ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

پین اور آدھار لنک کرنے کی آخری تاریخ بہت جلد ہوگی ختم، کیسے کریں چیک؟

انکم ٹیکس ایکٹ کے سیکشن 139AA کے مطابق 1 جولائی 2017 کو پین کے ساتھ ہر فرد اور آدھار حاصل کرنے کے اہل ہے، اسے پین کو آدھار سے جوڑنا ہوگا۔ ٹیکس دہندہ کو انکم ٹیکس ریٹرن داخل کرتے وقت آدھار نمبر کا ذکر کرنا ہوگا۔

  • Share this:
پین اور آدھار لنک کرنے کی آخری تاریخ بہت جلد ہوگی ختم، کیسے کریں چیک؟
آدھار کارڈ کو اپنے پین نمبر سے 30 ستمبر سے پہلے کروائیں لنک

پین-آدھار لنک کرنے کی آخری تاریخ (PAN-Aadhaar Linking Deadline): آپ کے مستقل اکاؤنٹ نمبر (پین) اور آدھار کارڈ کو جوڑنے کی آخری تاریخ 30 ستمبر تک بڑھا دی گئی ہے۔ ملک میں کورونا وائرس پھیلنے کی دوسری لہر کے تناظر میں سنٹرل بورڈ آف ڈائریکٹ ٹیکس نے حال ہی میں انکم ٹیکس فائل کرنے سے متعلق کئی ڈیڈ لائن میں نرمی کی ہے۔


انکم ٹیکس ایکٹ کے سیکشن 139AA کے مطابق 1 جولائی 2017 کو پین کے ساتھ ہر فرد اور آدھار حاصل کرنے کے اہل ہے، اسے پین کو آدھار سے جوڑنا ہوگا۔ ٹیکس دہندہ کو انکم ٹیکس ریٹرن داخل کرتے وقت آدھار نمبر کا ذکر کرنا ہوگا۔ اگر پین کو مقررہ تاریخ سے پہلے آدھار سے نہیں جوڑا گیا تو پین غیر فعال ہو جائے گا۔ سیکشن 139AA کے تحت نئے پین کارڈ کے لیے درخواست دیتے وقت آدھار نمبر کا ذکر کرنا لازمی ہے۔


مستقل اکاؤنٹ نمبر (PAN) اور آدھار کارڈ (Aadhaar card) کو لنک کرنا لازمی
مستقل اکاؤنٹ نمبر (PAN) اور آدھار کارڈ (Aadhaar card) کو لنک کرنا لازمی


اگر پین غیر فعال ہو جاتا ہے تو انکم ٹیکس ڈیپارٹمنٹ اس بات پر غور کرے گا کہ فرد نے پین جمع نہیں کیا ہے اور اس وجہ سے اس کے نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا۔ جہاں کوئی شخص، جس کا مستقل اکاؤنٹ نمبر غیر فعال ہو گیا ہو اسے ایکٹ کے تحت اپنا مستقل اکاؤنٹ نمبر پیش کرنا ، مطلع کرنا یا حوالہ دینا ضروری ہے۔ یہ سمجھا جائے گا کہ اس نے مستقل اکاؤنٹ نمبر نہیں دیا۔ جیسا کہ ایکٹ کی دفعات کے مطابق کیس ہو سکتا ہے اور وہ مستقل اکاؤنٹ نمبر پیش نہ کرنے ، مطلع کرنے یا حوالہ نہ دینے کی وجہ سے ایکٹ کے تحت تمام نتائج کا ذمہ دار ہو گا۔