உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نیٹ ورک 18 نے BYJU’S ینگ جینیس سیزن -2 کے ساتھ ہندوستان کے اگلے بے مثال بچوں کی تلاش کا آغاز کیا

    نیٹ ورک 18 نے BYJU’S ینگ جینیس سیزن -2 کے ساتھ ہندوستان کے اگلے بے مثال بچوں کی تلاش کا آغاز کیا

    نیٹ ورک 18 نے BYJU’S ینگ جینیس سیزن -2 کے ساتھ ہندوستان کے اگلے بے مثال بچوں کی تلاش کا آغاز کیا

    ہندوستان کا سب سے بڑا نیوز نیٹ ورک، Network18 BYJU کے ینگ جینیس سے حاصل کرنے کے لیے تیار ہے۔ اس اقدام کا مقصد ان نوجوانوں کو دریافت کرنے اور انہیں نوازنے کا ایک مستقل مشن ہے، جن میں مستقبل کے ذہین بننے کی صلاحیت ہے۔ سیزن 1 میں کامیابی حاصل کرنے والے ینگ جینیس کو چینل پر اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔

    • Share this:
      ہم سب کی زندگیوں میں ایک وقت ایسا رہا ہے، جہاں ہم شدت سے خواہش کرتے تھے کہ ہم کسی نہ کسی طریقے سے ذہین تر ہوں۔ یہ یقینی طور پر روزمرہ کی زندگی میں کسی قسم کا ذہین ہونا آسان ہوگا، لیکن جس کے بارے میں ہم اکثر سوچنے میں ناکام رہتے ہیں وہ یہ ہے کہ در حقیقت ذہانت پیدا کی جاتی ہے، پیدائشی طور نہیں ہوتی ہے۔ اپنے پسندیدہ فنکاروں کو ٹی وی پر اداکاری کرتے ہوئے دیکھتے وقت جو چیز ہم نہیں دیکھ پاتے ہیں، وہ ان کا جوش و خروش، بے مثال لچک، اور کئی گھنٹوں کی مسلسل مشقیں ہیں جو اس شخص کے ذہین بننے سے پہلے کی جاتی ہیں۔

      تو حقیقت میں بچے کی ذہانت کی وضاحت کس چيز پر ہوتی ہے؟ وہ ذہین، مسلسل حوصلہ مند، انتہائی متجسس، انتہائی تخیلاتی، اختراعی اور یقینی طور پر خطرات مول لینے سے بے خوف ہونا ہیں۔ ہفتے کے آخر میں ختم ہونے والے ٹوکیو اولمپکس میں، ہم نے بین الاقوامی سطح پر جفاکش پس منظر سے تعلق رکھنے والے ذہین ترین ہم وطنوں کی طرف سے شاندار کارکردگی کی ایک سیریز دیکھی۔ مردوں کے جویلن تھرو میں حیران کن طلائی تمغہ جیتنے کے بعد، نیرج چوپڑا کی تمنا ہریانہ کے ایک چھوٹے سے گاؤں میں اس کے شیڈ سے ظاہر ہوئی۔ بوجھل زندگی کے حالات، مالی مشکلات اور ناکافی سہولیات پر قابو پاتے ہوئے، وہ اولمپکس میں ہندوستان کی نمائندگی کرنے والے عظیم کھلاڑیوں میں سے ایک بن گیا۔ اگر ہمارے پاس مختلف شعبوں میں، یہاں تک کہ نچلی سطح پر بھی ایسے ہونہار نوجوانوں کو ڈھونڈنے، انہیں تیار کرنے اور عوامی پلیٹ فارم پر ان کی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے کے وسائل موجود ہوں گے تو بلاشبہ دنیا کو بہت فائدہ پہنچے گا۔

      بالکل یہی چیز جو ہندوستان کا سب سے بڑا نیوز نیٹ ورک، Network18 BYJU کے ینگ جینیس سے حاصل کرنے کے لیے تیار ہے۔ اس اقدام کا مقصد ان نوجوانوں کو دریافت کرنے اور انہیں نوازنے کا ایک مستقل مشن ہے، جن میں مستقبل کے ذہین بننے کی صلاحیت ہے۔ سیزن 1 میں کامیابی حاصل کرنے والے ینگ جینیس کو چینل پر اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے دیکھا گیا تھا، جنہیں News18 کے ایڈیٹرز اور نامور شخصیات کے پینل نے منتخب کیا تھا۔ ان سب کی شروعات بہت بڑے ہونہار بچوں جیسے لیڈیان ندھاسورم  (عمر 15) کی آنکھوں پر پٹی باندھ کر 190 بیٹس فی منٹ کی رفتار سے ہوئی اور میگھالی ملابیکا (عمر 14) جو کہ اپنی لاجواب آئی کیو کے لیے 'گوگل گرل آف انڈیا' کے نام سے مشہور ہے۔ مینسا سوسائٹی کے ممبر، متعدد ایپس کے ڈویلپر اور ایک کتاب کے مصنف، رشی شیو پی (عمر 6) کا ناقابل یقین 180 آئی کیو ہے! اونتیکا کامبلی (عمر 10) سب سے کم عمر لڑکی ہے جس نے 'سلاخوں کے نیچے دور دراز لمبو سکیٹنگ' کے لیے گنیز ورلڈ ریکارڈ بنانے والی تلک کیسم (عمر 13) کے ساتھ 6 ہندسوں کا اسکوائر روٹ کا عالمی ریکارڈ بنانے کی کوشش کی ہے۔ اسکولوں اور کیمپسوں میں بیداری پیدا کرنے اور غنڈہ گردی کو کم کرنے کے مقصد سے، انوشکا جولی (عمر 12) ایک ویب پلیٹ فارم جس کا نام اینٹی غنڈہ گردی اسکواڈ (ABS) ہے بناکر ایک سماجی کاروباری تنظیم کار بن گئی۔

      یہ غیر معمولی باصلاحیت بچے ہندوستان میں بہت سے بچوں کے لیے تحریک، سماجی پلیٹ فارمز پر 98.4 فیصد مثبت جذبات اور ملک بھر کے ناظرین کی نئی قسطوں کا مستقل مطالبہ بن گئے ہیں۔ پہلے سیزن کی اس بے پناہ کامیابی کے ساتھ، News18 نیٹ ورک نوجوان ذہین کا دوسرا ایڈیشن لے کر آیا ہے جس میں بچوں کی ذہانتوں کی کہانیوں کی ایک بڑی اور بہتر لائن اپ کا وعدہ کیا گیا ہے۔ ذیل میں شو کے بارے میں معلومات ملاحظہ کریں:

      سینئر نیٹ ورک 18 ایڈیٹر اور اینکر آنند نرسمہن کی میزبانی میں یہ شو جنوری 2022 میں شروع ہوگا اور 11 قسطوں پر مشتمل ہوگا، جس میں پرفارمنگ آرٹس، ماہرین تعلیم، ٹیکنالوجی، بزنس، کھیل وغیرہ جیسے مختلف شعبوں سے 6 سے 15 سال کی عمر کے 20 نوجوان باصلاحیت ذہینوں کو اعزاز سے نوازا جائے گا۔ ہر قسط سے دیکھنے کا ایک دلچسپ تجربہ ہوگا کیونکہ نوجوان ذہین افراد میں ہندوستان کی کچھ مشہور ہندوستانی شخصیات بھی شامل ہوں گے، جو نہ صرف بچوں کی شاندار صلاحیتوں کی تعریف کرتے ہوئے نظر آئیں گے بلکہ ان کی شان بڑھانے کے لیے اپنے وقت کی بھی یاد دلائیں گے۔

      اگر اس سے آپ کی دلچسپی بیدار ہوتی ہے تو،  https://www.news18.com/younggenius/ ملاحظہ کریں اور رجسٹریشن فارم پُر کریں۔ یہ ابتدائی فارم جمع کرانے کے بعد ایک تفصیلی فارم ہوگا جو ملٹی اسٹیج کی تشخیصی کارروائی کے لئے بچے کی ہر تفصیل حاصل کرنے کے لئے پُرکیا جانا ہے۔ اس کے علاوہ، آپ BYJU کی ایپ بھی ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں اور BYJU کے نوجوان ذہین کے سیکشن پر رجسٹریشن کر سکتے ہیں۔

      اگر آپ اپنے بچے کی صلاحیتوں کو دریافت کرنے کا طریقہ سیکھنے کی کوشش کر رہے ہیں تو، اس کا راز انھیں اپنے جذبے کو آگے بڑھانے اور قابلِيت کے لئے کوشش کرنے کی اجازت دینے میں ہے۔ یہ منفرد پلیٹ فارم کچھ باصلاحیت نوجوان ذہانتوں کو پہچاننے اور مستقبل کی نسل کو بڑے خواب دیکھنے اور اپنے منتخب کردہ شعبے میں بہترین کارکردگی حاصل کرنے کی ترغیب دینے کے لئے تیارکیا گيا ہے۔ ہم میں سے ہر ایک میں ایک ذہین سو رہا ہے اور نوجوان ذہین کے ساتھ، News 18 نیٹ ورک ایک سنہرا موقع پیش کرتا ہے تاکہ نُمایاں ذہنی صلاحیت والے نوجوانوں کو ابھرنےکا موقع دے کر انہیں پوری قوم میں بیدار کیا جائے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: