உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Share Market: شیئر مارکیٹ میں سرمایہ کاری کے لیے کم از کم رقم کتنی ہے؟ جانیے تفصیلات

    آپ شیئر مارکیٹ میں 100 روپے کی سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔ (shutterstock)

    آپ شیئر مارکیٹ میں 100 روپے کی سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔ (shutterstock)

    آپ شیئر مارکیٹ میں 100 روپے سے ہی اپنی سرمایہ کاری کا آغاز کر سکتے ہیں۔ ہندوستان میں بہت سے حصص ہیں جن کے حصص کی قیمت 100 روپے سے نیچے ہوتی ہیں، انھیں آپ خریش سکتے ہیں۔ آپ کو خریدنے کے لیے کم از کم حصص کی تعداد ایک ہے۔

    • Share this:
      عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کے بعد بہت سارے نئے سرمایہ کار شیئر مارکیٹ میں سرمایہ کاری کررہے ہیں۔ شیئر مارکیٹ سے متعلق ان کے درمیان بنیادی سوالوں میں سے ایک یہ ہے کہ انہیں شیئر مارکیٹ میں سرمایہ کاری شروع کرنے کے لیے کتنی رقم درکار ہے؟

      اگر آپ کے پاس زیادہ پیسہ نہیں ہے تو کیا آپ اسٹاک میں سرمایہ کاری شروع کر سکتے ہیں؟ کیا آپ 100 روپے شیئر مارکیٹ میں لگا سکتے ہیں؟ ان جیسے سوالات سے متعلق تفصیلات پیش ہیں۔ آج ہم اس موضوع پر بات کرنے جا رہے ہیں کہ وہ کتنی سی رقم ہے جس سے نئے نئے سرمایہ کاروں کو سرمایہ کاری شروع کرنی چاہیے اور کیا آپ 100 روپے شیئر مارکیٹ میں لگا سکتے ہیں؟

      ہندوستان میں بہت سی کمپنیاں ہیں جن کے حصص کی قیمت 100 روپے سے نیچے ٹریڈ کر رہی ہے۔
      ہندوستان میں بہت سی کمپنیاں ہیں جن کے حصص کی قیمت 100 روپے سے نیچے ٹریڈ کر رہی ہے۔


      شیئر مارکیٹ میں سرمایہ کاری شروع کرنے کے لیے ضروری شرائط:

      اس سے پہلے کہ ہم آپ کے سوال کا جواب دیں، آئیے پہلے آپ کو ہندوستان میں شیئر مارکیٹ میں سرمایہ کاری شروع کرنے کے لیے پیشگی تقاضے بتاتے ہیں۔ اگر آپ ہندوستان میں اسٹاکس میں سرمایہ کاری یا تجارت کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ڈیمیٹ اور ٹریڈنگ اکاؤنٹ درکار ہوگا۔ یہ دونوں اکاؤنٹس ہندوستان میں کسی بھی ٹاپ اسٹاک بروکرز کے ساتھ مل کر کھولے گئے ہیں۔

      ان اکاؤنٹس کو کھولنے کے لیے آپ کو کچھ اہم دستاویزات کی ضرورت ہوگی جیسے آپ کا PAN کارڈ، آدھار کارڈ (یا دستاویز کا ثبوت)، بچت بینک (اپنے تجارتی اکاؤنٹ سے لنک کرنے کے لیے) اور اکاؤنٹ کھولنے کے لیے انٹرنیٹ کنکشن کے ساتھ ایک لیپ ٹاپ/موبائل کی ضرورت ہوگی۔

      اب ڈیمیٹ اور ٹریڈنگ اکاؤنٹس کے اکاؤنٹ کھولنے کے چارجز کو دیکھتے ہوئے زیادہ تر اسٹاک بروکرز آپ کا ڈیمیٹ اکاؤنٹ کھولنے کے لیے آپ سے 200 تا 300 روپے کے درمیان چارج کر سکتے ہیں۔ تاہم بہت سے سرکردہ اسٹاک بروکرز بھی مفت ڈیمیٹ اکاؤنٹ کھولنے کی پیشکش کر رہے ہیں۔ اگر آپ اکاؤنٹ کھولنے کے چارجز ادا نہیں کرنا چاہتے ہیں تو آپ ان مفت اکاؤنٹس کے ساتھ اعلی بروکرز کے ساتھ جا سکتے ہیں۔

      اگر آپ ابھی شروعات کر رہے ہیں تو ہم آپ کو تجویز کریں گے کہ آپ اپنا اسٹاک بروکریج اکاؤنٹ درج ذیل میں سے کسی کے ساتھ ترتیب دیں:

      کیا آپ شیئر مارکیٹ میں 100 روپے کی سرمایہ کاری کر سکتے ہیں؟

      اس سوال کا جواب ضرور ! ہاں ہے۔

      آپ شیئر مارکیٹ میں 100 روپے سے ہی اپنی سرمایہ کاری کا آغاز کر سکتے ہیں۔ ہندوستان میں بہت سی ایسے کمپنیاں ہیں جن کے حصص کی قیمت 100 روپے سے نیچے ہوتی ہیں، انھیں آپ خریش سکتے ہیں۔ آپ کو خریدنے کے لیے کم از کم حصص کی تعداد ایک ہے۔ اس لیے، آپ ایسے اسٹاک کا ایک شیئر خرید سکتے ہیں جس کی موجودہ قیمت 100 روپے سے کم ہے۔ اس لیے آپ شیئر مارکیٹ میں 100 کی سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔

      اس کے علاوہ 100 روپے یا اس سے کم کی سرمایہ کاری کی یہ حکمت عملی ان بالکل ابتدائی افراد کے لیے اچھی ہے جو زیادہ خطرہ مول لیے بغیر اسٹاک مارکیٹ میں سرمایہ کاری کا طریقہ سیکھنا چاہتے ہیں۔

      قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ  تعلیم و روزگار اور بزنس  کی خبروں کے لیے  نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں۔ 
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: