உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    میوچل فنڈز (Mutual Funds) اور حصص (Shares) میں کیا ہے فرق؟ دونوں میں کیسے ہوگی سرمایہ کاری، جانیے مکمل تفصیلات

    میوچل فنڈز میں اسٹاک کا انتخاب ماہر فنڈ مینیجرز (expert fund managers) کرتے ہیں۔

    میوچل فنڈز میں اسٹاک کا انتخاب ماہر فنڈ مینیجرز (expert fund managers) کرتے ہیں۔

    آپ اچھی کمپنیوں کے حصص (shares) میں براہ راست سرمایہ کاری (Investment) کرکے یا میوچل فنڈز (Mutual Funds) کے ذریعے ان میں سرمایہ کاری کرکے دولت کما کرسکتے ہیں۔ دولت تب حاصل ہوگی، جب ہم کمپنی کے اسٹاک خریدتے ہیں جو ہمارے پیسے کو اپنے کاروبار کو بڑھانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

    • Share this:
      رات کے کھانے کے لیے سبزیاں کہاں سے لائیں گے؟ کیا آپ اپنے گھر کے صحن میں سبزیوں کی کاشت کاری کرتے ہیں یا اپنی ضرورت کے مطابق اسے قریبی منڈی/سپر مارکیٹ سے خریدتے ہیں؟ اپنی سبزیاں اگانا صحت مند کھانا کھانے کا ایک بہترین طریقہ ہے، لیکن بیج کے انتخاب، کھاد، پانی، کیڑوں پر قابو پانے، وغیرہ پر اچھی خاصی کوشش صرف ہوتی ہے۔ اس کے بعد کا آپشن آپ کو بغیر محنت کے وسیع اقسام میں سے انتخاب کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

      اسی طرح آپ اچھی کمپنیوں کے حصص (shares) میں براہ راست سرمایہ کاری (Investment) کرکے یا میوچل فنڈز (Mutual Funds) کے ذریعے ان میں سرمایہ کاری کرکے دولت کما کرسکتے ہیں۔ دولت تب حاصل ہوگی، جب ہم کمپنی کے اسٹاک خریدتے ہیں جو ہمارے پیسے کو اپنے کاروبار کو بڑھانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔

      کچھ میوچل فنڈ اسکیمیں قلیل مدتی ضروریات یا اہداف کے لیے موزوں ہوتی ہیں
      کچھ میوچل فنڈ اسکیمیں قلیل مدتی ضروریات یا اہداف کے لیے موزوں ہوتی ہیں


      حصص میں براہ راست سرمایہ کاری (Direct investment) نسبتاً زیادہ خطرے کا عنصر رکھتی ہے۔ آپ کو کمپنی اور شعبے کی تحقیق کرکے اسٹاک لینے کی ضرورت ہے۔ اسٹاک ایکسچینج (stock exchange) میں درج ہزاروں میں سے چند کمپنیوں کا انتخاب کرنا بہت بڑا کام ہے۔ ایک بار کام کرنے کے بعد آپ کو ہر اسٹاک کی کارکردگی کا ٹریک رکھنے کی ضرورت ہے۔

      میوچل فنڈز میں اسٹاک کا انتخاب ماہر فنڈ مینیجرز (expert fund managers) کرتے ہیں۔ آپ کو فنڈ کی کارکردگی پر نظر رکھنے کی ضرورت ہے نہ کہ فنڈ کے اندر انفرادی اسٹاک کا۔ وہ SIPs کے ذریعے باقاعدگی سے چھوٹی مقدار میں سرمایہ کاری کر کے اتار چڑھاؤ پر قابو پانے میں مدد کرنے کے علاوہ، گروتھ/ڈیویڈنڈ کے اختیارات، ٹاپ اپس، منظم طریقے سے نکالنے/ٹرانسفر وغیرہ کے ساتھ، اسٹاک کے برعکس سرمایہ کاری کی لچک کی اجازت دیتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: