உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NFTs بالی ووڈ اور کرکٹ کو طوفان کی طرف لے جا رہے ہیں، ان تمام چیزوں کے بارے میں آپ کو جاننےکی ضرورت

    NFTs بالی ووڈ اور کرکٹ کو طوفان کی طرف لے جا رہے ہیں، ان تمام چیزوں کے بارے میں آپ کو جاننےکی ضرورت

    NFTs بالی ووڈ اور کرکٹ کو طوفان کی طرف لے جا رہے ہیں، ان تمام چیزوں کے بارے میں آپ کو جاننےکی ضرورت

    مشہور شخصیات اور کرکٹرز ان دنوں مشترکہ جذبے کی خبریں بنا رہے ہیں۔ نہیں نہیں، یہ IPL نہیں ہے بلکہ اسے NFTs کہا جاتا ہے۔ امیتابھ بچن اور سلمان خان سے شروع ہونے والا یہ جذبہ فلم انڈسٹری سے لے کر ظہیر خان اور دنیش کارتک تک اسی طرح دوسرے کرکٹرز میں بھی زیر بحث ہے، ان دنوں ہر طرف NFTs کے بارے میں ہی چہ مگوئیاں چل رہی ہیں۔

    • Share this:
      مشہور شخصیات اور کرکٹرز ان دنوں مشترکہ جذبے کی خبریں بنا رہے ہیں۔ نہیں نہیں، یہ IPL نہیں ہے بلکہ اسے NFTs کہا جاتا ہے۔ امیتابھ بچن اور سلمان خان سے شروع ہونے والا یہ جذبہ فلم انڈسٹری سے لے کر ظہیر خان اور دنیش کارتک تک اسی طرح دوسرے کرکٹرز میں بھی زیر بحث ہے، ان دنوں ہر طرف NFTs کے بارے میں ہی چہ مگوئیاں چل رہی ہیں۔

      لیکن یہ NFTs اصل میں ہیں کیا؟ اور آپ کو ان میں سرمایہ کاری کرنا چاہئے؟ آئیے NFTs کی دلچسپ دنیا کا گہرائی سے مطالعہ کرکے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں، جو کہ 2021 میں سب سے زبان زد رہا ہے۔

      NFTs کیا ہیں؟

      NFTs غیر فنگیبل ٹوکنز کا مخفف ہیں؛ یہ وہ مجازی اثاثے ہیں جن کی کوئی جسمانی یا ٹھوس شکل نہیں ہے لیکن انہیں جائیداد کے حصے کے طور پر فروخت کیا جا سکتا ہے تاکہ اثاثے کی اصل کاپی صرف مالک کے پاس باقی رہے۔ آئیے اس کے بارے میں تھوڑی اور تفصیل سے بات کریں۔

      فنگیبل کا مطلب ہے آپس میں تبادلے کی صلاحیت – اس لیے پچاس روپے کے نوٹ کو پچاس روپے کے دوسرے نوٹ کے ساتھ تبدیل کیا جا سکتا ہے کسی کے یہ دعویٰ کیے بغیر کہ وہ اسی نوٹ کا مالک ہے۔ درحقیقت، فنگیبلٹی مرکزی بینکوں کی طرف سے تجارت کے تبادلے کے ذریعہ کے طور پر جاری کی جانے والی فیاٹ کرنسیوں کی اجازت دیتی ہے۔

      دوسری طرف، غیر فنگیبل کا مطلب یہ ہے کہ زیر بحث ٹوکنز یا اثاثے قابل تبادلہ نہیں ہیں۔ لہذا، کوئی بھی آرٹ ورک یا اثاثہ جو آپ NFT کے طور پر خریدتے ہیں وہ منفرد ہوگا اور اس کی اصل کاپی ہمیشہ مالک کی ہوگی۔ لہذا، NFTs کو ڈیجیٹل اثاثوں کی شکل میں جمع کرنے والی اشیاء کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے جن کا تبادلہ نہیں کیا جا سکتا ہے۔

      NFT کی ملکیت کیسے کام کرتی ہے

      جب NFTs کی بات آتی ہے تو ایتھریئم دوسروں کی رہنمائی کرتا ہے۔ آپ INR کا استعمال کرکے ZebPay جیسے کرپٹو ایکسچینج پر ایتھر خرید سکتے ہیں۔ ایتھر ایتھریئم نیٹ ورک پر ایک کریپٹو کرنسی ہے، جو کہ بلاکچین ہے۔ یاد رکھیں، کرپٹو کرنسی کی قدر بھی فنگیبل ہے، اس لیے آپ کی ملکیت میں ایک ایتھر وہی ہے جو آپ کے دوست کی ملکیت میں ہے۔

      دوسری طرف، ایتھریئم بلاکچین کا ​​استعمال کرکے ایک بار جب آپ کوئی NFT بنا لیتے ہیں، جو کہ بنیادی طور پر ایک منفرد کرپٹوگرافک ٹوکن ہے، آپ اس کے مالک ہوجاتے ہیں اور اسے سب سے زیادہ بولی لگانے والے کو نیلام کر سکتے ہیں۔ NFT خریدنا اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ کریپٹو کرنسی میں نیلامی کی قیمت ادا کرنا اور اسے اپنے منفرد فن کے طور پر جمع کرنا جس میں آپ کا نام بلاکچین میں شامل کیا جاتا ہے تاکہ ملکیت ظاہر ہو۔ ایک شخص جس نے NFT خریدا وہ اسے کسی اور دلچسپی رکھنے والی پارٹی کو بھی فروخت کر سکتا ہے، حالانکہ بلاکچین پلیٹ فارم ہمیشہ اس کی ڈیجیٹل ہسٹری کو برقرار رکھنے کے لیے تخلیق کار کا نام اور اس کے بعد کے مالکان کو ظاہر کرے گا۔

      NFTs کوئی بھی ڈیجیٹل اثاثہ ہو سکتا ہے، آرٹ ورک سے لے کر پینٹنگز، موشن پوسٹرز، میوزک پیسز، گیم پلے، ویڈیو پوسٹس، میمز تک یا یہاں تک کہ آپ کی سوشل میڈیا پوسٹس تک! اس سال مارچ میں ٹویٹر کے جیک ڈورسی نے کھلم کھلا اپنی پہلی ٹویٹ کو NFT کے طور پر$2.9  ملین پلس میں فروخت کیا۔

      NFTs کی قیمت کتنی ہے؟

      ڈیجیٹل آرٹسٹ بیپل اپنے NFT نامی 'روزانہ' کو$69  ملین میں فروخت کرنے کے بعد دنیا تیار ہوگئی اور NFTs کا نوٹس لیا ہے۔ اس کے بعد سے، لوگوں نے ہر قسم کے NFTs کی بولی لگائی اور فروخت کی ہے جو اکثر لاکھوں ڈالر میں چلی جاتی ہیں۔ 'ڈیزاسٹر گرل' جیسے میمز$473,000  میں اور 'نیان کیٹ' $590,000 میں فروخت ہوئیں ہیں۔ دیگر مشہور NFTs میں رک اور مورٹی، کرپٹو پنکس جیسے اور ورلڈ وائڈ ویب کا اصل سورس کوڈ دوسروں کے درمیان شامل ہیں۔

      ہندوستانی روابط 

      NFTs ہندوستان میں بھی ایک زبان زد بننے کے لیے تیار ہیں۔ اداکار امیتابھ بچن نے اپنا NFTs لانچ کیا ہے، جو ان کی زندگی کے متعلق ایک تھیم ہے اور اس میں ان کے والد ہری ونش رائے بچن کے افسانوی اداکار مدھوشالا بھی شامل ہیں جنہیں اداکار نے BeyondLife نامی پلیٹ فارم پر بیان کیا ہے۔ سنی لیون بالی ووڈ کی پہلی ایسی اداکارہ بن گئی ہیں جنہوں نے منفرد، ہاتھ سے اینیمیٹڈ آرٹ کا اپنا NFT مجموعہ لانچ کیا ہے۔ سلمان خان نے بھی BollyCoin نامی پلیٹ فارم پر NFTs میں اپنے داخلے کا اعلان کیا ہے۔

      کرکٹرز بھی پیچھے نہیں ہیں۔ دنیش کارتک نے نداہاس T20 سیریز کے دوران بنگلہ دیش کے خلاف آخری گیند پر چھکا لگا کر NFT میں تبدیل کر دیا ہے۔ رشبھ پنت نے ریریو میں شمولیت اختیار کی ہے، ایک پلیٹ فارم جو کرکٹ کے یادگار لمحوں کو لائسنس دینے کے لیے وقف ہے، تاکہ پنت کے مشہور کرکٹ لمحات کے خصوصی ڈیجیٹل مجموعہ کو تخلیق کیا جا سکے۔

      اداکار وشال ملہوترا، ریپر رفتار اور کرکٹ فاؤنڈیشن، سنگاپور میں قائم ایک بلاکچین پلیٹ فارم نے بھی وی وی ایس لکشمن، پارتھیو پٹیل، آر پی سنگھ، پیوش چاولہ، دیپ داس گپتا، پرگیان اوجھا اور ان جیسے دیگر کھلاڑیوں کی حمایت کے ساتھ کرکٹنگ NFTs کو حصہ دینے کا اعلان کیا ہے۔

      NFTs کے ارد گرد بہت کچھ ہونے کے ساتھ ساتھ، یہ سمجھنا محفوظ ہے کہ ان ڈیجیٹل اثاثوں کے ارد گرد پاگل پن ابھی شروع ہوا ہے۔ اب جب کہ آپ جانتے ہیں کہ NFTs کیا ہیں، ان شخصیات کی جانب سے جلد آنے والے مزید اعلانات پر نظر رکھیں اور آپ اپنے مجموعہ میں NFT رکھنے والے پہلے لوگوں میں سے ایک ہو سکتے ہیں جس میں آپ کے پسندیدہ کرکٹر یا بالی ووڈ کی شخصیت شامل ہیں۔

      اپنا کریپٹو کرنسی کا سفر شروع کرنا نہ بھولیں اور اپنی پسندیدہ مشہور شخصیات سے بھی آگاہ رہیں۔ آج ہی اپنی کرپٹو سرمایہ کاری شروع کریں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: