உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مسلسل دوسرے دن بڑھیںPetrol Diesel کی قیمتیں، جانئے اب کتنا ہوا مہنگا ہو گیا تیل

    مسلسل دوسرے دن پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں  (Petrol Diesel Prices) میں اضافہ کیا ہے۔ آج دہلی میں پٹرول کی قیمت میں 80 پیسے فی لیٹر جبکہ ممبئی میں 85 پیسے فی لیٹر کا اضافہ ہوا ہے۔ سرکاری تیل کمپنیوں کا کہنا ہے کہ عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت میں مسلسل اضافے سے ان پر بہت زیادہ بوجھ آ گیا ہے۔

    مسلسل دوسرے دن پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں (Petrol Diesel Prices) میں اضافہ کیا ہے۔ آج دہلی میں پٹرول کی قیمت میں 80 پیسے فی لیٹر جبکہ ممبئی میں 85 پیسے فی لیٹر کا اضافہ ہوا ہے۔ سرکاری تیل کمپنیوں کا کہنا ہے کہ عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت میں مسلسل اضافے سے ان پر بہت زیادہ بوجھ آ گیا ہے۔

    مسلسل دوسرے دن پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں (Petrol Diesel Prices) میں اضافہ کیا ہے۔ آج دہلی میں پٹرول کی قیمت میں 80 پیسے فی لیٹر جبکہ ممبئی میں 85 پیسے فی لیٹر کا اضافہ ہوا ہے۔ سرکاری تیل کمپنیوں کا کہنا ہے کہ عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت میں مسلسل اضافے سے ان پر بہت زیادہ بوجھ آ گیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی. سرکاری تیل کمپنیوں نے جمعرات کو مسلسل دوسرے دن پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں  (Petrol Diesel Prices) میں اضافہ کیا ہے۔ آج دہلی میں پٹرول کی قیمت میں 80 پیسے فی لیٹر جبکہ ممبئی میں 85 پیسے فی لیٹر کا اضافہ ہوا ہے۔ سرکاری تیل کمپنیوں کا کہنا ہے کہ عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت میں مسلسل اضافے سے ان پر بہت زیادہ بوجھ آ گیا ہے۔ اس کی تلافی کے لیے خوردہ قیمتوں میں اضافہ ضروری ہو گیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں لگاتار دوسرے دن اضافہ ہوا ہے۔ آج دہلی میں ڈیزل کی قیمت بھی 80 پیسے بڑھ کر 88.27 روپے فی لیٹر ہو گئی ہے۔

      اس ہفتے قیمتوں میں مسلسل اضافہ ہوگا۔
      ذرائع کا کہنا ہے کہ عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمت 100 ڈالر فی بیرل سے اوپر بڑھنے سے کمپنیوں کو نقصان ہو رہا ہے۔ اس کی تلافی کے لیے رواں ہفتے قیمتوں میں مسلسل اضافہ کیا جائے گا۔ تیل کمپنیوں کا کہنا ہے کہ 12 روپے فی لیٹر اضافے کے بعد ہی ان کا نقصان پورا ہو سکتا ہے۔

      چاروں میٹرو میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں۔
      دہلی میں پٹرول 97.01 روپے اور ڈیزل 88.27 روپے فی لیٹر
      ممبئی میں پٹرول 111.67 روپے اور ڈیزل 95.85 روپے فی لیٹر
      – چنئی پیٹرول 102.91 روپے اور ڈیزل 92.95 روپے فی لیٹر
      کولکتہ پٹرول 106.34 روپے اور ڈیزل 91.42 روپے فی لیٹر

      ان شہروں میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں تبدیلی ہوئی ہے۔
      نوئیڈا میں پٹرول 101.64 روپے اور ڈیزل 88.63 روپے فی لیٹر ہو گیا ہے۔
      لکھنؤ میں پٹرول 96.87 روپے اور ڈیزل 88.42 روپے فی لیٹر ہو گیا ہے۔
      جے پور میں پٹرول 108.81 روپے اور ڈیزل 92.35 روپے فی لیٹر ہو گیا ہے۔

      نئی شرحیں ہر صبح 6 بجے جاری کی جاتی ہیں۔
      پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں ہر روز صبح 6 بجے تبدیل ہوتی ہیں۔ نئی قیمتوں کا اطلاق صبح 6 بجے سے ہوگا۔ پیٹرول اور ڈیزل کی قیمت میں ایکسائز ڈیوٹی، ڈیلر کمیشن، VAT اور دیگر چیزیں شامل کرنے کے بعد اس کی قیمت اصل قیمت سے تقریباً دگنی ہو جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں اتنی زیادہ دکھائی دیتی ہیں۔

      مہنگائی کا دوہرا جھٹکا! 137دن بعد پٹرول۔ڈیزل کی قیمت میں 80 پیسے لیٹر کا اضافہ، رسوئی گیس LPG پر بھی بڑھے 50 روپے



      آپ آج کے تازہ ترین نرخ اس طرح جان سکتے ہیں۔
      آپ ایس ایم ایس کے ذریعے پیٹرول ڈیزل کی یومیہ قیمت بھی جان سکتے ہیں (روزانہ ڈیزل پیٹرول کی قیمت کیسے چیک کریں)۔ انڈین آئل کے صارفین RSP کو 9224992249 نمبر پر اور BPCL کے صارفین RSP کو 9223112222 نمبر پر بھیج کر معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ اسی وقت، HPCL صارفین HPPprice نمبر 9222201122 پر بھیج کر قیمت جان سکتے ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: