உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Billionaires:مسک-بیزوس سمیت کئی ارب پتیوں کی جائیدادمیں آئی کمی، زکربرگ کی کل جائیداد میں آدھی سے زیادہ کی گراوٹ

    دنیا کے امیر ترین شخصیات کی کمائی میں آئی بڑی گراوٹ۔

    دنیا کے امیر ترین شخصیات کی کمائی میں آئی بڑی گراوٹ۔

    Billionaires: پالیسی سازوں نے بڑھتی ہوئی مہنگائی سے نمٹنے کے لیے شرح سود میں اضافے کی وجہ سے کچھ اعلیٰ قیمت والے اسٹاک اور ارب پتیوں کو بھاری نقصان کا سامنا ہے۔ ٹیسلا آئی این سی کی پچھلی سہ ماہی اب تک کی سب سے خراب تھی۔

    • Share this:
      Billionaires:کورونا کے بعد آنے والی کساد بازاری نے سب پر اثر چھوڑا ہے۔ دنیا کے امیر ترین شخص ایلون مسک کی دولت میں تقریباً 62 ارب ڈالر کی کمی ہوئی ہے جب کہ جیف بیزوس کی دولت میں تقریباً 63 ارب ڈالر کی کمی دیکھی گئی ہے۔ بلومبرگ کے مطابق مارک زکربرگ کی مجموعی مالیت میں آدھی سے زیادہ گراوٹ آئی ہے۔

      بلومبرگ بلینیئرز انڈیکس کے تازہ ترین اندازوں کے مطابق، 2022 کی پہلی ششماہی (جنوری-جون) میں دنیا کے سب سے سرفہرست 500 امیروں کو 14 ٹریلین ڈالر کا نقصان ہوا۔ یہ عالمی ارب پتی طبقے کے لیے اب تک کی سب سے بڑی ششماہی کمی ہے۔ یہ کورونا کے بعد کی مدت میں سب سے زیادہ کمی ہے۔ یہ ٹیک کمپنیوں سے لے کر کریپٹو کرنسیوں تک ہر ایک کی قیمت کو سلیش کردیا گیا ہے۔
      مندی کا اثر: دنیا کے 500 سرفہرست امیروں کو 2022 کی پہلی ششماہی میں ہوا 14 کھرب ڈالر کا نقصان۔

      کمی: 62 ارب ڈالر کم ہوئی ایلن مسک کی جائیداد، جیف بیزوس کی جائیداد میں آئی 63 ارب ڈالر کی گراوٹ

      شیئروں اور ارب پتیوں کو بڑا نقصان
      پالیسی سازوں نے بڑھتی ہوئی مہنگائی سے نمٹنے کے لیے شرح سود میں اضافے کی وجہ سے کچھ اعلیٰ قیمت والے اسٹاک اور ارب پتیوں کو بھاری نقصان کا سامنا ہے۔ ٹیسلا آئی این سی کی پچھلی سہ ماہی اب تک کی سب سے خراب تھی۔ ایمیزون آئی این سی کارپوریشن کو ڈاٹ کام ببل کے بعد سب سے زیادہ نقصان ہوا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      America: روس کے خلاف امریکہ کی بڑی کاروائی! 1 بلین ڈالر سے زائد کمپنی پر پابندی

      یہ بھی پڑھیں:
      Financial Rule Change:یکم جولائی سے آپ کو لگنے والے ہیں مہنگائی کے یہ جھٹکے

      اب بھی دنیا مین سب سے امیر ایلون مسک
      بلومبرگ ارب پتیوں کی فہرست کے مطابق، ٹیسلا کے شریک بانی ایلون مسک کے پاس اب بھی سب سے زیادہ 208.5 ارب ڈالر کی جائیداد ہے۔ امیزون کے مالک جیف بیزوس 129.6 ارب ڈالر کی مجموعی جائیداد کے ساتھ دوسرے مقام پر ہیں۔ فرانس کے سب سے امیر شخص برنارڈ آرنالٹ 128.7 ارب ڈالر کی جائیداد کے ساتھ تیسرے مقام پر ہیں، اس کے بعد بل گیٹس 114.8 ارب ڈالر کے ساتھ چوتھے مقام پر ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: