உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اگلے سال سے ریٹرن میں دینی ہوگی کرپٹو سے کمائی کی جانکاری، ITR میں ہوگا ایک الگ کالم

    اگلے سال سے ITR میں کرپٹو کے لیے الگ کالم

    اگلے سال سے ITR میں کرپٹو کے لیے الگ کالم

    وزیر خزانہ نے واضح کیا کہ حکومت کسی کرنسی پر ٹیکس نہیں لگانے جا رہی ہے۔ ریزرو بینک ایک ڈیجیٹل کرنسی جاری کرنے جا رہا ہے، جس کے نام کو جلد ہی حتمی شکل دی جائے گی۔

    • Share this:
      نئی دہلی:کرپٹو کی آمدنی پر ٹیکس کے اعلان کے ساتھ، اب آپ کو کرپٹو ( Cryptocurrency)سے متعلق تمام معلومات حکومت کے ساتھ شیئر کرنا ہوں گی۔ ریونیو سکریٹری(Revenue Secretary) ترن بجاج نے آج بتایا کہ اگلے سال سے انکم ٹیکس ریٹرن(Income tax return) میں ایک الگ کالم دیا جائے گا جس میں ٹیکس دہندہ کو کرپٹو سے ہونے والی کمائی کے بارے میں معلومات دینا ہوگی۔ بجٹ میں وزیر خزانہ نے ڈیجیٹل اثاثوں سے ہونے والی آمدنی پر 30 فیصد ٹیکس لگانے کا اعلان کیا ہے، اس کے ساتھ ڈیجیٹل اثاثوں سے متعلق لین دین پر ایک فیصد ٹی ڈی ایس لگانے کی تجویز بھی ہے۔

      ورچول ایسسٹس کے لئے ITR میں کالم
      پی ٹی آئی کے ساتھ ایک انٹرویو میں، ریونیو سیکرٹری نے کہا کہ بجٹ میں کرپٹو پر ٹیکس لگانے کی وضاحت کی گئی ہے۔ بجٹ میں ورچوئل ڈیجیٹل اثاثوں کو ٹیکس دائرے میں لایا گیا ہے۔ جس کی وجہ سے کرپٹو کرنسیوں پر ٹیکس لگانے سے متعلق شکوک و شبہات دور ہو گئے ہیں، حالانکہ ٹیکس کے نفاذ کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اس نے کرپٹو کی قانونی حیثیت کو طے کر دیا ہے۔ اس پر حکومت کے مزید اقدامات کا فیصلہ کیا جائے گا۔ حکومت cryptocurrency کے ضوابط پر کام کر رہی ہے۔ تاہم ابھی تک کوئی مسودہ سامنے نہیں آیا ہے۔ اس دوران مرکزی بینک ڈیجیٹل کرنسی لے کر آئے گا جو سستی اور زیادہ موثر ہوگی۔ ساتھ ہی، کرپٹو سے ہونے والی آمدنی کی معلومات بھی سرمایہ کار کو شیئر کرنی ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ بجٹ میں اس اعلان کے ذریعے واضح کیا گیا ہے کہ کرپٹو پر ٹیکس ادا کرنا ہوگا۔

      کون سے اثاثے آئیں گے ٹیکس کے دائرے میں
      بجٹ تقریر کے بعد وزیر خزانہ نے کہا کہ ریزرو بینک ڈیجیٹل کرنسی کو نافذ کرے گا۔ انہوں نے واضح کیا کہ صرف مرکزی بینک ہی کرنسی جاری کر سکتا ہے چاہے وہ کرپٹو یا ڈیجیٹل شکل میں ہو۔ مرکزی بینک سے الگ سے جاری کردہ تمام کریپٹو کرنسیوں کو اصل میں کرنسی نہیں سمجھا جا سکتا ہے۔ وزیر خزانہ نے واضح کیا کہ حکومت کسی کرنسی پر ٹیکس نہیں لگانے جا رہی ہے۔ ریزرو بینک ایک ڈیجیٹل کرنسی جاری کرنے جا رہا ہے، جس کے نام کو جلد ہی حتمی شکل دی جائے گی۔ وزیر خزانہ نے واضح کیا کہ اس وقت کرپٹو فارم میں مختلف شرکاء کی جانب سے کرنسی یا دیگر آلات کے نام پر جو کچھ بھی جاری کیا جا رہا ہے، وہ کرنسی نہیں ہیں اور ان پر حاصل ہونے والے منافع پر ٹیکس لگے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: