ہیں، چاہے آپ اسے کام یا کھیل کے لئے استعمال کریں! ایسا کمپیوٹر تلاش کریں جس میں بیٹری کی میعاد اچھی ہو تاکہ آپ بجلی کی کٹوتیوں کی وجہ سے بغیر کسی خلل کے کام کر سکیں۔

حالانکہ دنیا کورونا وائرس کے بحران سے دوچار ہے، گھر میں تناؤ کم کرنے اور اپنی صحت پر توجہ دینے کے لئے ہر ممکن کوشش کریں۔ زیادہ سے زیادہ قابل ان گھریلو آلات کے لئے انتہائيی مشقت والے کاموں کو حوالہ کر کے اپنی حفاظت کو ترجیح دیں۔ اپنی خریداری کو آسان بنانے کے لئے HDFC بینک کے موسم گرما کے ٹریٹس اسکیم ملاحظہ کریں۔ کیش بیک کی دلچسپ پیش کشوں سے پُر، بغیر لاگت کی EMIs ہے۔ اب آپ محفوظ رہ سکتے ہیں اور معمول کے مطابق ضرورت تمام چیزيں حاصل کر سکتے ہیں۔
First published: Jun 28, 2020 04:01 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading