உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پے ٹی ایم کے وجے شیکھر سے ملیے، ان کے ایک قدم سے کئی ہندوستانیوں کو پہنچا فائدہ

    ہم میں سے بہت سے لوگ وجے شیکھر کی بڑی کامیابیوں کے بارے میں جانتے ہیں-

    ہم میں سے بہت سے لوگ وجے شیکھر کی بڑی کامیابیوں کے بارے میں جانتے ہیں-

    بی ایس ای (BSE) اور این ایس ای (NSE) پر پے ٹی ایم کے حصص کی فہرست سے کچھ گھنٹے پہلے 47 سالہ وجے شیکھر شرما جذباتی ہو گئے اور کہا کہ ’’ایسا محسوس ہوتا ہے کہ وہ نوجوان ہندوستان کی امیدوں اور امنگوں کو اسٹاک مارکیٹ میں لے جا رہے ہیں‘‘۔

    • Share this:
      پے ٹی ایم (Paytm) کے ٹاپ باس وجے شیکھر شرما (Vijay Shekhar Sharma) کے لیے یہ ایک بڑا دن تھا، کیونکہ ان کی کمپنی نے جمعرات کو اپنے تجارتی آغاز کے دن کے لیے قدم رکھا۔ بی ایس ای (BSE) اور این ایس ای (NSE) پر پے ٹی ایم کے حصص کی فہرست سے کچھ گھنٹے پہلے 47 سالہ وجے شیکھر شرما جذباتی ہو گئے اور کہا کہ ’’ایسا محسوس ہوتا ہے کہ وہ نوجوان ہندوستان کی امیدوں اور امنگوں کو اسٹاک مارکیٹ میں لے جا رہے ہیں‘‘۔

      ہم میں سے بہت سے لوگ وجے شیکھر کی بڑی کامیابیوں کے بارے میں جانتے ہیں، جب کہ ان کا شائستہ پس منظر اور اس سے پہلے کی زندگی کم لوگوں کو ہی معلوم ہے۔

      شمالی ہندوستان کے ایک چھوٹے سے شہر کے ایک اسکول ٹیچر کا بیٹا وجے شرما علی گڑھ میں اپنے آبائی شہر ہردوگنج میں ہندی میڈیم اسکول سے اسکول کی تعلیم مکمل کیا۔ وجے چار بہن بھائیوں میں تیسرے نمبر پر ہیں۔ وجے نے بلومبرگ نیوز کے ساتھ ایک انٹرویو میں بتایا کہ انھوں نے راک گانے یاد کرکے اور ساتھ ہی انگریزی اور ہندی میں ترجمہ شدہ نصابی کتابیں پڑھ کر انگریزی سیکھی۔

      اس کے بعد انھوں نے دہلی کالج آف انجینئرنگ سے 1997 میں بیچلر آف انجینئرنگ (BE) کی ڈگری حاصل کی۔ کالج میں وجے نے ویب سائٹ indiasite.net شروع کی اور اسے دو سال بعد ایک ملین ڈالر میں بیچ دیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: