உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Startup: آج ملک بھر میں قومی یوم اسٹارٹ اپ کا اہتمام، کیا ہے اس کی اہمیت؟ جانیے تفصیلات

    قومی یوم اسٹارٹ (National Startup Day 2022)

    قومی یوم اسٹارٹ (National Startup Day 2022)

    وزیراعظم مودی نے کہا کہ اسٹارٹ اپس ہندوستان کی ریڑھ کی ہڈی ہیں۔ انھوں نے کہا کہ حکومت اسٹارٹ اپس سے متعلق پالیسیوں میں بڑی تبدیلیاں کررہی ہے۔ سال 2022 ہندوستانی اسٹارٹ اپ ماحولیاتی نظام کے لیے نئے افق لے کر آیا ہے۔

    • Share this:
      قومی یوم اسٹارٹ اپ (National Startup Day 2022): اسٹارٹ اپس کو نئے ہندوستان کی ریڑھ کی ہڈی قرار دیتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) نے ہفتہ 16 جنوری کو قومی یوم اسٹارٹ کے طور پر اعلان کیا۔ انہوں نے مختلف شعبوں میں 150 سے زائد اسٹارٹ اپس کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے اعلان کیا کہ ’’میں تمام اسٹارٹ اپس اور تمام نوجوانوں کو مبارکباد دیتا ہوں، جو اسٹارٹ اپس کی دنیا میں ہندوستان کا پرچم بلند کررہے ہیں۔ اسٹارٹ اپس کے اس کلچر کو ملک کے دور دراز حصوں تک پہنچانے کے لیے 16 جنوری کو نیشنل اسٹارٹ اپ ڈے کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

      تاریخ:

      ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے اسٹارٹ اپس کے ساتھ بات چیت کے دوران مودی نے پچھلے کچھ سال میں ہندوستان میں اسٹارٹ اپ سیکٹر کی ترقی کی تعریف کی۔ انھوں نے کہا کہ ہندوستان بھر میں کم از کم 625 اضلاع میں کم از کم ایک اسٹارٹ اپ ہے۔ ہندوستان کے تمام اسٹارٹ اپس میں سے تقریباً نصف ٹائر-II یا ٹائر۔-III شہروں میں ہیں۔ اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ ہر طبقے کے لوگ اپنے خیالات کو کاروبار میں تبدیل کر رہے ہیں۔

      انہوں نے کہا کہ مجھے پختہ یقین ہے کہ اسٹارٹ اپس کا سنہری دور ابھی شروع ہوا ہے۔ ہندوستان میں اختراع کے حوالے سے جو مہم چل رہی ہے اس کا اثر یہ ہے کہ گلوبل انوویشن انڈیکس (Global Innovation Index) میں ہندوستان کی درجہ بندی میں بھی کافی بہتری آئی ہے۔ سال 2015 میں ہندوستان اس درجہ بندی میں 81 ویں نمبر پر تھا۔ اب ہندوستان انوویشن انڈیکس میں 46 ویں نمبر پر ہے۔

      یوم قومی اسٹارٹ اپس کا آغاز: اہمیت

      وزیراعظم مودی نے کہا کہ اسٹارٹ اپس ہندوستان کی ریڑھ کی ہڈی ہیں۔ انھوں نے کہا کہ حکومت اسٹارٹ اپس سے متعلق پالیسیوں میں بڑی تبدیلیاں کررہی ہے۔ سال 2022 ہندوستانی اسٹارٹ اپ ماحولیاتی نظام کے لیے نئے افق لے کر آیا ہے۔ جب ہندوستان آزادی کے 100 سال مکمل کرے گا، اسٹارٹ اپ بہت بڑا کردار ادا کریں گے۔ پرسار بھارتی نے پی ایم کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ہمارے اسٹارٹ اپس گیم کے اصولوں کو بدل رہے ہیں۔ میرا ماننا ہے کہ اسٹارٹ اپ ہندوستان کی ریڑھ کی ہڈی بننے والے ہیں۔

      نیم شہری اور دیہی علاقے:

      مودی نے اسٹارٹ اپس سے بھی کہا کہ وہ نیم شہری اور دیہی علاقوں میں نئے پروجیکٹ شروع کرنے کے لیے رجوع کریں، یہ کہتے ہوئے کہ یہ علاقے اس وقت عروج پر ہیں۔ میں اسٹارٹ اپس پر زور دیتا ہوں کہ وہ دیہی ہندوستان کی تعمیر کے لیے کام کریں۔ یہ نہ صرف چیلنجوں کے ساتھ آئے گا بلکہ بہت بڑی صلاحیت بھی لے کر آئے گا۔

      ہندوستان کا اسٹارٹ اپس کا عالمی مرکز:

      اس دہائی کو ہندوستان کا عالمی مرکز کہا جا رہا ہے۔ اختراع کو مضبوط کرنے کے لیے انٹرپرینیورشپ اور اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم کے اہم پہلو ہیں جیسے انٹرپرینیورشپ کو آزاد کرنا، حکومتی عمل سے اختراع، نوکر شاہی سے محفوظ ہونا چاہیے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: