உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Post Office: پوسٹ آفس سیونگ اسکیم میں یہ ہے خاص! میچورٹی پر 7 لاکھ روپے کیسے کمائیں؟

    دفاعی ملازمین کے لیے حد 50 سال ہے۔

    دفاعی ملازمین کے لیے حد 50 سال ہے۔

    60 سال یا اس سے زیادہ عمر کا کوئی بھی شخص پوسٹ آفس سینئر سٹیزن سیونگ سکیم کے تحت اکاؤنٹ کھول سکتا ہے۔ تاہم 55 سال سے زیادہ عمر کے شہری ملازمین بھی ریٹائرمنٹ کے فوائد حاصل کرنے کے ایک ماہ کے اندر ایس سی ایس ایس اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔ دفاعی ملازمین کے لیے حد 50 سال ہے۔

    • Share this:
      پوسٹ آفس سیونگ اسکیم (Post Office Savings Scheme): ہندوستان میں بزرگ شہری ابھی تک ڈیجیٹل ٹکنالوجی سے زیادہ ہم آہنگ نہیں ہیں، کیونکہ وہ ٹیکنالوجی سے مانوس نہیں ہیں۔ اس کی وجہ سے، پوسٹ آفس کی بچت اسکیمیں اب بھی دوسرے لوگوں کے علاوہ ان میں خاص طور پر مقبول ہیں۔ انڈیا پوسٹ کی طرف سے پیش کی جانے والی کئی بچتی اسکیمیں ملک کی سب سے مشہور رسک فری سیونگ اسکیمیں ہیں۔ ہندوستان میں اوسط متوسط ​​طبقے کے شہری کے لیے مقررہ اور اچھی شرح سود کے ساتھ اچھی اسکیموں میں سرمایہ کاری اولین ترجیحات میں شامل ہے۔ یہ بزرگ شہریوں کے لیے درست ہے، جو اپنی ریٹائرمنٹ کے بعد بچت سے حاصل ہونے والی رقم پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں۔

      بزرگ شہریوں کو ریٹائرمنٹ کے بعد ایک مقررہ آمدنی حاصل کرنے کے قابل بنانے کے لیے پوسٹ آفس نے سینئر سٹیزن سیونگس اسکیم یا SCSS قائم کی ہے۔ جیسا کہ نام سے ظاہر ہے، یہ اسکیم بزرگ شہریوں کے لیے ہے جسے انڈیا پوسٹ نے متعارف کرایا ہے۔ یہ 60 سال سے زیادہ عمر کے ہندوستانیوں کے لیے ہے، جس کا مطلب ہے کہ اس اسکیم کو کھولنے کی تاریخ پر سبسکرائبر کی عمر 60 سال یا اس سے زیادہ ہونی چاہیے۔ تاہم شرائط کے تحت کچھ فائدہ اٹھانے والوں کے لیے ریزرویشن کی جگہ ہے۔ اس کے ذریعے سبسکرائبرز پوسٹ آفس سے معقول رقم اور گارنٹی شدہ آمدنی حاصل کر سکتے ہیں۔

      پوسٹ آفس سینئر سٹیزن سیونگ سکیم کیلکولیٹر:

      اگر کوئی سبسکرائبر ہر ماہ اس پالیسی میں 8,334 روپے ماہانہ جمع کرتا ہے، تو اسے پانچ سال کے بعد تقریباً 7 لاکھ روپے کی رقم ملتی ہے جب اکاؤنٹ میچور ہو جاتا ہے۔ ہم کہتے ہیں کہ ایک اکاؤنٹ ہولڈر ہر ماہ 8,334 روپے جمع کرتا ہے۔ اس طرح سالانہ سبسکرائبر 1 لاکھ روپے جمع کرائے گا۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ 5 سال میں جمع کی رقم 5 لاکھ روپے ہوگی۔ سود کے ساتھ رقم تقریباً 7 لاکھ روپے ہوگی۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس اسکیم کے تحت سود فی الحال 7.4 فیصد ہے۔ اگر ہم اس حساب سے حساب کریں تو سود کی رقم 1 لاکھ 85 ہزار روپے بنتی ہے۔ اس لیے مجموعی رقم پانچ سال کی مدت میں 6,85,000 روپے بنتی ہے۔ اس اسکیم کے تحت سود کا حساب سہ ماہی طور پر لگایا جاتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ فائدہ اٹھانے والے کو ہر سہ ماہی میں 9,250 روپے سود کی رقم ملے گی۔ یہ پی پی ایف اکاؤنٹس کے ذریعہ فراہم کردہ شرح سود کے مترادف ہے۔

      پختگی کی مدت اور شرح سود:

      جیسا کہ اوپر بتایا گیا ہے اس اسکیم کے تحت شرح سود 7.4 فیصد ہے۔ اس اسکیم کے تحت میچورٹی کی مدت 5 سال ہے، لیکن اس سے آگے بڑھایا جا سکتا ہے۔ ایک فائدہ اٹھانے والا اکاؤنٹ کی میچورٹی کے ایک سال کے اندر مزید فوائد حاصل کرنے کے لیے تین سال کی ایک بار کی توسیع کے لیے درخواست دے سکتا ہے۔

      اہلیت:

      60 سال یا اس سے زیادہ عمر کا کوئی بھی شخص پوسٹ آفس سینئر سٹیزن سیونگ سکیم کے تحت اکاؤنٹ کھول سکتا ہے۔ تاہم 55 سال سے زیادہ عمر کے شہری ملازمین بھی ریٹائرمنٹ کے فوائد حاصل کرنے کے ایک ماہ کے اندر ایس سی ایس ایس اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔ دفاعی ملازمین کے لیے حد 50 سال ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: