உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Maharashtra: مہاراشٹرمیں پٹرول اورڈیزل سستاکرنےکااعلان! ایندھن پر VAT میں کٹوتی کااعلان

    ممبئی میں اس وقت پٹرول کی قیمت 111.35 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت 97.28 روپے فی لیٹر ہے۔

    ممبئی میں اس وقت پٹرول کی قیمت 111.35 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت 97.28 روپے فی لیٹر ہے۔

    ہندوستان میں پیر کو ایندھن کی قیمتیں لگاتار 43 ویں دن بھی مستحکم رہیں۔ مرکزی حکومت نے 27 مئی کو ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کے بعد سے پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں مستحکم ہیں۔

    • Share this:
      مہاراشٹر کے وزیر اعلی ایکناتھ شندے (Eknath Shinde) نے پیر کو کہا کہ ریاستی حکومت پٹرول اور ڈیزل پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس (VAT) کو کم کرے گی۔ ایندھن پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس کو کم کرنے کا فیصلہ ریاستی کابینہ میں لیا جائے گا، شندے نے فلور ٹیسٹ جیتنے کے بعد ایک بحث کا جواب دیتے ہوئے قانون ساز ایوان کو مطلع کیا۔

      ممبئی میں اس وقت پٹرول کی قیمت 111.35 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت 97.28 روپے فی لیٹر ہے۔ ممبئی میں پٹرول کی قیمت ملک میں سب سے زیادہ ہے۔ مہاراشٹر حکومت نے بھی مئی کے آخر میں پٹرول اور ڈیزل پر ریاستی ٹیکس میں 2.08 روپے فی لیٹر اور 1.44 روپے فی لیٹر کی کمی کی تھی۔

      یہ اقدام مرکزی حکومت کی جانب سے 21 مئی کو پٹرول پر 8 روپے فی لیٹر اور ڈیزل پر 6 روپے فی لیٹر ٹیکس میں کمی کے اعلان کے بعد کیا گیا ہے۔ مرکزی وزیر خزانہ نے ریاستوں پر بھی زور دیا تھا کہ وہ گاڑیوں کے ایندھن پر ریاستی محصول کو کم کرکے اس کی پیروی کریں۔

      اس فیصلے کی وضاحت کرتے ہوئے وزیر خزانہ نے کہا تھا کہ ایکسائز ڈیوٹی میں کٹوتی مکمل طور پر روڈ اینڈ انفراسٹرکچر سیس (RIC) میں کی گئی ہے۔ بنیادی ای ڈی جو ریاستوں کے ساتھ شیئر کرنے کے قابل ہے کو چھوا نہیں گیا ہے۔ لہذا ان دو ڈیوٹی کٹوتیوں (21 نومبر اور کل میں کی گئی) کا سارا بوجھ مرکز برداشت کرتا ہے۔

      ہندوستان میں پیر کو ایندھن کی قیمتیں لگاتار 43 ویں دن بھی مستحکم رہیں۔ مرکزی حکومت نے 27 مئی کو ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کے بعد سے پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں مستحکم ہیں۔ اس اقدام کے بعد مہاراشٹر کے علاوہ کیرالہ اور راجستھان نے بھی ویلیو ایڈڈ ٹیکس میں کمی کرکے پیٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں کمی کی تھی۔

      یہ بھی پڑھئے: 'دو بچوں کی موت سے ٹوٹ گیا تھا، لیکن'...، اسمبلی میں پہلی تقریر میں CM شندے ہوئے جذباتی

      اس سے قبل گزشتہ سال نومبر میں بھی مرکزی حکومت نے پٹرول اور ڈیزل پر ایکسائز ڈیوٹی میں بالترتیب 5 روپے فی لیٹر اور 10 روپے فی لیٹر کی کمی کی تھی۔ بی جے پی کی حکومت والی زیادہ تر ریاستوں نے بھی ویلیو ایڈڈ ٹیکس میں کمی کر دی تھی۔

      یہ بھی پڑھئے: ہندوستان نے 90 سال کی تاریخ میں پہلی مرتبہ ایک میچ میں بنائے پانچ بڑے ریکارڈ

      تاہم اپریل میں اپوزیشن کی حکمرانی والی ریاستوں نے وزیر اعظم نریندر مودی کے ایندھن پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس کو کم کرنے کی تجویز کو عوام کے لیے راحتی اقدام کے طور پر مسترد کر دیا۔ اپوزیشن کی حکومت والی ریاستوں نے پہلے بھی یہ کہتے ہوئے انکار کر دیا تھا کہ اس سے ان کی آمدنی پر بہت بڑا منفی اثر پڑے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: