உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نیٹ ورک18 Q4 نتائج: سالانہ بنیاد پر خالص منافع 58فیصدی بڑھ کر پہنچا 61.6 کروڑ

     ان نتائج کے مطابق مارچ 2022 کو ختم ہونے والی سہ ماہی کے لیے کمپنی کا مجموعی خالص منافع 61.6 کروڑ روپے تک پہنچ گیا ہے۔ یہ سالانہ بنیادوں پر 58 فیصد کا اضافہ ہے

    ان نتائج کے مطابق مارچ 2022 کو ختم ہونے والی سہ ماہی کے لیے کمپنی کا مجموعی خالص منافع 61.6 کروڑ روپے تک پہنچ گیا ہے۔ یہ سالانہ بنیادوں پر 58 فیصد کا اضافہ ہے

    ان نتائج کے مطابق مارچ 2022 کو ختم ہونے والی سہ ماہی کے لیے کمپنی کا مجموعی خالص منافع 61.6 کروڑ روپے تک پہنچ گیا ہے۔ یہ سالانہ بنیادوں پر 58 فیصد کا اضافہ ہے

    • Share this:
      نئی دہلی. نیٹ ورک 18 (Network18) میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ نے آج 3 مئی کو مالی سال 2021-22 کی چوتھی سہ ماہی کے نتائج جاری کیے ہیں۔ ان نتائج کے مطابق مارچ 2022 کو ختم ہونے والی سہ ماہی کے لیے کمپنی کا مجموعی خالص منافع 61.6 کروڑ روپے تک پہنچ گیا ہے۔ یہ سالانہ بنیادوں پر 58 فیصد کا اضافہ ہے۔

      Moneycontrol.com کی ایک خبر کے مطابق، آپریشنز سے کمپنی کی مجموعی آمدنی (Consolidated Revenue From Operations) بھی سال در سال 14.6 فیصد بڑھ کر 1,621.1 کروڑ روپے تک پہنچ گئی ہے۔

      نئے کاروبار میں کی گئی سرمایہ کاری کے مثبت نتائج
      خبروں کی نشریات اور ڈیجیٹل آپریشنز نے کمپنی کی آمدنی میں زبردست اضافہ دکھایا ہے۔ اشتھاراتی آمدنی اور صارف کی ترقی دونوں میں اضافہ ہوا ہے۔ کمپنی کے چیئرمین عادل زین البھائی نے ایک پریس بیان میں کہا، "یہ مالی کارکردگی چند سال قبل نئے کاروبار میں سرمایہ کاری کرنے کے ہمارے فیصلے کو درست ثابت کرتی ہے، جس کے مثبت نتائج سامنے آنا شروع ہو گئے ہیں۔"

      یہ بھی پڑھیں: یہ کمپنی کھولے Jobs کا پٹارا، سال بھر میں ایک لاکھ لوگوں کو ملے گی نوکری

      ڈیجیٹل خبروں نے کمال کیا۔
      کمپنی نے سال 2021-22 میں اپنی تاریخ کی بہترین مالی کارکردگی دی ہے، اس نے اپنے تینوں شعبوں - ٹی وی نیوز، انٹرنیٹ اور ڈیجیٹل نیوز میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔ نیٹ ورک 18 میڈیا نے کہا کہ ڈیجیٹل نیوز سیگمنٹ 2021-22 میں منافع بخش ابھرا اور اس نے گروپ کے مجموعی مارجن کے تقریباً مساوی مارجن دینا شروع کر دیا، جب کہ یہ ایک سال پہلے اپنے بریک ایون پوائنٹ سے نیچے تھا۔

      تاہم، اونچی افراط زر اور روس-یوکرین تنازعہ نے کاروباری ماحول کو مزید خراب کر دیا، جس سے صارفین کی طلب اور نتیجتاً اشتہاری اخراجات متاثر ہوئے۔


      یہاں کلک کرکے پوری خبر پڑھیں: ایک ہی Savings Account رکھنا نہیں ہے سمجھداری، کہیں آپ بھی تو نہیں کر رہے یہ بڑی غلطی

      کمپنی کو براڈکاسٹنگ میں بہتر نتائج ملے



      نشریاتی کاروبار نے مارچ 2022 کو ختم ہونے والی سہ ماہی میں معقول نمو ظاہر کی کیونکہ آپریٹنگ ریونیو سال بہ سال 10 فیصد بڑھ کر 346 کروڑ روپے تک پہنچ گئی ہے۔ نیٹ ورک 18 میڈیا نے کہا کہ کاروبار، علاقائی اور قومی خبروں کے تینوں شعبوں میں اشتہارات سے ہونے والی آمدنی میں اضافے کی وجہ سے 2021-22 میں آمدنی میں 14 فیصد اضافہ ہوا۔ کمپنی نے کہا کہ آپریٹنگ مارجن 2021-22 میں 470 بیسس پوائنٹس بڑھ کر 20.7 فیصد ہو گیا، جو اب تک کی سب سے زیادہ ہے، کیونکہ لاگت کے مسلسل کنٹرول کی وجہ سے اخراجات میں 8 فیصد اضافہ محدود ہوا، جس سے کاروبار کو آگے بڑھانے میں مدد ملی۔

      انٹرنیٹ: فلموں سے ہونے والی آمدنی معمول پر آگئی
      سہ ماہی میں انٹرنیٹ کے شعبے کی کارکردگی بھی مضبوط رہی کیونکہ آپریٹنگ ریونیو سالانہ بنیاد پر 11 فیصد بڑھ کر 1,150 کروڑ روپے تک پہنچ گئی۔ کمپنی نے کہا کہ انٹرنیٹ کاروبار نے 2021-22 میں اپنا اب تک کا سب سے زیادہ سالانہ آپریٹنگ منافع 777 کروڑ روپے کا ریکارڈ کیا، جو کہ 18.2 فیصد کے مضبوط مارجن کو برقرار رکھتے ہوئے 23 فیصد زیادہ ہے۔

      (ڈسکلیمر: نیوز 18 اردو ڈاٹ کام ریلائنس انڈسٹریز کی کمپنی نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ کا حصہ ہے۔ نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ ریلائنس انڈسٹریز کی ملکیت ہے۔)



      Published by:Sana Naeem
      First published: