ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ٖ Petrol-Diesel Price:پٹرول اورڈیزل کو لیکر کچھ راحت کی خبر،آج کی قیمتیں دیکھیں یہاں

خام تیل پیدا کرنے والے ممالک نے پیداوار کم کرنے کا فیصلہ کیا تھا جس کے بعد خام تیل کی قیمت میں اضافہ ہو رہا ہے۔ دوسری طرف ، ریاست اور مرکزی حکومتوں نے پٹرول-ڈیزل پر بھاری ٹیکس کا بوجھ عائد کردیا ہے۔ اس طرح سے عام آدمی کو اضافی بوجھ عائد کیا جارہا ہے۔

  • Share this:
ٖ Petrol-Diesel Price:پٹرول اورڈیزل کو لیکر کچھ راحت کی خبر،آج کی قیمتیں دیکھیں یہاں
کورونا کے بعد ، بین الاقوامی مارکیٹ میں خام تیل کی قیمت میں اضافہ دیکھا جارہا ہے۔

نئی دہلی: گزشتہ دو ہفتوں سے آسمان چھوتی پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں مسلسل اضافہ ہورہاہے لیکن گزشتہ دو دنوں سے یعنی اتوار اور پیر کو آئل کمپنیوں نےپٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں تبدیلی نہیں کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس سے قبل ، ایندھن کی قیمتوں میں مسلسل 12 دن تک تیزی رہی۔ دراصل ، کورونا مدت کے بعد ، بین الاقوامی مارکیٹ میں خام تیل کی قیمت میں اضافہ دیکھا جارہا ہے۔ خام تیل پیدا کرنے والے ممالک نے پیداوار کم کرنے کا فیصلہ کیا تھا جس کے بعد خام تیل کی قیمت میں اضافہ ہو رہا ہے۔ دوسری طرف ، ریاست اور مرکزی حکومتوں نے پٹرول-ڈیزل پر بھاری ٹیکس کا بوجھ عائد کردیا ہے۔ اس طرح سے عام آدمی کو اضافی بوجھ عائد کیا جارہا ہے۔ تاہم پیر کے روز پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ نہ ہونے کی وجہ سے عام آدمی کو کسی قدرے راحت ملی ہے۔ ہم آپ کو بتائیں کہ آج آپ کے شہر میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمت کیا ہے؟


سب سے پہلے ، ہم آج میٹرو شہروں میں ایندھن کی قیمت جانتے ہیں۔ آج بھی دارالحکومت نئی دہلی میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمت اتوار کی طرح ہی ہے۔ یہاں آپ کو ایک لیٹر پٹرول کے 90.58 روپے اور ڈیزل کے لئے 80.97 روپے ادا کرنے ہوں گے۔ آج ، آپ کو ممبئی میں فی لیٹر پٹرول 97 روپے خرچ کرنے ہیں۔ یہاں ایک لیٹر ڈیزل کی قیمت 88.06 روپے ہے۔ اسی طرح کولکاتا میں بھی آج پٹرول کی قیمت 91.78 روپے اور ڈیزل 84.56 روپے فی لیٹر ہے۔ چنئی میں آج ایک لیٹر پٹرول کیلئے 92.59 روپے اور ڈیزل کے لئے 85.98 روپے فی لیٹر خرچ کرنے ہونگے ۔


پیر کے روز پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ نہ ہونے کی وجہ سے عام آدمی کو کسی قدرے راحت ملی ہے۔
پیر کے روز پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ نہ ہونے کی وجہ سے عام آدمی کو کسی قدرے راحت ملی ہے۔


مختلف شہروں میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں پر ایک نظر

>> دہلی میں پٹرول 90.58 روپے اور ڈیزل 80.97 روپے فی لیٹر ہے۔
>> ممبئی میں پٹرول 97.00 روپے اور ڈیزل 88.06 روپے فی لیٹر ہے۔
>> کولکاتا میں پٹرول 91.78 روپے اور ڈیزل 84.56 روپے فی لیٹر ہے۔
>> چنئی میں پٹرول 92.59 روپے اور ڈیزل 85.98 روپے فی لیٹر ہے۔
>> بنگلورو میں پٹرول 93.61 روپے اور ڈیزل 85روپے فی لیٹر ہے۔
>> حیدرآباد میں پٹرول 94.18 روپے اور ڈیزل 88.31روپے فی لیٹر ہے۔
>> بھوپال میں پٹرول 98.60 روپے اور ڈیزل 89.23 روپے فی لیٹر ہے۔
>> چندی گڑھ میں پٹرول 87.16 روپے اور ڈیزل 80.67 روپے فی لیٹر ہے۔
>> پٹنہ میں پٹرول 92.91 روپے اور ڈیزل 86.22 روپے فی لیٹر ہے۔
>> لکھنؤ میں پٹرول 88.86 روپے اور ڈیزل 81.35 روپے فی لیٹر ہے۔

پٹرول-ڈیزل کی قیمتیں کیوں بڑھ رہی ہیں؟

در اصل، ہندوستان میں پٹرول۔ ڈیزل کی خوردہ قیمت، عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت پر منحصر ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت کم ہے تو ہندوستان میں پٹرول ڈیزل سستا ہوگا۔ اگر خام تیل کی قیمت میں اضافہ ہوتا ہے تو پٹرول - ڈیزل کی قیمت میں اضافہ ہوگا لیکن ایسا ہر بار نہیں ہوتا ہے۔ جب عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت میں اضافہ ہوتا ہے تو ، اس کا بوجھ صارفین پر ڈال دیا جاتا ہے ، لیکن جب خام تیل کی قیمت کم ہوتی ہے تو ، حکومت اپنی محصول میں اضافے کے لئے صارفین پر ٹیکس عائد کرتی ہے۔
اس طرح پٹرول ڈیزل کی قیمتوں کو کریں چیک

آپ ایس ایم ایس کے ذریعے پٹرول ڈیزل کی قیمت معلوم کرسکتے ہیں۔ پٹرول ڈیزل کی قیمتوں کو روزانہ صبح 6 بجے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔ انڈین آئل کی ویب سائٹ کے مطابق ، آپ کو اپنے شہر کا کوڈ آر ایس پی کے ساتھ ٹائپ کرنا ہوگا اور 9224992249 نمبر پر ایس ایم ایس کرنا ہے۔ ہر شہر کا کوڈ مختلف ہے۔ آپ اسے آئی او سی ایل کی ویب سائٹ سے دیکھ سکتے ہیں۔ اسی کے ساتھ ہی ، آپ اپنے شہر میں پٹرول ڈیزل کی قیمت بھی بی پی سی ایل کسٹمر آر ایس پی 9223112222 اور ایچ پی سی ایل کسٹمر ایچ پی پرائس کو 9222201122 میسج بھیج کر معلوم کرسکتے ہیں۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Feb 22, 2021 10:31 AM IST