உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    خریف فصلوں پر مرکز کےMSPاضافہ سے ناراض ہیں پنجاب کے کسان، مہنگائی کی شرح کے مقابلے بتایا بہت کم

    MSP کو لے کر ناراض ہیں پنجاب کے کسان۔ (فائل فوٹو)

    MSP کو لے کر ناراض ہیں پنجاب کے کسان۔ (فائل فوٹو)

    افراط زر کی شرح کے مقابلے میں، صرف جوار، تل اور سویابین کی فصلوں کے MSP میں افراط زر کی شرح کے مقابلے میں 0.46فیصد سے 2.16فیصد کا اضافہ دیکھا جا رہا ہے۔ جبکہ دیگر 11 فصلیں افراط زر کو ایڈجسٹ کرنے کے بعد منفی 0.30 فیصد سے 2.26 فیصد کم قیمتیں دکھا رہی ہیں۔

    • Share this:
      چنڈی گڑھ: مرکزی حکومت کی طرف سے خریف کی 14 فصلوں پر کم از کم امدادی قیمت (ایم ایس پی) میں اضافے سے پنجاب کی کسان یونینیں خوش نہیں ہیں۔ کسانوں کی یونین کے رہنماؤں نے ایم ایس پی میں اضافے پر اپنی مایوسی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ یہ کسانوں کی طرف سے اٹھائے جانے والی لاگت اور تخمینہ مہنگائی کی شرح (6.7 فیصد) کو دیکھتے ہوئے بہت کم ہے۔ حکومت نے بدھ کو دھان کی ایم ایس پی میں 100 روپے فی کوئنٹل کا اضافہ کیا ہے۔ اسے 2021-22 میں 1,940 روپے سے بڑھا کر 2022-23 میں 2,040 روپے کر دیا گیا ہے۔

      جبکہ دالوں، تلہن اور اناج کی قیمتوں میں کافی اضافہ کیا گیا ہے۔ تجارتی فصلوں میں، کپاس پر ایم ایس پی 354 روپے فی کوئنٹل بڑھا کر 6,080 روپے کر دیا گیا ہے۔ کسانوں کی یونین کے رہنماؤں نے کہا کہ جب ایندھن، مشینری، کھاد، جراثیم کش ادویات وغیرہ کی قیمتوں پر غور کیا جائے تو اضافہ منفی ہوتا ہے۔ بھارتیہ کسان یونین (بی کے یو) ڈنکونڈا کے جنرل سکریٹری جگموہن سنگھ نے کہا کہ دھان کے لیے ایم ایس پی میں 5.15 فیصد اضافہ کیا گیا ہے، جو تقریباً مکئی اور کپاس کے برابر ہے۔ دھان کی متبادل فصلوں کے لیے ایم ایس پی میں بالترتیب 4.91 اور 6.18 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Tomato Prices: ٹماٹر کی قیمت ایک سال میں دوگنی سے بڑھ گئی، آلو بھی ہوا مہنگا!

      یہ بھی پڑھیں:
      RBI MPC:مزید بڑھیں گی شرح سود! ماہرین نے بتایا-سال کے آخر تک کیا ہوگا ریپو ریٹ

      دھان کی فصل پر ایم ایس پی بہت کم
      انہوں نے کہا کہ جب ہمیں متبادل فصلوں کے تحت رقبہ کو متنوع کرنے کی ضرورت ہے تو ایسی فصلوں کی شرح دھان کی نسبت بہت زیادہ ہونی چاہیے۔ کیونکہ ان فصلوں کی فی ایکڑ پیداوار دھان کی نسبت بہت کم ہے۔ افراط زر کی شرح کے مقابلے میں، صرف جوار، تل اور سویابین کی فصلوں کے MSP میں افراط زر کی شرح کے مقابلے میں 0.46فیصد سے 2.16فیصد کا اضافہ دیکھا جا رہا ہے۔ جبکہ دیگر 11 فصلیں افراط زر کو ایڈجسٹ کرنے کے بعد منفی 0.30 فیصد سے 2.26 فیصد کم قیمتیں دکھا رہی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: