உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     بھاون نگر میں گاڑیوں کی اسکریپنگ سہولت سے متعلقق ایم او یو، وزیر اعظم مودی کی ورچوئیل شرکت

    یو این ایس سی میں بحری سلامتی پر ہندوستان کی باتوں کو دنیا نے کیا قبول ، وزیر اعظم مودی نے کی تھی اتحاد کی اپیل ۔ (ANI)

    یو این ایس سی میں بحری سلامتی پر ہندوستان کی باتوں کو دنیا نے کیا قبول ، وزیر اعظم مودی نے کی تھی اتحاد کی اپیل ۔ (ANI)

    اس تقریب میں حکومت ہند کی گاڑی کی سکریپنگ پالیسی 200-300 آٹوموبائل ڈیلروں اور سرمایہ کاروں کے سامنے پیش کی جائے گی جنہیں ملک بھر سے مدعو کیا گیا ہے

    • Share this:
      آج یعنی 13 اگست 2021 کو ایک رسمی تقریب کے موقع پر بھاون نگر میں گاڑی کی اسکریپنگ سہولت کے قیام کے لیے مفاہمت برائے یادداشت (MoU) پر دستخط کیے جانے کی توقع ہے ، جہاں وزیر اعظم نریندر مودی ورچوئیل موجودہ رہیں گے۔

      گاندھی نگر کے مہاتما مندر میں منعقد ہونے والے اس پروگرام میں مرکزی وزیر روڈ ٹرانسپورٹ اور ہائی ویز (ایم او آر ٹی ایچ) نتن گڈکری ، ایم او آر ٹی ایچ ، نئی دہلی کے دیگر عہدیداروں کے ساتھ شرکت کریں گے۔ اس تقریب میں حکومت ہند کی گاڑی کی سکریپنگ پالیسی 200-300 آٹوموبائل ڈیلروں اور سرمایہ کاروں کے سامنے پیش کی جائے گی جنہیں ملک بھر سے مدعو کیا گیا ہے۔

      بندرگاہوں کے ایک عہدیدار اور ریاستی حکومت کے محکمہ ٹرانسپورٹ نے کہا کہ گجرات میں پہلی بار گاڑی کے اسکریپنگ کی سہولت النگ کے قریب بھوونگر میں قائم ہونے کی توقع ہے جہاں جہاز توڑنے اور ری سائیکلنگ کی سرگرمیاں کی جاتی ہیں اور ضروری ماحولیاتی نظام بشمول انڈکشن فرنس اور سٹیل ری رولنگ ملز پہلے ہی موجود ہیں۔

      گجرات میں ہونے والے ایونٹ کے دوران سرمایہ کاروں کی ہینڈ بک کی نقاب کشائی بھی کی جائے گی۔ ایونٹ اہمیت کا حامل ہے کیونکہ ہندوستان گاڑیوں کی لازمی فٹنس ٹیسٹنگ کا منصوبہ رکھتا ہے۔ وہ گاڑیاں جو ٹیسٹ میں فیل ہو جاتی ہیں اسکریپنگ کے لیے نشان زد ہو جاتی ہیں۔ پرانے اور غیر موٹر گاڑیوں کو ختم کرنے کی نئی پالیسی اپریل 2022 سے شروع ہونے کی توقع ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: