உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PhonePe: اب فون پے وصول کرےگاموبائل ریچارج پرٹرانزیکشن فیس، فیس کی رقم زیادہ نہیں، جانیے تفصیلات

    کمپنی پہلی ڈیجیٹل ادائیگی ایپ ہے جس نے UPI پر مبنی لین دین کے لیے چارج کرنا شروع کیا ہے۔

    کمپنی پہلی ڈیجیٹل ادائیگی ایپ ہے جس نے UPI پر مبنی لین دین کے لیے چارج کرنا شروع کیا ہے۔

    فون پے PhonePe کمپنی پہلی ڈیجیٹل ادائیگی ایپ ہے جس نے UPI پر مبنی لین دین کے لیے چارج کرنا شروع کیا ہے۔ یہ سروس اس کی مسابقتی کمپنیاں مفت فراہم کر رہی ہیں۔ ڈیجیٹل ادائیگی ایپ نے پروسیسنگ فیس لگانا شروع کر دی ہے۔

    • Share this:
      والمارٹ کی ملکیت والی ڈیجیٹل ادائیگیوں کی کمپنی فون پے PhonePe نے یو پی آئی UPI سمیت بعض لین دین پر فیس لگانا شروع کر دی ہے۔ کمپنی نے ستمبر میں اپنے پلیٹ فارم پر 165 کروڑ سے زیادہ UPI لین دین ریکارڈ کیے تھے۔

      فون پے PhonePe کمپنی پہلی ڈیجیٹل ادائیگی ایپ ہے جس نے UPI پر مبنی لین دین کے لیے چارج کرنا شروع کیا ہے۔ یہ سروس اس کی مسابقتی کمپنیاں مفت فراہم کر رہی ہیں۔ ڈیجیٹل ادائیگی ایپ نے پروسیسنگ فیس لگانا شروع کر دی ہے۔ اگر کوئی اپنے موبائیل پر فون پے سے پچاس روپیے تا سو روپیے کے اندر ریچارج کرے گا، تو اس کو ایک روپیے فیس کی بھی ادائیگی کرنا ہوگا۔ یوں صارفین سے چارج کیا جائے گا۔

      علامتی تصویر
      کمپنی پہلی ڈیجیٹل ادائیگی ایپ ہے جس نے UPI پر مبنی لین دین کے لیے چارج کرنا شروع کیا ہے۔


      اسی طرح اگر کوئی اپنے موبائیل پر فون پے سے سو روپیے سے زائد کا ریچارج کرے گا، تو اس پر دو روپیے چارج کیا جائے گا۔ فون پی نے ایک بیان میں کہا کہ ’فون ریچارج کرنے پر ہم بہت چھوٹے پیمانے پر تجربہ کر رہے ہیں جہاں چند صارفین موبائل ریچارج کے لیے ادائیگی کر رہے ہیں۔ 50 روپیے سے نیچے ریچارج چارج نہیں ہیں۔ وہیں 50 تا سو روپیے کے درمیان ریچارج کیا جائے تو ایک روپیے اور 100 روپے سے زائد ہو تو دو روپیے چارج کیے جائیں گے۔

      ۔PhonePe کریڈٹ کارڈ کا استعمال کرتے ہوئے ادائیگیوں کے لیے پروسیسنگ فیس وصول کرنا شروع کر دے گا جس طرح دیگر ادائیگی کی ایپ نے کیا ہے۔ فون پی ، پی ٹی ایم اور گوگل پے کے ساتھ ہندوستان میں سب سے زیادہ مقبول اور وسیع پیمانے پر استعمال ہونے والی ادائیگی کی ایپس میں سے ایک ہے، جو کل ادائیگیوں کا ایک اہم حصہ ہے۔

      کمپنی کا کہنا ہے کہ ہم واحد کھلاڑی یا ادائیگی کا پلیٹ فارم نہیں ہیں جو فیس وصول کرتے ہیں۔ بلر ویب سائٹس اور ادائیگی کے پلیٹ فارم کے علاوہ اضافی بلر ویب سائٹس اور ادائیگی کے پلیٹ فارم اب بل کی ادائیگی پر کارروائی کے لیے معمولی فیس وصول کر رہے ہیں۔ کمپنی کے ایک ترجمان کے مطابق، پروسیسنگ فیس (جسے دوسرے پلیٹ فارمز پر سہولت فیس بھی کہا جاتا ہے) صرف کریڈٹ کارڈز کا استعمال کرتے ہوئے کی جانے والی خریداریوں پر وصول کیا جاتا ہے۔

      نیشنل پیمنٹ کارپوریشن آف انڈیا (این پی سی آئی) نے حال ہی میں یو پی آئی کے لیے مارکیٹ شیئر کی حد مقرر کی ہے۔ اصول کے مطابق کوئی بھی کھلاڑی ایسا نہیں ہو سکتا جس کا مارکیٹ شیئر 30 فیصد سے اوپر ہو۔ برن سٹائن کی رپورٹ کے مطابق فون پی اور گوگل پے دونوں کو اپنے کسٹمر کی ترغیبات کو کم کرنا پڑے گا ، تاکہ 30 فیصد کیپ میں حصہ لے سکے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: