உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سستا ہوگا کھانے کا تیل! مرکزی حکومت نے خام پام اور سویابین تیل پر ختم کی بنیادی کسٹم ڈیوٹی

    خام  پام تیل (Palm Oil)  پر زرعی انفراسٹرکچر ڈیولپمنٹ سیس (اے آئی ڈی سی) 7.5 فیصد لگے گا جبکہ خام سویابین تیل اور خام سورج مکھی کے تیل کے لیے یہ شرح 5 فیصد کے قریب ہوگی۔

    خام پام تیل (Palm Oil) پر زرعی انفراسٹرکچر ڈیولپمنٹ سیس (اے آئی ڈی سی) 7.5 فیصد لگے گا جبکہ خام سویابین تیل اور خام سورج مکھی کے تیل کے لیے یہ شرح 5 فیصد کے قریب ہوگی۔

    خام پام تیل (Palm Oil) پر زرعی انفراسٹرکچر ڈیولپمنٹ سیس (اے آئی ڈی سی) 7.5 فیصد لگے گا جبکہ خام سویابین تیل اور خام سورج مکھی کے تیل کے لیے یہ شرح 5 فیصد کے قریب ہوگی۔

    • Share this:
      نئی دہلی: مہنگے خام تیل edible oil کی وجہ سے عام لوگوں کی بڑھتی ہوئی پریشانی کو دیکھتے ہوئے حکومت نے بدھ کے روز پام تیل (Palm Oil) ، سویابین تیل (Soyabean Oil) اور سورج مکھی کے تیل (Sunflower Oil) کی درآمد پر بنیادی کسٹم ڈیوٹی کو ختم کرنے اور زرعی ٹیکس (Agriculture Cess) میں کٹوری کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ چھوٹ 14 اکتوبر 2021 سے نافذ ہوکر اور اگلے سال مارچ تک رہے گی۔ حکومت کے اس فیصلے سے لوگوں کو تہوار کے موسم میں خام تیل کی بڑھتی ہوئی قیمتوں سے راحت ملے گی۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ حکومت کے اس فیصلے کے بعد تیل کی قیمتوں میں 10 سے 15 روپے فی لیٹر تک کمی ہو سکتی ہے۔

      سینٹرل بورڈ آف ان ڈائریکٹ ٹیکسس ایڈ کسٹم Central Board of Indirect Taxes and Customs (سی بی آئی سی) نے حکومت کے اس فیصلے سے متعلق نوٹیفکیشن جاری کرتے ہوئے کہا کہ ڈیوٹی میں کمی 14 اکتوبر سے نافذ ہوگی اور 31 مارچ 2022 تک لاگو رہے گی۔

      خام  پام تیل (Palm Oil)  پر زرعی انفراسٹرکچر ڈیولپمنٹ سیس (اے آئی ڈی سی) 7.5 فیصد لگے گا جبکہ خام سویابین تیل اور خام سورج مکھی کے تیل کے لیے یہ شرح 5 فیصد کے قریب ہوگی۔ حکومت کی طرف سے دی گئی راحت کے بعد  کھجور ، سویابین اور سورج مکھی کے تیل کی خام اقسام پر موثر کسٹم ڈیوٹی بالترتیب 8.25 فیصد ، 5.5 فیصد اور 5.5 فیصد ہوگی۔

      اس کے ساتھ پام تیل، سویابین اور سورج مکھی کے تیل کی بہتر اقسام پر بنیادی کسٹم ڈیوٹی 17.5 فیصد کردی گئی ہے۔ پہلے یہ 32.5 فیصد تھی۔ سالوینٹ ایکسٹریکٹرز ایسوسی ایشن آف انڈیا کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر بی وی مہتا نے کہا کہ درآمدی ڈیوٹی میں کمی کے بعد ہر قسم کے تیل کی قیمتوں ہر اثر پڑے گا تہوار کے وقت حکومت کے اس فیصلے سے لوگوں کو راحت ملے گی۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: