உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پردھان منتری آواس یوجنا (PMAY) کے لیے اہلیت کیا ہے؟ زیادہ سے زیادہ رقم کتنی ہوگی؟ جانیے تفصیلات

    تصویر: https://pmaymis.gov.in/

    تصویر: https://pmaymis.gov.in/

    پردھان منتری آواس یوجنا (Pradhan Mantri Awas Yojana) کے ضمن میں وزارت برائے ہاؤسنگ اور شہری غربت کا خاتمہ (Ministry of Housing and Urban Poverty Alleviation) نے روڈ میپ ترتیب دیا ہے اور اہلیت کے معیار کو بھی واضح کر دیا ہے، جسے ایک ممکنہ درخواست دہندہ کو پورا کرنا ہوگا۔

    • Share this:
      پردھان منتری آواس یوجنا (Pradhan Mantri Awas Yojana) حکومت ہند کی ایک پہل ہے جس کا مقصد شہر میں رہنے والے غریبوں کو سال 2022 تک سستی رہائش فراہم کرنا ہے۔ یہ اسکیم پہلی بار 1 جون 2015 کو شروع کی گئی تھی۔

      پردھان منتری آواس یوجنا اسکیم کے لیے شرح سود 6.50 سالانہ شروع ہوتی ہے۔ جو کہ 20 سال تک کی مدت کے لیے استفادہ کیا جا سکتا ہے۔ جس کی آخری تاریخ 31 مارچ 2022 تک بڑھا دی گئی ہے۔


      سنہ 2011 کی سماجی اقتصادی اور ذات کی مردم شماری (SECC 2011) کا استعمال PMAY سے فائدہ اٹھانے والوں کی فہرست کی شناخت اور انتخاب کے لیے کیا جائے گا۔

      دیہی ہاؤسنگ اسکیم کے تحت فہرست بنانے سے قبل تحصیلوں کے ساتھ گاؤں کی پنچایتوں کو فائدہ اٹھانے والوں سے مشورہ کرنے پر غور کیا جائے گا۔ ایسا اس لیے کیا جا رہا ہے تاکہ منصوبے کی شفافیت کو یقینی بنایا جا سکے اور اس بات کو بھی یقینی بنایا جا سکے کہ صرف مستحق افراد کو ہی رہائش میں امداد ملے۔

      وزارت برائے ہاؤسنگ اور شہری غربت کا خاتمہ (Ministry of Housing and Urban Poverty Alleviation) نے روڈ میپ ترتیب دیا ہے اور اہلیت کے معیار کو بھی واضح کر دیا ہے، جسے ایک ممکنہ درخواست دہندہ کو پورا کرنا ہوگا۔

      پی ایم اے وائی اسکیم کے تحت تعمیراتی قرض فراہم کرنے کے لیے ملک کے کچھ سرکردہ بینکوں کی مدد بھی حاصل ہوگی۔ بینک نسبتاً کم شرح پر قرضے پیش کرتے ہیں کیونکہ حکومت درخواست گزار کی جانب سے باقی رقم ادا کرتی ہے۔ سبسڈی والے قرضوں کا یہ ماڈل معاشی طور پر کمزور لوگوں کو گھر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ اس کی طرح لگتا ہے:

      1۔ درخواست دہندہ کے خاندان کے پاس ملک کے کسی بھی حصے میں گھر کا مالک نہیں ہونا چاہیے۔

      2۔ شادی شدہ جوڑے کی صورت میں یا تو سنگل یا مشترکہ ملکیت کے معاہدے کی اجازت ہے اور دونوں اختیارات کو صرف ایک سبسڈی ملے گی۔

      3۔ درخواست دہندہ کے خاندان نے حکومت ہند کی طرف سے قائم کی گئی ہاؤسنگ سے متعلق کسی اسکیم کا فائدہ نہیں اٹھایا ہوگا۔

      پردھان منتری آواس یوجنا کی اہلیت کا معیار































      سیکشن سالانہ آمدنی زیادہ سے زیادہ زمینی رقبہ
      EWS Rs.3 lakh 60 square meters (645.83 square feet)
      LIG Rs.6 lakh 60 square meters (645.83 square feet)
      MIG1 Rs.6 lakh to Rs.12 lakh 160 square meters (1722.33 square feet)
      MIG2 Rs.12 lakh to Rs.18 lakh 200 square meters (2152.78 square feet)


      یہ بات قابل ذکر ہے کہ پردھان منتری آواس یوجنا (Pradhan Mantri Awas Yojana) حکومت ہند کی ایک پہل ہے جس کا مقصد شہر میں رہنے والے غریبوں کو سال 2022 تک سستی رہائش فراہم کرنا ہے۔ یہ اسکیم پہلی بار 1 جون 2015 کو شروع کی گئی تھی۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: