உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریلائنس کے چیئرمین مکیش امبانی سال 2008 سے مسلسل ملک کے سب سے امیر شخص

    ریلائنس انڈسٹریز کے مالک مکیش امبانی

    ریلائنس انڈسٹریز کے مالک مکیش امبانی

    Forbes Rich List 2021-وربس (Forbes Rich List 2021) کے مطابق مکیش امبانی 2008 سے مسلسل نمبر ایک ہندستانی ارب پتی بنے ہوئے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ریلائنس (RIL) کے چیئرمین مکیش امبانی (Mukesh Ambani) ملک کے امیر ترین لوگوں میں پہلے نمبر پر ہیں۔ فوربس (Forbes Rich List 2021) کے مطابق مکیش امبانی 2008 سے مسلسل نمبر ایک ہندستانی ارب پتی بنے ہوئے ہیں۔ مکیش امبانی نے اپنی دولت میں 4 ارب ڈالر کا اضافہ کیا ہے۔ مکیش امبانی کی دولت کا تخمینہ تقریبا 93 بلین ڈالر ہے۔

      مکیش امبانی کے بعد ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی اجتماعی دولت میں اضافے کا پانچواں حصہ انفراسٹرکچر ٹائکون گوتم اڈانی Gautam Adani سے آیا، جو مسلسل تیسرے سال نمبر 2 پر ہیں۔ اڈانی فیصد اور ڈالر دونوں کے لحاظ سے سب سے زیادہ فائدہ اٹھانے والے ہیں، انھوں نے ان کی خوش قسمتی کو تقریبا تین گنا بڑھا کر 74.8 بلین ڈالر کردیا جو پہلے 25.2 بلین ڈالر تھے،کیونکہ ان کی تمام درج کمپنیوں کے حصے میں اضافہ ہوا ہے۔
      جملہ 31 بلین ڈالر کے ساتھ نمبر 3 پر شیو نادر Shiv Nadar ہیں۔ جو سافٹ وئیر کی بڑی کمپنی HCL ٹیکنالوجیز کے بانی ہیں، جنہوں نے ملک کے خوشگوار ٹیک سیکٹر سے اپنی خالص مالیت میں 10.6 بلین ڈالر کا اضافہ ریکارڈ کیا ہے۔ ریٹیلنگ میگنیٹ رادھاکشن دامانی Radhakishan Damani نے چوتھی پوزیشن برقرار رکھی، جن کی مجموعی مالیت 15.4 بلین ڈالر سے تقریبا دگنی ہو کر 29.4 بلین ڈالر ہو گئی، کیونکہ اس کے سپر مارکیٹ چین ایونیو سپر مارٹس Avenue Supermarts نے مارچ میں ختم ہونے والے مالی سال میں 22 نئے اسٹور کھولے تھے۔

      یہ بات قابل ذکر ہے کہ ہندوستان میں آج تک 870 ملین سے زیادہ کووڈ۔19 ویکسین کا انتظام کیا گیا ہے، اسی بنا پر سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا Serum Institute of India سبھی کے شکریہ کا مستحق ہے، جو ارب پتی سائرس پونا والا Cyrus Poonawalla نے قائم کیا۔ یہ 19 بلین ڈالر کی مالیت کے ساتھ پہلے پانچ میں شامل ہے۔ ان کی نجی کمپنی کووی شیلڈ Covishield ویکسین کو آسٹرا زینیکا AstraZeneca سے لائسنس کے تحت بناتی ہے اور اس کے پاس کووڈ 19 کی دیگر ویکسین تیار کی جا رہی ہیں۔

      سب سے امیروں کی املاک اب 775 ارب ڈالر
      کووڈ۔19 مہلک وبا کی دوسری لہر سے ہندستان کی ری کوری نے دنیا کی چھٹی سب سے بڑی معیشت میں سرمایہ کاروں کا اعتماد بحال کیا ہے۔ اس دوران ایک بڑھتی ہوئی اسٹاک مارکیٹ stock market نے 2021 کی فوربس فہرست (2021 Forbes list of India’s 100 Richest) میں شامل ہندوستان کے 100 امیر ترین افراد کی مشترکہ دولت کو 775 بلین ڈالر کا حساب لگایا ہے۔ جس میں 257 بلین ڈالر کا 50 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ فوربس کی مکمل فہرست www.forbes.com/india اور www.forbesindia.com پر دستیاب ہے۔ یہ فہرست فوربس ایشیا Forbes Asia کے اکتوبر کے شمارے اور فوربس انڈیا Forbes India کے نومبر کے شمارے میں بھی مل سکتی ہے۔

      فہرست میں لکشمی متل اور ادے کوٹک بھی شامل
      فوربس کی رپورٹ کے مطابق شیو نادر نے اس فہرست میں تیسرے نمبر پر قبضہ کر لیا ہے جس کی مجموعی مالیت 31 بلین ڈالر ہے۔ وہیں ڈی مارٹ کے رادھا کرشن دامانی چوتھے نمبر پر ہیں جن کی کل املاک 29.4 بلین ڈالر ہے۔ املاک کے مطابق لکشمی متل اور ادے کوٹک بھی امیر لوگوں کی ٹاپ 10 فہرست میں شامل ہیں۔

      جانئے کون کتنے نمبر پر ہے؟
      مکیش امبانی 92.7 بلین ڈالر
      گوتم اڈانی 74.8 بلین ڈالر
      شیو نادر؛ 31 بلین ڈالر
      رادھاکشن دامانی 29.4 بلین ڈالر
      سائرس پونا والا 19 بلین ڈالر
      لکشمی متل 18.8 بلین ڈالر
      ساوتری جندال 18 بلین ڈالر
      اودے کوٹک 16.5 بلین ڈالر
      پیلون جی مستری 16.4 بلین ڈالر
      کمار برلا 15.8 بلین ڈالر
      (ڈسکلیمر: نیوز 18 اردو ڈاٹ کام ریلائنس انڈسٹریز کی کمپنی نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ کا حصہ ہے۔ نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ ریلائنس انڈسٹریز کی ملکیت ہے۔)
      Published by:Sana Naeem
      First published: