உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Parle Products: پارلے پروڈکٹس کی قمیتوں میں 5تا10فیصد اضافہ متوقع، خام مال کی قیمتوں میں اضافہ بنی وجہ

    پارلے پروڈکٹس (Parle Products) نے مختلف زمروں میں قیمتوں میں اضافہ کیا (تصویر: )

    پارلے پروڈکٹس (Parle Products) نے مختلف زمروں میں قیمتوں میں اضافہ کیا (تصویر: )

    پارلے کا کہنا ہے کہ یہ ان پٹ لاگت کے زبردست دباؤ کی وجہ سے ہے جو کمپنی برداشت کررہی ہے۔ کمپنی کے لیے اہم خام مال یعنی پام آئل کی قیمتیں، سال بہ سال (YoY) کی بنیاد پر دگنی ہوگئی ہیں۔ پیکیجنگ اور لیمینیٹ کی قیمتوں میں 20 سے 35 فیصد کے درمیان اضافہ ہوا ہیں۔

    • Share this:
      ان پٹ لاگت میں اضافے کی وجہ سے برٹانیہ (Britannia) کی جانب سے قیمتوں میں 4 فیصد کے قریب اضافے کے بعد حریف پارلے پروڈکٹس (Parle Products) نے مختلف زمروں میں قیمتوں میں اضافہ کیا۔ بڑھتی ہوئی ان پٹ لاگت نے پارلے کو پچھلی سہ ماہی (جولائی-ستمبر) میں قیمتوں میں 10 سے 15 فیصد کے درمیان اضافہ کرنے پر مجبور کیا ہے۔ اگلی دو سہ ماہیوں میں بھی پارلے سے تمام زمروں میں قیمتوں میں 10 سے 20 فیصد تک اضافے کا امکان ہے۔ یہ بسکٹ، کنفیکشنری، رسکس اور اسنیکس میں ہوگا۔

      پارلے کے بسکٹ کے حصے میں مشہور پارلے جی (Parle G) اور کریک جیک (Krackjack) کی قیمتوں میں تقریباً 5-10 فیصد اضافہ متوقع ہے۔ پارلے رسک کے لیے کمپنی نے 300 گرام پیک کے لیے قیمتوں میں تقریباً 10 روپے اور 400 گرام کے پیک کے لیے تقریباً 4 روپے کا اضافہ کیا ہے۔


      نچلے یونٹ پیک کے لیے جو کہ 10-20-30 روپے کے ایم آر پی پیک ہیں، کمپنی ایم آر پی کو برقرار رکھے ہوئے ہے، لیکن گرامج کو کم کر رہی ہے۔ لہذا یہ FMCG پلیئرز کی جانب سے براہ راست اور بالواسطہ قیمتوں میں اضافہ ہے۔

      پارلے کا کہنا ہے کہ یہ ان پٹ لاگت کے زبردست دباؤ کی وجہ سے ہے جو کمپنی برداشت کررہی ہے۔ کمپنی کے لیے اہم خام مال یعنی پام آئل کی قیمتیں، سال بہ سال (YoY) کی بنیاد پر دگنی ہوگئی ہیں۔ پیکیجنگ اور لیمینیٹ کی قیمتوں میں 20 سے 35 فیصد کے درمیان اضافہ ہوا ہیں۔ درحقیقت یہ پیکیجنگ فرنٹ پر مواد کی معمولی کمی دیکھ رہا ہے۔ ایندھن کی قیمتوں میں تقریباً 25 سے 30 فیصد اضافے کی وجہ سے مال برداری کے اخراجات میں بھی اضافہ ہوا۔


      اپنے کنفیکشنری کاروبار میں اس نے گندم کی قیمتوں میں تقریباً 10 سے 15 فیصد اور چینی کی قیمتوں میں تقریباً 20 فیصد اضافہ دیکھا ہے۔ اس نے کمپنی کے کنفیکشنری کاروبار کو متاثر کیا ہے۔ صرف برٹانیہ یا پارلے ہی نہیں، ایف ایم سی جی انڈسٹری کے تمام کھلاڑی ان پٹ لاگت کے زبردست دباؤ کا سامنا کر رہے ہیں۔ لہذا مزید قیمتوں میں اضافہ کارڈ پر ہو سکتا ہے.
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: